FOLLOWERS

Wednesday 6 October 2010

ANWAR, ANWAR , TAK HABIS-HABIS !!!!!!!





Satu sidang akhbar - yang dipercayai ada kaitan dengan perbicaraan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang berjalan - oleh bekas pembantunya, Rahimi Osman, dibatalkan ekoran gangguan oleh satu kumpulan.

Sidang akhbar itu sepatutnya diadakan di restoran Lotus di Klang pada jam 4 petang hari ini, tetapi kemudiannya dibatalkan ekoran kemunculan kumpulan tersebut. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Panas, panas. Dulu kata kerajaan berkonspirasi terhadapnya. Sekarang pembantunya Rahimi mendedahkan pekung dan nanah DSAI. Rupanya DSAI dan mereka yang di sekelilingnnya lah yang berkonspiasi terhadap kerajaan dan badan kehakiman negara.

2. Rupanya akuan bersumpah yang dibuat oleh Rahimi sebelum ini , DSAI yang memaksa Rahimi membuatnya. Dengar kata , memang Saiful dipaksa DSAI bagi perliwatan tersebut.

3. Tengok, berapa ramai penyokong pakatan liwat ini yang telah mengganggu sidang akhbar Rahimi hari ini. Mereka takut kot perkara sebenar yang akan didedahkan oleh Rahimi. Mengapa takut? PG berpendapat sebabnya ialah kerana apa yang akan didedahkan oleh Rahimi adalah benar.

4. PG berpendapat, silap hari bulan, DSAI tak balik teruslah dari Eropah ke Malaysia dengan pendedahan terbaru Rahimi ini. Bukan apa, kalau dia pulang ke Malaysia, mungkin ia " tersungkur " ke Sungai Buloh. ( Maaf, kerana meminjam perkataan Azmin Ali ).

5. Anuar, Anuar!!! Tak habis-habis masalah yang kau timbulkan. Lepas tu nak salahkan orang. Fikirkan pengundi muda!!! Adakah beribu masalah yang terjadi ini hanya salah orang lain ? Adakah DSAI sahaja yang maksum? Fikirkan!!! Siapa konspirasi siapa ni!!!!! Makhluk begini ke nak diangkat oleh kita sebagai pewaris amanah bagi mentadbir negara ini??? Baik lupakan hajat berkenaan. Lupakanlah !!!!!

Nota : Terbaru mengenai lapuran polis yang dibuat oleh Rahimi boleh dibaca di KLIK

22 comments:

  1. Anwar melayu paling bangsat dalam sejarah orang Melayu sejak dari dahulu hingga sekarang,ranking no satu dia lah yang pegang,diikuti oleh si kitol dan raja mendelia( pemegang bersama ranking no 2 ).kalau orang cina,pengkhianat seperti ini akan dibunuh segera .Kalau Raja raja dulu,dibunuh bersama seluruh keluarga dan keturunannya sekali supaya benih yang buruk tidak akan mencemarkan keturunan orang lain.

    ReplyDelete
  2. dulu akuan bersumpah rahimi dijulang tinggi oleh puak pkr ini. Kali ini bagaimana agakanya. dulu mereka julang rahimi bukan main. sekarang bagaimana.?

    lihat gelagat dan tarian puak ini esok.

    kah kah kah kahkah kah

    katak puru

    ReplyDelete
  3. Biasalah...hai! kan nak dekat PRK Galas ni..semua tu dah diatur spy gambaran buruk akan diberikan kpd Nuar dan Pakatan Rakyat... apa2 pun boleh dilakukan dan dibuat asal ada duit dan jaminan keselamatan...

    apa nak heran kes Rahimi Osman...nak clear kena dengar cakap Nuar pulak..mana boleh umno terus nak tuduh org lain, tanpa org itu diberi peluang utk memberi kenyataan pulak...baru adil!!


    siapa takut skrg? umno atau Anwar!! rasanya umno sebab terdesak nak PRK Galas, lalu menembak apa saja yg boleh dijadikan modal....org dah faham dah! tak heran...tp makin berkobar2 nak gantikan umno/bn secepat mungkin...baru senyap mulut umno!!!

    jgn panik lah...

    ReplyDelete
  4. ye ke anon 2015 ini. dulu kau orang juga yang menjulang rahimi kata dia bagus dan percakapan dan akuan nya benar. kini mengapa tak julang. sudahlah.

    dah kantoi kamu dan mepinum air kencing DSAI ini.

    ReplyDelete
  5. KEHKEHKEH ALJUBOREE DAH NAK TERSEMBAM DI PINTU SYURGA NICKY AJIZ! >|D

    ReplyDelete
  6. Hai...dah hampir 3 tahun baru nak cakap Akuan Bersumpah itu tidak betul...dan perbicaran kes liwat nak bersambung dan Rahimi pulak akan dsenaraikan dipanggil sbg saksi pembelaan dan PRK Galas pulak nak datang!!

    adakah itu bukan "kebetulan yg disengajakan"...macam nak PRK Permatang Pauh dulu, pada hari esok nak penamaan calon, tetiba si Sepol Jubo pun buat sumpah Mubahalah....bukankah itu "kebetulan yg disengajakan"....


    semua ni taktik lapuk umno zaman kuno!!! hey dey! ini zaman milineum la..bukan tahun 50an, 60an, 70an..boleh lah kalau nak buat cam tu...susah org nak caya..semua ni penipuan umno...tengok lah nanti..para bloggers akan gali kes ni sampai lubang cacing...pasti hebat..dan pasti umno akan lbh terjerat!!! jerat makan tuan balik!!! makin tak caya org pd umno!!

    ReplyDelete
  7. Anon 20.15.

    Apa yang nak dikejar dgn PRK Galas? BN/ UMNO kalau menang pun, belum dapat perintah Kelantan. Yang aku heran, kenapa tak dibiarkan Sidang AKhbar berlangsung aman? Puak-puak itu tak sanggup dengar lagi tuduhan? Yang benar, tetap benar. Dalam hal ini, yang benar belum tentu lagi Rahimi. DSAI pun belum tentu salah.

    ReplyDelete
  8. Woi! malam ni kita pakat buka Astro Arena.
    ADA LAPORAN SUKAN kOMANWEL.
    PERLAWANAN BOLASEPAK - MALAYSIA LAWAN ENGLAND

    ReplyDelete
  9. ha..ha..ha...umno terpaksa paksa Rahimi buat kenyataan akuan bersumpah yg dia buat dulu tak betul, walau pun dah lama hampir 3 tahun baru nak ngaku ianya tak betul!!! ha..ha..ha.. pelik!!

    tambahan pulak kes liwat nak sambung dan Rahimi akan dipanggil sbg saksi Pembelaan...so umno kena cantas awal2 spy Rahimi tak leh bagi penyaksian terutama akuan bersumpah dia yg mengatakan bhw Sepol memang PEMBOHONG!!!


    SO...MODUS OPERANDI UMNO MEMANG MUDAH DIBACA SEKARANG NIH!!! KITA BOLEH BACA DAH TAKTIK UMNO, JIKA ADA SESUATU YG BESAR AKAN BERLAKU, MAKA DIA KAN BUAT GEMPAK YG SEBENARNYA TAK GEMPAK APA2 PUN!!! ORG BOLEH BACA DAH!!! UMNO MANA BOLEH CAYA SKRG NIH!!

    ReplyDelete
  10. ANON 20:57, LEPAS NI ANWAR AKAN MINTA SUAKA POLITIK KERANA DIA PUN MEMANG DAH SAH SEEKOR PUAKA POLITIK

    ReplyDelete
  11. PERSOALANNYA..KALAU UMNO DAKWA TAK ADA KAITAN ATAU KONSPIRASI PD KES ROHIMI NI, KENAPA UMNO DAN MEDIA KONGKONGAN MEREKA BEGITU HEBAT MEMPERKATAKAN HAL INI..?

    KALU TAK ADA KAITAN APA2 PUN, LANTAK LAH..BUAT APA NAK UMNO KECOH2 INI BUKAN ADA KAITAN DGN UMNO PUN?

    TAPI NAMPAKNYA UMNO BAGAIKAN LBH SUDU DR KUAH...

    PELIK, KALAU TAK ADA ANGIN MASAKAN POKOK BERGOYANG, KALAU TAK ADA APA2 KEPENTINGAN MASAKAN UMNO TAK MELABUR BYK WANG? KAN?

    TERUK UMNO NAK KENA NIH!!!

    ReplyDelete
  12. buat live - penjelasan DSAI dan bleh juga side sana tu letak org-org yg DSAI liwatkan jgn dengar sebelah saja x syiok kan. ada berani

    ReplyDelete
  13. ANON 21:37,
    AKU SETUJU DENGAN HANG DALAM SATU PERKARA YANG HANG KATAKAN.........
    "KALAU TAK ADA ANGIN MASAKAN POKOK BERGOYANG"......
    KECUALILAH SEKIRANYA DI ATAS POKOK TU ADA BERUK-BERUK PAKAR KENCING RATA-RATA!!!!!!

    ReplyDelete
  14. apa akan jadi jika budak rahimi tu menarik balik laporan polis, dia kata dia kena ugut utk buat sidang akhbar dan polis report.....lepas tu terus hilang.....macam pernah dengar jer cerita nie....

    ReplyDelete
  15. press conference tu dri bekas keje ngan pkr..pastu yg halau org pkr yg dikenali gak..


    tpi yg salah umno...hahahahahhahahahahah..

    ReplyDelete
  16. APA-APA PUN MELAYU GAK YANG TERSUNGKUR....he he he

    ReplyDelete
  17. jANGAN bIKIN rIBUT2 LAGI aNWAR sUDAH2LAH nnGAKU SAJALAH KAN KAH LAGI BAIIK.. EH DIALOG iNDO PULAK. uDAH PUALNG dARI jAKARTA uDAH pANDI dIALOG iNDO.. dAH kENA jUBUREE iNDO pULAK TUH. KEH KEH KEH ...

    ReplyDelete
  18. BANYAK DAH TRICK UMNO BUAT CAM NI..TAPI PERCAYALAH RAKYAT RAMAI SUDAH BASI DGN TAKTIK UMNO NIH!!


    KALAU UMNO BERANI, BUAT SIDANG MEDIA KHAS DGN ANWAR LPS TU MASUK TV RTM, RADIO, TV3 DAN UTUSAN/BH...KALAU UMNO ADA TELOR LAH...
    JGN PANDAI2 KUTUK ORG JER TANPA BERI PELUANG ORG ITU BUAT KENYATAAN BALAS DGN MELAUI MEDIA KONGKONGAN UMNO...

    ZAMAN SKRG NI ORG NAK LIHAT KE DUA2 PIHAK DIBERI HAK BERSUARA DGN SEADILNYA...BUKAN SEBELAH PIHAK TUTUH DAN KUTUK MELAUI MEDIA YG DIKONGKONGNYA...

    UMNO ADA BERANI KA?

    ReplyDelete
  19. ALJUBURI
    UMNO jugak yang di salahkan..pelik , heran langsung tak paham dengan pemuja peliwat tegar nie...da terang2 yang nak wat PC tu orang PKR, pon salah UMNO, PKR gado kat cabang2 aritu pon salah UMNO, aku ingat mak bapak orang2 PKR ni dulu lahirkan derang pn salah UMNO...heheee..typical mindset puak2 penyokong peliwat tegar!

    ReplyDelete
  20. saya budak 17 tahun
    saya keliru dengan mase depan negara
    boleh tak bile besar nanti tak payah undi mane2 parti

    ReplyDelete
  21. Walau apapun kesudahannya, samaada Rahimi bercakap benar sekarang atau berbohong sekarang..., yang nyata ialah..; satu demi satu perancangan 'orang itu' telah didedahkan Allah. Takkan Rahimi pun orang UMNO pulak skrg..

    Fitnah 1.., diikuti oleh Fitnah 2.., diikuti oleh Fitnah 3..., diikuti oleh Fitnah 4... It will never end...!

    ReplyDelete
  22. Sebenarnya orang yang patut bertanggungjawab kepada semua insiden ini adalah Kak Wan Zah, dia yang tahu segalanya. Pasal onar si Azmin dia tahu, onar DSAI pun dia tahu, bertanggungjawablah, berkata benarlah walaupun pahit kerana pahit itu selalunya ubat yang mujarab.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR