FOLLOWERS

Friday 22 October 2010

GELI-GELI PETANG : LAGI PERIHAL SHAMSUL AMK TERKENCING !!!

Dipetik dari : Mal;aysia Instinct com
Penghuni Gua : Bukan aje si Shamsul ini takut pada polis, malah dia takut pada bayang-bayang dia sendiri. Dialah yang selalu melalak ada pengundi hantu tiap kali ada PRK. Tu yang diselalu semput dan bertambah takut. Lagilah sekarang. DSAI pun buat muka sardin aje kat Si Shamsul ini. Itu yang terkial-kial kejap nak bertanding naib presiden kejap tak jadi. Akhirnya konar baring jilat balik dan terpaksa mempertahankan jawatan Ketua AMK. Yang pasti beliau akan kalah dan terus terkencing tak berhenti-henti. Kesian.

2. Itu yang dia ni dok rasa dan terkencing aje. Juga sebab dia kuat kencing kepada penyokongnnya.

13 comments:

  1. Assalammualaikum PG,
    Bila saudara tulis tentang Syamsul, aku rasa nak tergelak!
    Dia nak buat demonstrasi membantah pembinaan Menara Warisan.
    Nak tahu mengapa?
    Bangunan satu tingkat pun baginya tersangatlah tinggi, inikan pula 100 tingkat!!!
    Inilah membuatkannya tersangat marah!!!!

    ReplyDelete
  2. KEH KEH. SETRUJU BENOR DENGAN PENDAPAT ANDA. DIA GAYAT TU.BANGUNAN TU BERJUTA KALI TINGGI PADA DIA. LAGI PUN SLIM PULAK TU BERBANDING DENGANNYA.
    KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  3. ELO MENATANG2 BEWAK PEJUANG MELAYU........

    WAT PE 100 TINGKAT SAJA.... TAKLEH TUNJUK KAT DONIA YANG KITA MAMPU 1000 TINGKAT. BUAT LA BANGUNAN TU BENTUK NOMBOQ 1. MENARA KEMBAQ PETRONAS TU DAH PENUH KA....

    WAT KIJA HARAMJADAH, MEMBAZIAQ PITIH RAKYAT. PG DK HABAQ PNB NAK BUAT, AWAT PALA BEWAK DOK BANGGA HABAQ DALAM BAJET TU. PNB TU ANTU KA...TADAK KENA MENGENA NGAN RAKYAT.

    PG, BETUI LA DALAM PALA HANG PENUIH NGAN TAIK. TADAK TAW MENDE BEIK KA, MENDE BUGHUK KA ANG SOKONG MENGKHINZIR BUTA. CEEEHHHHHHH ANG NI MELAYU KA. AKU KELIH HANG NI MACAM MAMAK JE. SEKAPAL NGAN MAHDIAQ LA. NAK MEROSAKKAN MELAYU.

    he he he
    gurau ngan puak2 bewak

    ReplyDelete
  4. Hidup lagi rupanya baka babi dan anjing ni Lord Ried!!! Ingat dah mampossss.

    Hidup PERKASA

    ReplyDelete
  5. Anon 00:07,
    LORD buRIED ni memang baka spisis tu! Tok gurunya ada 2.
    Tok Guru pertama : B.A.B.I
    Tok Guru ke dua : DAPig

    ReplyDelete
  6. Anon 00:21,
    Nak tambah satu lagi tok Guru Lord ni!
    Tok Guru ketiga ialah singaPORK.
    Jadi Lord Ried, B.A.B.I, DAPig & singaPORK ni spisis yang sama lah kok?

    ReplyDelete
  7. Lord ried, mung wat malu urang tranung je. Base mok ayoh dok ajor guane nok molek sket.

    ReplyDelete
  8. hanya hewan yang mengelar hewan...hewan klu ko rasa pnb tu guna duit aboh ker,mak ko ker suruh jer diorang kuarkan dari pelaburan pnb.jadi terselamat duit ko tu.pasal kalo duit takder pun menara warisan tetap berdiri rmi lg pelabur nak duit kat pnb pasal dah terbukti melabur kat pnb tak kena bawak lari pin duit.hewan slalunya berpikran mcm hewan pk main jer len tak tahu.so takpayahla korang semua marah sangat pasal dalam palahotak pk lain tak daging lendir jer duk pk..bagila dia can

    ReplyDelete
  9. Boleh buat 1000 tingkat, tapi setiap tingkatnya sama tinggi dengan 10 tingkat. Maka 100 tingkatpun dah tinggi bonar. Itupun dah ada yang gayat.

    ReplyDelete
  10. Belum dengar lagi pemilik-pemilik hartanah bangunan diKL mengeluh rugi - untung lagi ada.Tengok KLCC punyalah ramai manusia datang shopping dan business. Kita perlu tengok keperluan kuala lumpur bukan dari keadaan sekarang tapi jasanya dan keperluan kemudian. contohnya KLIA, KLCC, tren KLIA express, Putrajaya dan banyak lagi yang didakwa kononya projek membazir.

    Apapun akan sentiasa ada orang yang sekali ketuk sekali bergerak. Lebih teruk, diketukpun tak bergerak tapi ada hati nak ajar itik berenang. Diri sendiri tidak ada wawasan dan perancangan - asyik membantah tak tentu pasal.

    ReplyDelete
  11. tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah, jika dia masuk maki saja dia,jangan layan sangat si lahabau

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  12. Aku ada sikit profil tentang Lord Reid Pukimak ni, dia ni asal dari permatang Pauh tempat ejen CIA main bontot, dia ni dah dilarang dilaman pembangkang sebab banyak guna perkataan lucah. Sekarang dia cuba nak provok laman penyokong kerajaan, dia juga guru disekolah kebangsaan dekat Permatang Pauh mengajar murid Tahun dua sebab dia lulusan sijil Perguruan saja, Bini dia tengah kursus buat KPLI di UPSI, aku pernah maki dia sampai pagi di laman pembangkang pinkturtle. Oleh itu dia ni diibaratka dajal jugalah, jika dia masuk maki saja dia,jangan layan sangat si lahabau

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  13. http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1023&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_02.htm

    Awang Adek perjelas rasional keperluan projek berskala besar
    KUALA LUMPUR 22 Okt. - Kewujudan projek-projek pembangunan berskala besar amat penting untuk menjana pertumbuhan ekonomi negara yang kini berpaksikan kepada sektor perkhidmatan.

    ..... Awang Adek yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan berkata, penyediaan infrastruktur itu turut mencakupi keperluan sektor pengangkutan, kewangan, perniagaan borong dan runcit, pelancongan dan bangunan-bangunan tinggi untuk menjadi pusat kepada syarikat tempatan serta antarabangsa.

    Katanya, keperluan infrastruktur itu akan menjadi lebih mendesak terutamanya selepas liberalisasi sektor perkhidmatan menjelang 2015.

    .... Katanya, perlu juga diingatkan bahawa di negara maju tidak ada orang mempersoalkan projek-projek besar membabitkan pembinaan bangunan pencakar langit sebagaimana yang berlaku di Malaysia.

    "Dulu tidak setuju dengan jambatan Pulau Pinang, Menara Berkembar Petronas dan Putrajaya, sekarang bukan sahaja rakyat perlu kepada jambatan kedua di Pulau Pinang tapi pembangkang pula tidak sabar-sabar nak masuk Putrajaya.

    "Inilah hipokritnya sikap pembangkang, cakap tak serupa bikin, kita tak boleh tapi mereka tak apa," katanya.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR