FOLLOWERS

Sunday 31 October 2010

INI RASUAH BN : FATWA TERBARU ULAMA JAHAT !!!!

PAS kini menumpukan kepada undi orang Melayu dalam kempen yang masuk hari keenam hari ini, kata penasihat kempen pilihan raya kecilnya di DUN Galas Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah.

Berikutan itu, beberapa langkah diambil untuk memastikan sokongan terus diberikan pada PAS di kawasan seperti Sungai Terah.

Antaranya ialah mengetatkan keselamatan untuk mengesan sogokan kepada pengundi, kata Wan Abdul Rahim.Katanya, penduduk di situ boleh membuat penahanan awam jika berlaku sogokan.

Salah satu bentuk sogokan yang telah dikesan ialah tawaran RM1,000 dan pemberian set televisyen, katanya. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Ulama jahat bersuara lagi. Kalau BN beri RM 1000 dan pemberian set TV haram dan rasuah. Kalau mereka beri RM 250 untuk pengundi luar halal sebab PAS yang hulurkan.

2. Fatwa agama hanya dalam kepala hotak mereka aje. Terucap je keluar dari mulut dengan sedikit touch up dengan janggut, kopiah, serban dan jubah aje , mulalah keluar fatwa bagi halalkan tindakan mereka.

3. Jika untung kepada PAS atau Pakatan semuanya halal. Jika rugi , alamatnya haramlah. Itulah jadinya jika agama didagangkan untuk politik. Semua halal asalkan menguntung mereka.

4. Cuba lihat di bawah pula. Halal kot " pemberian rasuah ini ". Tak kot , ini sedekah. Itulaj jawab Parti ajaran xxxxt. ini.

5. MasyaAllah !!!!!



Nota : Bantai le labi. Selagi hidup, puaskanlah nafsu masing-masing. Jual perabih agama selagi boleh. Bantai le labi, bantai le labi !!!!!!

5 comments:

  1. Apa ke jadah bagi rasuah keropok. Kalau UMNO nak buat lakonanpun biarlah yang mahal-mahal sikit. Tak dah duit ka?

    ReplyDelete
  2. RASUAH INI KECIK BESAR RASUAH JUGA. ULAMA DAN AWAM PUN BILA MAKAN KEDARAH RASUAH BERDOSA JUGA. BERILAH APA NAMA PUN MENGENAi rasuah ini untuk halalkannya seperti sponsor haji, duit minyak dan sebagainya. semua rasuah. itu isunya. tak gitu?

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Apa yang nak dihairankan!!! Itulah Parti hamPAS!!!

    Apa yang nak dihairankan!!! Itulah Parti hamPAS!!!

    Apa yang nak dihairankan!!! Itulah Parti hamPAS!!!

    ReplyDelete
  4. Kesian anon 15:11, dia tak kenal Keropok Cap Bulan!!!!!!!!
    "SEDAP DIMASAK, CEPAT DIMAKAN, LAGI CEPAT MASUK SYURGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

    ReplyDelete
  5. HAHAHA
    SULAH TARAK MODAL KA?
    ITU KELOPOK PUN MAU JADI ISU MEH?
    HAHAHA GUA SULAH CKP UMNGOK APA LANCAU PUN BLH MA
    SMUA KASI CARI POINT SAJA
    WEH SANA BATU SAPI UMNGOK ADA BAGI SUSU SAMA MELO 1 TIN SAMA DUIT RM100 APA MCM MAU KIRA HAH?
    WALAUYEH MANYAK SINANG MEH MAU DPT WANG
    KASI DTG CERAMAH SJA SUDAH DPT RM100 SAPA MAU BG?
    TP ITU APA MCM KIRA HAH?
    RASUAH KA HADIAH?

    ReplyDelete

PETA PELAYAR