FOLLOWERS

Saturday 2 October 2010

LAGI ANGKARA ANAK ORANG BAIK-BAIK !!!





KUALA LUMPUR: Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar dan pegawai serta anggota Polis Diraja Malaysia (PDRM) yang lain mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Cif Inspektor Khairuzani Mohd Zain yang meninggal dunia selepas terbabit dalam kemalangan jalan raya malam tadi.

Khairuzani, 31, Pegawai Penyiasat Unit Kuatkuasa Khas, Cawangan Trafik Kuala Lumpur terbabit dalam kemalangan kira-kira jam 10.30 malam ketika menjalankan tugas membanteras samseng jalanan di kawasan Jalan Datuk Senu di sini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Lagi kerja anak orang baik-baik. Seorang lagi pegawai kanan polis meninggal dunia gara-gara tindakan samseng anak orang baik-baik.

2. Kita sama-sama lihat dan perhatikan, ada ke pembangkang dan pihak-pihak yang selama ini ke hulu ke hilir dalam isu sebegini sebelum ini: ada atau tidak mereka mengecam perlakuan sebegini. Kalau sebelum ini , mreka ini / pemimpin pembangkang , tak kira siang malam bukan main melalak sekira nya anak orang baik-baik mati kerena lari dari tindakan polis. Siang malam , sibuk ke rumah anak orang baik-baik untuk tunjukkan merek amat prihatin kononya. dan pembela hak asasi manusia.

3. Hak asasi hanya untuk anak orang baik-baik aje agaknya. hak asasi polis tidak perlu pembelaan. Mungkin begitu kot?

4. Sebab bela atau sokong polis tak ada untung dari segi politik. Jadi mulut pelacur pemimpin politik ini jadi bisu. Lihat lah nanti. PG nak juga dengar kecaman mereka di atas kejadian ini! Jangan haraplah !!!!!!!!!!!Mulut dan otak mereka hanya fikir undi sahaja. habis perkara dilacurkan jika anda untung kepada politik mereka.

10 comments:

  1. AHLI POLITIK NI BIASA LAH BENDA YANG TAK ADA NILAI MEKA TAK PEDULIKAN.. POLIS DI KAMBING HITAMKAN.. SEPETUTNYA LAH POLIS SEKARANG KURANG BAIK SEBAB KITA TAK PERNAH HARGAI SUMBANGAN MEREKA....JIKA KITA TAK BOLEH JAGA ANAK BINI KITA DAN RUMAH KITA BAYANGKAN MCM MANA POLIS NAK JAGA HARTA DAN KELUARGA KITA ? PEMBANGHKANG KEBANYAKAN NYA PENGAMAL UNDANG2.. JIKA BANYAK JENYAH MEKA ADA PELANGAN.. UNTUNG.. JIKA DALAM PENJARA ADA 500 BANDUAN DUILUAR ADA 5000 ORANG YG MASIH BEBAS SEBAB DIJAMIN OLEH MAHKAMAH/POLIS ATAU DI BEBASKAN DIK SEBAB KURANG BUKTI..JADI POLIS SALAH KAH...KITA DALAM 1 PERUMAHAN PUN TAK KENAL NIKAN POLIS DAN DATANG KE ALAMAT YANG MEKA SENDIRI TAK MPERNAH PERGI...KAWAN NAK DTG RUMAH PUN TANYA ALAMAT LENGKAP KITA ITU PUN TAK JUMPA.. JIKA POLIS TAK JUMPA DI TUDUHNYA POLIS LAMBAT.. BILA PANGGIL BICARA TAK MAU DATANG.. MANA TIDAK JENAYAH BANYAK SEBAB SALAH SENDIRI TAK MENGAKU...APA PUN TAHNIAH PADA PAK LAH SEBAB DIA LAH PENJENAYAH ITU JADI HERO.. POLIS DIJADI PENJENAYAH.. MUSUH RAKYAT...KINI INI LAH AKIBATNYA KITA TERLALU BANYAK POLITIK...SEJAK AL JUBURI BEBAS DARI SG BULUH INN.. TAHNIAH PAK LAH JASA MU AKAN DI KENANG OLEH SEMUA KELAURAG POLIS..

