FOLLOWERS

Saturday 4 July 2009

UMNO TOLAK ISLAM ? YE KE NI !


4 jul 2009

Penghuni Gua : Cakap orang politik dan lidah bercabang. Betul ke UMNO tolak islam? Kalau PAS perjuangkan islam, mengapa sekarang langsung tak berkokok berkenaan hukum hudud akan dilaksanakan di mana-mana negeri di Malaysia yang dikuasainya . Atau di PRK Manek Urai, war-warkan bahawa PAS akan laksanakan islam sepenuhnya selepas menguasai Malaysia pada PRU 13 dan laksanakan hudud sepenuhnya.

2. Jika benar PAS perjuangkan islam, war-warkan segera di Manek Urai mengenai perkara di atas kalau berani. Mengapa sekarang tak berbunyi langsung nak laksanakan islam di Malaysia dan hudud di Malaysia jika memerintah. Takut hilang sokongan DAP dan PKR dan juga undi cina dan Melayu serta india? Mengapa bersifat munafik dalam hal ini?

3. Mengapa membisu seribu bahasa nak laksanakan hudud dan memperjuangkan islam sekarang? Mengapa PAS boleh bersekongkol dengan parti yang memang sah dan nyata tidak mahu islam dilaksanakan di Malaysia? UMNO di kafirkan bila tak laksanakan hudud. UMNO pernah dikafirkan pada 1980an kerana bersama MCA dan MIC di dalam BN kerana dikatakan UMNO berkawan dengan kafir dan parti bukan islam. Sekarang bagaimana. Adakah anda kafir kerana tidor dan makan bersama DAP yang jelas menolak islam mentah-mentah?

4. Cakap banyak dengan munafik pun tak guna. Putar belit sahaja tiap hari walau kopiah dan srban di kepala. Harap tanda hitam aje di dahi. Amalannya hampas. Asyik memftnah dan menghina orang lain dan berbohong. Itu aje yang boleh.

2 comments:

  1. Alahai ulamak-ulamak pas dah tak tahu nak bezakan mana satu fitnah mana satu fakta. Mana satu dosa mana satu pahala. Dengar kata tengok gambar Nik dah dapat pahala? Ini betul-betul memesongkan akidah pengundi Manek Urai.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM...JANGAN DILAYAN SANGAT DENGAN PUAK MUNAFIK PAS NI...DEPA MEMANG MACAM TU, DEPA SAJA YANG ISLAM, ORANG LAIN BUKAN ISLAM...UMAT SESAT AKHIR ZAMAN, DALAM QURAN PUN DAH SEBUT...ALLAH MAHA BESAR, DIA AKAN MEMBERI PETUNJUK DAN HIDAYAH KEPADA RAKYAT MALAYSIA...INSYA-ALLAH...YANG PENTING KITA TERUSKAN PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI...SATUKAN BANGSA MELAYU DAN KUATKAN UMAT ISLAM...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR