FOLLOWERS

Thursday 7 October 2010

ADA TANGAN DI BELAKANG RAHIMI ? : TANGAN MEREKA SENDIRI KOT !!!!



PKR: Ada 'tangan' di belakang Rahimi
Jimadie Shah Othman
Okt 7, 10
1:39pm


Dua peguam yang didakwa memaksa Rahimi Osman membuat dua akuan bersumpah memberi amaran mengambil tindakan undang-undang terhadap bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim itu.

Peguam N Surendran berkata, kenyataan Rahimi itu jelas pembohongan dan fitnah terhadap dua anak guamnya Latheefa Koya dan Saiful Izham Ramli. ..................................Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Tangan ghaib. Kah kah kah kah kah kah. Tiga makhluk di atas yang mengatakan ada tangan ghaib untuk mengarahkan Rahimi buat akuan bersumpah / repot semalam. Mereka lupa kot ?

2. Ada tangan? Tangan ghaib? Mungkin mereka lupa kot ? . Jadi PG akan ingatkan mereka semula mengenai tangan dan tangan ghaib ini. Pertama , cuba kita pusing balik kenyataan di atas. Pusing semula kenyataan mereka di atas dan kaitkan dengan 2 akuan bersumpah yang Rahimi buat dulu bersama mereka!!!

3. Tangan dan tangan ghaib siapa yang menyuruh Rahimi buat 2 akuan bersumpah tersebut. Pandai ke Rahimi nak buat akuan bersumpah? Menaip dan menulis akuan bersumpah pun Rahimi tak pandai. Bukan ada kelulusan undang-undang. Siapa yang drafkan 2 akuan bersumpah tersebut?

4. Kalau dah betul, mengapa ada dua akuan bersumpah yang pertama dahulu. Siapa atau tangan ghaib mana yang mengarahkan Rahimi buat satu lagi akuan bersumpah yang pertama dulu.

5. Bukan senang nak buat akuan bersumpah. Rahimi pun tak tahu pun apa itu akuan bersumpah dan nak cop di mana serta berapa bayarannnya pun serta nak dihantar ke mana akuan bersumpah tersebut dia tak tahu !!!

6. Semasa 2 akuan bersumpah yang pertama dahulu , siapa yang ada semasa ia ditanda tangani? Tak 3 makhluk ini?

7. Jadi kenyataan 3 makhluk di atas yang mengatakan ada tangan ghaib dengan tindakan Rahimi semalam adalah sebenarnya ditujukan kepada diri mereka sendiri. Maksudnya, tangan-tangan ghaib siapakah yang ada di belakang 2 akuan bersumpah Rahimi terdahulu. Seperti kata Rahimi semalam, merekalah hantunya!!!! Tak gitu?

8. Elehhhhhhhhh!!!! Masa Rahimi buat 2 akuan bersumpah terdahlu tak ada pun mereka nak kata ada tangan hantu, malah menjaja siang malam akuan bersumpah tersebut kononya benar. Seolah akuan bersumpah tersebut macam bukti DNA. Dengan akuan bersumpah, PM dicerca dan difitnah kiri dan kanan. Siapa lagi kalau tak mereka semua. Kini, terkena batang hidung sendiri. Nampaknya makin lebam le mereka ini !!!!!

9. Jadi kalau ada tangan di belakang akuan bersumpah terbaru Rahimi ini, mungkin tangan mereka kot. Sebab mereka pernah buat begitu kot, sebab itu mereka mahir benor!!! Tak gitu?

9 comments:

  1. Salam PG
    Setuju sangat2. Parti Karipap ni buat ape pun main tangkap muat je. Bila kantoi salahkan orang lain. Setiap hari ade je tindak tanduk mereka yang meloyakan. Atas bumi pun dah dapat macam2 hukuman.

    ReplyDelete
  2. siapa yang mempopularkan cara gunakan akuan bersumpah ini untuk membuktikan mereka benar? puak inilah. lihat aje dari kes liwat pertama dah beribu akuan bersumpah dibuat. mereka lah. sekarang ini memang mereka termakan sumpah dari akuan bersumpah ini. loya kita melihatnya anon 1937

    ReplyDelete
  3. siapa lagi tangan ghaib kalu bukan UMNO?..susah mau cakap pak!! semua maknusia di atas muka bumi ini tahu bhw UMNO memang pakar dlm hal2 sedemikian, tmbhan pulak UMNO disokong kuat olh pihak berkuasa!!!

    apa nak heran bro? nampaknya UMNO makin huru hara dan makin nampak bhw UMNO makin punah ranah, dulu parti kuat dan besar skang sebesar jari kelinking jer!!! makin reput!! aduhai UMNO !!! kesian ko!!!

    ReplyDelete
  4. anon 2003

    ye ke? tangan ghaib dsai dan pkr yang ada disemua tempat kot. kamu yang salah lihat sebab terlalu excited. kesian!!!

    akuan bersumpah rahimi yang pertama dulu tangan umno juga ke? keh keh keh


    katak puru.

    ReplyDelete
  5. salam PG,
    setuju 1000%
    Geng Pakar Kencing Rata-rata ini memang pakar kencing merata-rata tempat.
    bau kencing mereka yang bertaburan di serata tempat itu memang hancing lagi menghancingkan!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. anon 2003 bodo x boleh d ajar cerdik tak ada langsung...kah kah kah rakyat malaysia baru tahu ada 2 akuan sumpah yang telah hilang dalam simpanan cipap tipah koyak rabak kalau tak ada report polis dari rahimi rakyat langsung tak tahu apa apa pun pasal akuan bersumpah ini....masa,bila dan kenapa sekarang buat report tak timbul langsung dan bukan isunya...bila dah meletup nak salah orang UMNO pulak...

    ReplyDelete
  7. ALJUBURI
    PG ko manatau, memang la kena ada tangan ghaib kat "belakang"..heeheee...."belakang"...nak korek jubur Latipah Koyak...kena la korek dari belakang..dari depan orang nampak malu maaa..auuuwwww....sker tgn2 ghaib tu...leh wat I klimaks you...are you ok?

    ReplyDelete
  8. Apa nak hairan...Penyokong dan ahli Parti Kongkek Rakyat (PKR) memang bodoh dari orang bodoh, tolol dari yang tolol,lebih dungu dari keledai, lebih lembu dari lembu. Budak TADIKA/TASKA pun lebih cerdik dan bijak jka nak dibandingkan dari Anon 7 October 2010 20:03

    Hidup PERKASA

    ReplyDelete
  9. ahahahaha
    umngok apa pun blh
    biase la..lepas ni timbul lg sorg kene jubor plak
    hahahaha..tektik nak pilihanraya ma....
    semua dlm perancangan...
    kalu tuan2 semua x percaya tggu dan lihat
    lepas ni kes ape plak!
    hahahahahha

    ReplyDelete

PETA PELAYAR