    ReplyDelete
  2. Salam,

    1 Kehidupan ini jadi lebih berbahaya di dlm persekitaran yg memang telah melarah jenayah di mana2 saja, termasuk 'jenayah' di jalan raya oleh samseng jalan raya. Jadi, risiko yg dapat mngancam kselamatan para pegawai yg berkaitan
    keselmatan jalan & pengguna2 jalan raya pasti meningkat. Dan ini salah satu akibat buruknya..

    2 Kita ucap takziah kpd keluarga Allahyarham, semoga mereka bersabar dan redha akan ketentuan Allah, dan mari ramai2 kita doakan smoga Allah mengampuni segala dosa Allyrhm Cif lnspektor Khairuzani Mohd Zain, smoga Allah menerima segala amal kebajikannya, & menempatkan rohnya bersama roh para solihin. Al-Fatihah.

    abu faiq

    ReplyDelete
  3. PD PUAK SEMPUDAL PEMBANGKANG NI, NYAWA POLIS TU TAKDE HARGA BILA X BWK APE2 KEUNTUNGAN POLITIK UTK DIORANG BROO TP TIBE2 AKAN JADI ASET BERNILAI KLU ADA PIHAK YG MENGANCAM NYAWE KETUA KOMUNIS KT M'ESIA NIH!..HARKKK PTUIHHH!! >:E

    ReplyDelete
  4. Perkasa buatlah demo sokong polis. Amacam? Boleh kah?

    ReplyDelete
  5. Perkasa wahai perkasa, bangkitlah dari lena mu. Tunjukkan belang mu yang sebenarnya. Kamu juara segala juara.

    ReplyDelete
  6. pUAK2 TAK BERIMAN, MUNAFIK, TAK TAKUT PEMBALASAN ALLAH...JAGALAH KALIAN YANG BERTUHANKAN ALJUBURI....ESOK2 ALJUBURI BERLEPAS TANGAN JER....DIA PUN BERTUHANKAN SYAITAN SEDANGKAN SYAITAN TAKUTKAN ALLAH....KORANG???????????????NAHAS.

    ReplyDelete
  7. Orang beriman konon. Kalau orang beriman bukan macam tu akhlak dia. Ko ni sama je macam Arif Omar, Katak Puru, ALJUBURI dan lain2 yg dipelacurkan UMNO.

    ReplyDelete
  8. anon 10:36
    hahahaha mak bapak lu ajar kluar statement mcm tu ke?hahahaha
    mangkok ayun punya keturunan!hahahaha
    lu x sedar diri ke suka2 ckp x takut pembalasan tuhan!
    hahahaha lu ckp org x beriman,munafik bertuhankan setan ape cerrr???hahahaha x kene pembalasan Allah ke?hahahaha bodo la lu.
    ke keturunan nenek moyang lu termasuk dlm golongan yg "ma'sum"?hahahaha
    gua x salahkan lu tp gua salahkan mak bapak lu sbb didik lu mcm ni!bwk dtg gua sepak2 mak bapak lu!biar berakal ckit!hahaha x pandai didik anak!

    ReplyDelete
  9. ape kene-mengena la polis mati dgn UMNgOK-pas-pkr-dap....org mati pun nk dipolitikn jgk
    bodo punya melayu

    ReplyDelete
  10. anom 12:36: Apalah bodoh ngkau..Penjenayah mati, bukan main DAP, PKR, PAS bela! Polis mati cegah rempit buat don't know jer!!!
    Memang pembangkag ni suka kalau masyarakat anti polis. Mereka kan cari jalan supaya hati orang terbuka untuk benci polis walaupun kebaikan mereka buat! Sebab apabila anti polis, mereka akan anti kerajaan, kerajaan tu BN lah..lepas tu benci UMNO. MCA dan MIC tak kena serang sebab UMNO islam! Pemabangkang ni anti Islam.. Jadi yang join di situ termasuk PAS PKR anti Islam! DAP Hindraf toksah cerita lah!! Tak faham2 Melayu dalam PR... Cakap sayang Islam..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR