FOLLOWERS

Monday 11 October 2010

KONSERT GAY PAS BANTAH TAPI ....................!!!!




Pemuda PAS hari ini menghantar memorandum bantahan terhadap Agensi Pusat Permohonan Penggambaran Filem dan Persembahan Artis Luar Negara (PUSPAL) kerana meluluskan konsert artis 'gay' Adam Lambert.

Menurut memorandum dua halaman yang ditandatangani oleh timbalan ketuanya Azman Shapawi Abd Rani itu, kerana ia bakal membawa "keruntuhan akhlak masyarakat", khasnya di kalngan anak muda. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Kah kah kah kah kah !!! Ini bantah tak ikhlas ni. Ini bantah PRK Galas , itu aje. Sebabnya?

2. Sebabnya, amalan hubungan tanpa kahwin PAS senyap aje malah sokong lagi si Eli Bukit Lanjan tu dengan mengatakan itu hak peribadi Eli. Keduanya lihat aje kes liwat DSAI yang pertama. Dulu PAS juga yang mengelar DSAI Al Juburi dan bangkitkan serta mendesak ia disingkirkan dari jawatan TPM dan di dakwa. Kini PAS bukan main mendewa dan menyanjung DSAI kerana untuk mendaoat keuntungan politik. DNA sahkan DSAI melihat dan berzina. Mengapa PAS mendewakan pemimpin sebegini?

3. Jadi PAS hanya sibok nak bantah konsert gay ini sahaja sebab PAS tak untung dengan nnya. jadi kalau bantah dapat untung politik kononnya ia lebih islam. walhal hanya hipokrasi. Apabila dan dalam isu Eli serta DSAI tak pulak dibantah malah disokong separuh nyawa.

4. Islam ke begitu? Kerana untung tak bantah, tak untung bantah. Apelah !!! Ini semua hanya tak lain , hanyalah sebahagian dari lidah PAS yang banyak cabang tu. Hari ini lain, esok lain, lusa lain. Dan sentiasa lain............Itulah PAS. Asal untung jadi. Oppotunis. Itulah sifat sebenar pemimpin dan parti ini. Menyambar aje mana yang sempat. Idea sendiri , kosong!!!!

5. Pengundi muda : Fikirkan dan nilai tiap cabang lidah pemimpin dan parti ini. Sepatah haram tak boleh dipakai langsung. Tak gitu ?

11 comments:

  1. Parti Islam Semalaysia (PIS) perlu ditambah satu lagi 's' untuk menjadi PISS kerana banyak kencingnya untuk menyaingi Parti Kencing Merata-rata (PKR)

    ReplyDelete
  2. PG, inilah yang dikatakan Islam hanya pada jubah dan serban.... yang penting dapat tipu orang kampung... lebih-lebih lagi di Galas...

    ReplyDelete
  3. ORANG BANTAH KO SEBOK PG! TAPI SEKURANG2NYA PAS ADA USAHA NAK MENJAGA MARUAH ORG ISLAM..SEBABNYA PENYANYI GAY TU BUAT PERSEMBAHAN KAT MALAYSIA, YG BERDUYUN2 DATANG DGN AKSI MELAMPAU DAN TERKINJA2 MCM MONYET ITU NANTI ADALAH ORG MELAYU ISLAM ITU SENDIRI..UMNO DAN PERKASA TAK SENSITIF KE?

    ORG BANTAH KO PUSING LAK PASAL POLITIK...APA LAH KO, SEMPIT BETUL PEMIKIRAN KO!!! DAH LAH TU MEREWANG2 PLAK KPD KES ELI, NUAR DLL..APA BENDA NIH?

