FOLLOWERS

Saturday 4 July 2009

OTAK PRESIDEN INDONESIA !




Penghuni Gua : Aduh ! Dangkalnya otak seorang presiden. Zaman moden ni masih ada orang percaya bomoh dan ilmu hitam. Masyallah.

2. Kalau sudah percaya bahawa bomoh dan ilmu hitam tu boleh membuat berbagai perkara dan kerosakan kepada seseorang, maka PG cadangkan Susilo hantar aje bomoh ni ke Palestin dan ke US. Ilmu hitamkan presiden US dan Perdana Menteri Israel ini. Bukan buat apa. Biar kedua-dua spesis ini tak boleh bercakap 2 jam cukup le.............................Aman dunia 2 jam.

3. Susilo, Susilo. Syirik percaya pada bomoh dan ilmu hitam ni. Sah syirik jika kita mengiyakan pula bahawa ilmu hitam ini berkesan. Atau percaya dan mengiyakan bomoh ini boleh lakukan. Mengucap le.

4. Apa komen ulamak PAS. Tak syirik ke ni ?. Ini bukan fitnah. Memang Susilo katakan orang guna bomoh.

4 comments:

  1. Ada betul juga komen PG, tapi di Indonesia perkara-perkara sebegini masih berleluasa, mungkin kita di Malaysia sudah jauh kemajuannya.

    Ada juga sesetengah tempat di Indonesia, masih lagi berkeadaan tahun 60an. Lihat saja warga Indon yang adadi Malaysia, bagaimana mereka mempercayai amalan mereka......

    ReplyDelete
  2. hmm bro.tapi apa yg dikatakan oleh susilo tu ada betulnya.mmg di indo kuat main mandrem nih.esp mereka yg terlibat dlm politik..mmg kita skang dh zaman maju,tapi hakikatnya mmg masih ade amalan syirik ni dlm masyarakat

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan,

    Saya mencadangkan supaya Tuan mendalami hakikat sihir dan hubungan antara manusia dan jin dalam nenek moyang kita sebelum membuat ulasan yang akan memudaratkan.

    Sekian. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  4. KEPADA ANOY : BOMOH DAN ILMU HITAM SESIAPA YANG MENGIAKANNYA TETAP SYIRIK. BUAT LAH ATAU BUATLAH ILMU HITAM PADA PG. TAK BERBEKAS. ALLAH SAHAJA YANG BOLEH MEMBERI SAKIT DEMAN DAN HIDUP MATI.MEMPERCAYAI ILNU HITAM DAN BOMOH ADALAH PENDUAAN PADA ALLAH. MAKA SYIRIKLAH KITA.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR