FOLLOWERS

Sunday 17 October 2010

BERTAUBATLAH DSAI, BERTAUBATLAH SEMUA !!!!!




Oleh S Anand Kumar dan Zanariah Abd Mutalib
2010/10/17


PETALING JAYA: Sekumpulan ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang mendakwa dari Pulau Pinang dan Perak mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim segera bertaubat berikutan pelbagai pembongkaran isu moral beliau selain berundur daripada kepemimpinan parti itu.

Kira-kira 60 ahli berkumpul di hadapan Ibu Pejabat PKR di sini, semalam untuk menyerahkan memorandum bertajuk ‘Taubat kepada Anwar yang juga Penasihat PKR’.

Penghuni Gua : Bukan orang lain tetapi ahli sendiri. Bukan siapa pun desak. Tetapi kerana mereka telah sedar yang selama ini DSAI telah kencing mereka.

2. Mereka ini anak muda yang tak mahu dikencing lagi oleh ketua agung mereka. Darah muda mereka tak hendak diperlakukan begitu. Mereka telah sedar. Soal keluar parti tidak timbul. Mereka minta DSAI bertaubat sahaja. Tak lebih dari itu.

3. Taubat;lah DSAO sementara masa masih ada. Pengikut yang masih tak mahu sedar dan sebahagianya memang sedar cuma kerana berkepentingan politik membiar sahaja keadaan ini bagi mendapatkan keuntungan politik. Mata dan mata hati mereka ini masih buta dan memang pun mereka nakkan begitu. Biarkan.

4. Mungkin selepas ini, Shamsul AMK yang semput nak pertahankan ketua AMK akan mendakwa dan mencemur anak muda ini dengan mengatakan mereka diupah berdemo dan berbuat demikian. Inilah otak Shamsul. Sama jugalah dengan Saifuddin ( setiausaha sampah tu ) akan berkata , budak muda ini bukan ahli PKR. Tetapi adalah agen BN dan UMNO yang diupah untuk rosakkan PKR ( Memang dah rosak pun parti ini sebenarnya .

5. Syabas anak muda atas kesedaran anda ini. Kepada DSAI, bertaubat;ah sementara masa masih ada. Juga kepada pemimpin dan pengikut PKR yang lain, bertaubatlah. Yang benar, berkatalah benar walaupun pahit. Politik, politik juga, tetapi bab jenayah jangan dibuat main. Mati esok kita juga akan dipersoalkan. Banyak dah petunjuk diberi Allah kalau kita nak lihat. Cukup petujuk Allah kalau kita nak sedar. Kecualilah kita sengaja nak membutakan mata dengan berbagai sebab tentang jenayah yang dilakukan oleh DSAI dalam isu liwatnya.

6. Sedarlah dan bertaubatlah...............Bertaubatlah!!!!

20 comments:

  1. semakin dekat dgn pilihan raya makin pening umno dgn Aljuburi...macam2 dia nak kenakan Nuar tapi semuanya dengan cara yang tak bermoral..
    takat berarak/berhimpun suruh itu ini semua org boleh buat, takat dakwa ahli PKR semua org boleh kata, takat tunjuk surat semua org boleh buat, takat itu, ini sume org tau nak buat...

    Tak lama lg Gobala K. akan lompat lah sebab dia kini makin meracau sebab hampir2 nak hlang MP dia akibat keputusan mahkamah...jd awal2 dia dah bikin meracau sama itu PKR...dia buat2 gaduh dgn PKR, tapi sebenarnya dia nak lompat, lps lompat terus senyap..mcm Zahrain, Zul, Tan Tee Beng, beruk2 sume ni, sblm lompat bukan main lg riuh, tp bila dah lompat senyap jer....
    itu namanya semua bisa diatur pak, asalkan ongkos nya besar...tapi rakyat dah tak ada apa2 rasa pun dgn provok umno cam nih...

    ReplyDelete
  2. pkr, parti tiada falsafah tunjuang perjuangan. parti yang falsafahnya berubah hari-hari. hari-hari diliwat.

    katak puru

    ReplyDelete
  3. PKR telah melahirkan ramai Jutawan segera dengan hanya melompat. Terima Kasih PKR.

    ReplyDelete
  4. Kepada ahli PKR jangan malu keluar sekira pemimpin anda masih berdiam diri dan tak mahu berubah kerana PKR bukan untuk anda semua PKR hanya untuk Anuar dan org org kesayangan dia mereka gunakan anda semua untuk membela Anuar tidak lebeh dari itu anda susah ke anda tak makan ke anda tiada kerja ke itu semua bukan persoalan bagi Anuar yg penting kekayaan dan kuasa anda semua dapat apa hanya telan air liur saja yg berkuasa dalam pkr tetap berkuasa yg kaya tetap kaya anda semua ada pemimpin pkr ambil perhatian.Kepada Ahli pkr yg masih sayangkan negara ini lebeh baik anda fikirkan balik kita tidak akan dapat balik kalau negara ini tergadai Malaysia satu satu nya negara kita tidak ada negara lain lagi untuk kita tinggal renung renungkan lah.

    ReplyDelete
  5. yeahhhhhhhhhhhh bahtera merdeka . benar belaka.

    ReplyDelete
  6. Kenapa Tuhan turunkan hidayah "Anda harus bertaubat" melalui mulut kapal sink a/l kapal tunda...

    ReplyDelete
  7. bertaubat lah demi masa depan anak bangsa kita,

    ReplyDelete
  8. Salam tuan Pg & Sema2...,

    BERTAUBATLAH DSAI, BERTAUBATLAH SEMUA !!!!!

    (Cut paste)

    Tiada masalah apa pun yang berlaku tuan PG... Belum apa2 lagi mereka sendiri menimbulkan masalah dan menceritakan keadaan sebenar. Bukan sapa2 pun menimbulkan masalah tapi pemimpin mereka yang menuding jari kepada pihak lain. Nah lihat, tembelangnya jelas... Itu baru masalah parti, belum pun memimpin negara, habis2, habis2, habis...!!!.

    Pang5 Beliung...

    ReplyDelete
  9. geng2 yg amat rapat dan kenal lama dgn al-juburi ramai yg dah ucap sayonara kerana tahu dan sedar akan temberang al-juburi..yg tinggal hanya penyokong2 tegar, pencacai2, 'kekasih2' al-juburi yg majoriti tak mengenali al-juburi luar dan dalam yg hanya membutakan mata hati dengan kebenaran di depan mata...apa lagi yg ada pada al-juburi selain punainya yg tak pernah puas menjolok lubang kunyit..bertaubatlah al-juburi....

    ReplyDelete
  10. kepada anon 17 oktober 2010 15:56,

    Hebat juga UMNO ni ek...boleh cipta sebuah skandal yg begitu komplex...macam perisik M16 atau KGB rusia pulak...
    arrrgh..ko pun sama gak dengan saifudin nasution dan mahfus bean...
    kena seee..batang masuk dlm jubor engko.. baru ko tau..
    eeeh...selisih malaikat 44..

    ReplyDelete
  11. Patutnya Rosmah tu yg patut bertaubat dan pakai lah tudung sket...

    ReplyDelete
  12. Salam PG,
    anwar, anwar, anwar!!!!!!
    Taubat ke tau buat????

    ReplyDelete
  13. kepada pemikir2 yang diliwat...bertobatlah!!! Semakin hari semakin banyak rahsia terbongkar...kita tunggu sikit hari lagi, sebab banyak lagi yang akan terbongkarrrrrr!!!! Tunggu dan lihat bro..

    ReplyDelete
  14. Mula2 aku nak percaye juga dgn kes liwat DSAI ni... tapi bile muncul lagi 2 ekor mangkukhayun yg berani nafikan Akuan Bersumpah setelah hampir 3 TAHUN..... aku makin percaye yg ini sume konspirasi belake!

    Dah 3 tahun baru nak muncul... baru nak nafi Akuan Bersumpah... baru berteloq! Atau baru skrg duit MASYUK juta-juta; baru skrg dpt projek....?

    ReplyDelete
  15. anon 0024
    biasalah. kebenaran bukan ada had masa. isunya benar atau tidak. mengapa dulu anda percasyua pada akuan sumpah orang yang sama sekarang tidak pulak. sebab sekarang tidak menguntungkan anda?

    jeebond

    ReplyDelete
  16. PATUTNYA UMNO DAN BERUK2 DIA YG PERLU BERTAUBAT KERANA SETIAP MASA BERBUAT DOSA MEMFITNAH DAH MENCERCA ANWAR...SUDAH2 LAH, TAUBAT LA...

    ReplyDelete
  17. suruh jer Zambry Kadir tu tobat nasuha..buat amalan syirik tepung tawar lagi...tok muftinya tak marah pun sebab tok muftinya jadi amat marah bila melayu tak sokong umno jer..pasal lain2 tu gasak lah..

    ReplyDelete
  18. hahahaha
    lawak badut puak2 melayu UMNgOk ni!
    sendri x btl suruh org bertaubat!
    ape sendri aib2kan condemn org x dpt dosa ke?
    hahahahaha bodo melayu!
    sendri kasi cermin sendri punya telor la braderrr

    ReplyDelete
  19. apa kono ngan zamry lak...! orang crita pasal anwar...bodo hang nie..kluar topik..Dasar penyokong totok PR...hehehe

    ReplyDelete
  20. kaki bontot takkan bertaubat dan penyokong kaki bontot pun tkkan bertaubat sebab dah sedap kena bontot dgn aljuburi

    ReplyDelete

PETA PELAYAR