    AKU TAK PERNAH TENGOK LAGI PEMUDA2 UMNO/PERKASA GAGAH BERANI MENGHANTAR MEMO BANTAHAN KPD PIHAK PENGANJUR APABILA ADA KONSERT ARTIS LUAR (BARAT)DATANG NAK BUAT PERSEMBAHAN, HATTA MASA BULAN KEMERDEKAAN PUN DAN DIAMBANG RAMADAN PUN KONSERT TETAP JALAN...ORG LAIN SEBOK KE MASJID TAPI ANAK2 MUDA MELAYU ISLAM HANYUT BERDANSA DI KONSERT...LEPAS TU MABUK2 DAN AKHIRNYA BERZINA DAN BUNTING LAH...NASIB BAIK ADA SEKOLAH BUNTING KAT MELAKA...MANA ADA PEMUDA UMNO NAK BANTAH? TAIK KUCINGLAH...DIA KALAU PASAL KEPALA LEMBU DIA AKAN BERARAK LAH...KONON SENSITIF PD MELAYU...LANCAU LAH!!!

    KALAU BANTAHAN PAS PD KONSERT GAY NI TAK JALAN, ELOK BENAR LAH KO SURUH PEMUDA UMNO/PERKASA PULAK BUAT MEMO DAN DEMO...HIPOKRITNYA UMNO/PERKASA NIH!

    ReplyDelete
  4. BREAKING NEWS....

    MONDAY, OCTOBER 11, 2010

    DATO' RAHMAN PALIL DENGAN SUSPEK DALAM SATU SYARIKAT...

    Info Tak Enak Dato' Rahman Palil, Suspek Terbaru Kes Bunuh Sosilawati - Abdul Rahman Palil..tiba-tiba namanya jadi gah hari ini.

    Gah bukan kerana apa, tapi gah kerana kes bunuh. Dia dilaporkan oleh Malaysiakini sebagai individu yang melindungi suspek kes bunuh Sosilawati. Lagipun dia merupakan pengarah syarikat yang dibawahnya turut disertai oleh suspek.
    Kalau nak tubuh syarikat, mesti ada kenal satu sama lain. Jadi nampaknya si Rahman Palil ni kena bebenor dengan suspek pembunuh ini.

    Dan sebelum ini pun, bekas Exco Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Islam Selangor yang mula jawat jawatan sejak 2004 ini seringkali terpalit dengan kes roswah dan penyelewengan. Antaranya :

    Didapati bangkrap kerana menipu dalam urusan jual beli tanah (sini)

    Skandal PKFZ. Beli RM 3 sekaki, jual pula RM 29.. (sini)

    Bahkan dia sebenarnya menang free dalam Pilihanraya Umum lalu kerana ada seekor mamat PKR yang tak hadir hari penamaan kerana pergi 'bercuti' di Port Dickson. Bahkan dikatakan mamat berudu yang cepat sangat bertukar katak ini sebenarnya dibeli oleh adun umngok sementa ini..

    Apalagi polis, jadikanlah dia ni sebagai suspek juga. Sebab nampak sangat si suspek pembunuh ini dilindungi oleh orang 'besar' yakni orang politik. Untung-untung kalau mahkamah dapati dia bersubahat dalam pembunuhan bersiri peguam itu, maka ber'PRK' lah kita buat kali ke-14. Ye lah, dia pun pernah kata tak nak bertanding PRU 2008 lepas (sini)..tut, tup..dia bertanding juga sebab tahu dah menang free..

    (PG : KO TAK NAK BONGKAR KE MISTERI INI?)

    ReplyDelete
  5. bantah pada yang anda peluk tu anon 2155. itu yang lagi bahya. dengan eli bukan main menangis sebak zuraidah. menangiskan hubungan haram eli tanpa nikah terdedah. Tak bantah pun PAS. Mulut PAS ada syaitan ke?

    itu isunya. baca baik2. mengapa yang tu bantah, tyang ini tak bantah. bukan PG persoalkan halal haram. cuma mengapa tak bantah dalam setengah isu yang dah sah haram tetapi kerana rakan sokong jadi halal. isunya lidah bercabang PAS. kalau kita dungu tak tahu isu yang dibincangkan jangan komen. buat lawak aje!!!
    \
    anon. anon.anon 2155.

    otak anda dah diracun oleh islam PAS setiap hari. itulah jadinya. tak faham isu yang dibncangkan.

    he he he he !!!

    ReplyDelete
  6. saya setuju anon 2216. itu isunya.

    tak apa. mungkin kerana mereka tak faham dan telah taksub dengan sesuatu yang telah di[asak dikepala mereka.

    di maafkan. biasalah. bukan semua otak sama.

    ReplyDelete
  7. saya setuju anon 2216. itu isunya.

    tak apa. mungkin kerana mereka tak faham dan telah taksub dengan sesuatu yang telah di[asak dikepala mereka.

    di maafkan. biasalah. bukan semua otak sama.

    ReplyDelete
  8. ANON 22:16 DAN 22:17

    EK-ELE...APA LAH KO BANGANG BEBENO..ISUNYA KO SENDIRI YG MEREWANG2 PASAL POLITIK APA KE JADAHNYA..ISU YG AKU NAK TIMBULKAN ADALAH KENAPA TDK ADA PIHAK UMNO/PERKASA TAMPIL BUAT BANTAHAN PULAK...KALAU KO ANGGAP BANTAHAN PAS SENGAJA NAK CARI PUBLISTI MURAHAN, ELOK BEBENO UMNO/PERKASA BUAT JUGA DEMO BESAR2AN MASUK UTUSAN, TV DLL...LG BAGUS!! INI SOALAN AKU..YG KO PERGI MENEREWANG PASAL ELI, NUAR, PAS, PKR NI APA BENDE? BODOH BETUL..LAIN KALI BACA APA YG AKU TULIS BETUL2...BODOH KE APA?

    KO JGN CAKAPLAH PASAL MARUAH DAN LEBEL PAS ITU INI...UMNO PUN APA KURANGNYA KENAPA TAK BANTAH CHUA SOI LEK JD PEMIMPIN RAKAN DLM POLITIK BN SEDANGKAN DIA RAJA FILEM LUCAH MALAYA?..TAK SENSITIF KE UMNO? DEMI KUASA DAN SOKONGAN MASYARAKAT CINA, MAKA UMNO PUN BUAT2 PEKAK TELIGNA DAN BUTA KAN MATA, APA KURANGNYA...VCD CHUA SOI LEK BERSEPAH2 KAT MANA2..BUDAK2 NAIK MUKA TENGOK DAN AKHIRNYA BUAT SAMA2 MCM CHUA SOI LEK...MCM NI KAH UMNO YG SAMA2 JUAL MARUAH MELAYU DEMI MENJADI HAMBA DAN KELDAI DAN TUNDUK KPD CINA!!! POOODAHHH DEY!!!

    ReplyDelete
  9. Betul Anon 22:16 dan Anon yang lain, jangan marah dengan Anon 22:16 sebab otak dia penuh dengan urat saraf rosak. Biar dia syok sendiri nak komen apa-apa pun. Jauh tersimpang dari tajuk yang dibahaskan.
    PAS Parti Islam SeMalaysia lebih kurang Parti Sumpah-Sumpah ikut keadaan dan masa.

    ReplyDelete
  10. Bangganye aku jadi Rakyat Satu Malaysia. Malaysia semua ada..Gay ada, pelacur ada, altantuya ada, liwat punya orang ada, mat jubo ada, mat kena jubo ada, UMNO ada, PAS ada, melayu bodoh ada, rosmah ketot ada, serba serbi ada, proton haram jadah ada. Bangganye aku. Malaysia boleh..depan belakang kiri kanan boleh. Bangunan tertinggi ada. Paling ramai buang bayi ada. Apa yang tada di Malaysia...sumua ada. Bangganye aku. Satu Malaysia juga ada baik.. kasi sedekah sama Singapore itu Pulau Batu Putih juga. Satu Malaysia juga ada bagus.

    ReplyDelete
  11. BN jangan nak kata diri dia saje betul dan orang lain semua salah.
    Yang kat atas tu semuanya menyorok tangan kat belakang, yang kita kat bawah ini tahu ke apa yang dibuat tangan yang disorok tu?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR