FOLLOWERS

Thursday 7 October 2010

SAMSENG-SAMSENG TAHI KUCING !!!


Penghuni Gua : Inilah wajah-wajah samseng tahi minyak dan samseng tahi kucing. Semuanya muka tak malu . Tak ada muka kerana mengganggu majlis orang. Inilah kot contoh kebebasan yang diperjuangkan oleh PKR dan PAKATAN. Undang-undang hanya di otak mereka.
2. Mengapa jadi begini? Sebabnya tak lain adalah kerana mereka ini kerap sangat kena kencing dik ketuanya.......................Kesian..............



20 comments:

  1. Ini jelas menunjukkan demokrasi PKR berjalan dengan lancar.

    Siapa ada wang boleh pasang samseng supaya demokrasi dapat di sempurnakan.

    Belum lagi memerintah sudah mahu tutup mulut orang lain. Kata perjuangkan keterbukaan. Dia menikus bab bantai jubor di mahkamah. Minta perbicaraan tertutup.

    Dah la jantan. Dia lak yang tala. Nampak sangat lelaku bacul!

    Biar lah mahkamah tentukan tapi ambil undang undang di tangan sendiri.

    Kalau begini siapa lebih kaya dia lebih benar dari orang lain.

    Akan berlaku di masa akan datang di mana orang yang bersuara akan di bunuh pula.

    Anwar kamu terselah kebodohannya.

    ReplyDelete
  2. APA SAMSENG?
    SIAPA SAMSENG SEBENARNYA?

    SEMUA NI DAH DIATUR DGN LICIK OLH UMNO...KEKECOHAN BERLAKU DIBUAT OLH ORG UPAHAN UMNO GAK..SPY KELIHATAN THRILL DAN KECOH UTK MEREALKAN LG KES DEMI MEMPENGARUHI ORG RAMAI...

    UMNO..SUDAH2 LAH...MAKIN TUA MAKIN BYK TAHI YG KAMU BUAT..SEMUANYA BOLEH DIBACA!!!

    ReplyDelete
  3. apa UMNO samseng?
    rahimi tu kan PKR?
    saiful tu kan PKR?
    keling tu kan PKR?

    kalau dah mengaku baik sgt tulah jadi nya... salah kan orang saje ...awak tu malaikat ke?
    bulshit la PKR

    ReplyDelete
  4. Anon 9:58
    Kalau mak bapak ko berak berdiri pun parti kemut rectum kau salahkan UMNO, apalah punya bebal. Tu lah dari kecil tak nak mampos dah besar menyusahkan mak bapak ko juga

    ReplyDelete
  5. Samseng nih adalah anggota PKR cabang Klang dan Meru yang juga merupakan ahli Hindraf dan ahli HRP Selangor. Tergamak yer 'kununnya' UMNO upah diaorang untuk ganggu majlis dalaman PKR. Spin jangan tak spin, berapa juta diaorang dapat ye?

    ReplyDelete
  6. Balasundram buat press conference dan akaun bersumpah dulu tak adapun yg buat kacau..

    ReplyDelete
  7. ala..apa nak heran, UMNO kan boleh buat apa saja..kalau atas lautan pun umno boleh buat padang bola sepak, ini kan pula sekadar kecoh2 cam tu...petik jari jer!!

    kalau bab2 nak mengenakan org ni, umno memang disahkan pakar dlm bidang2 itu...tapi org bolah baca dan faham itu sume kerja sapa!!

    susah nya umno nak bua gempak skang..org wat dono jer...senyum sinis..alah tak de org lain lah yg punya angkara, sume dah tahu jawabnya...!!kan..kan..kann

    apa punya barang lah...

    ReplyDelete
  8. AGAKNYA SI SEPOL DAH TAK LEH NAK HARAP..DAH ROSAK PROGRAM UMNO...SO, SEKOR LAGI SESUMPAH DAN BONEKA UMNO LAHIR KE DUNIA SETELAH 3 TAHUN BERSUMPAH, TAPI BARU SEMALAM DIA SEDAR RUPA2NYA DIA BERSUMPAH PALSU SELAMA INI....HA..HA..HA..HA.. LAWAK!


    MACAM ZUL NORDIN GAK...SELAMA DLM PKR DIA PUN TUTUH NAJIB, TAPI BILA DISEPAK KELUAR PKR, BARU DIA SEDAR SELAMA INI DIA NGUMPAT NAJIB DGN ROSMAH PASAL ALTANTUYA...HA..HA..HA.. LAWAK KO ZUL!!


    MCM SI SEPOL ALJUBURI GAK, MASA NAK PENCALONAN NUAR DI PRK PERMATANG PAUH, MAKA DIA PUN BUAT AH SUMPAH JUNJUNG ALQURAN KENA LIWAT, BILA WARTAWAN TANYA KENAPA PILIH WAKTU ITU TUK SUMPAH, SEDANGKAN ESOKNYA HARI PENAMAAN CALON PRK PERMATANG PAUH, SI SEPOL ALJUBURI DGN BODOHNYA MANJAWAB,"...SAYA TAK TAU PLAK ESOK ADA PENAMAAN CALON.." HA..HA..HA.. BETAPA BODOHNYA LAWAK2 ORG BODOH UMNO...


    NUAR, SEPOL, ROHIMI PUNYA PASAL..UMNO YG DAPAT BUSUK...TAK KE BODOH NAMANYA TUH!! TU LAH..LAIN KALI JGN MENYEBOK DAN FITNAH ORG..KAN DAH BUSUK UMNO SENDIRI!!!


    DALAM UMNO BYK SUNGGUH LAWAK BODOHNYA...SILAPNYA SATU, LAWAK BODOH UMNO KINI TAK ADA ORG KATAWA PUN, SEBAB IANYA LAWAK UTK ORG2 BODOH PENCACAI UMNO JER!!! HA..HA..HA..

    ReplyDelete
  9. Salam GAP dan rakan-rakan...di sini saya ingin berikan pandangan ikhlas...pada pendapat saya...isu ini mungkin dicipta oleh PKR sendiri...umum mengetahui bahawa Pilihanraya Kecil DUN Galas dan Pilihanraya Umum Ke-13 semakin hampir...maka menjadi advantage kepada PKR sekiranya "disensasikan" isu ini kerana rakyat akan menilai bahawa ianya adalah permainan kerajaan BN untuk memperolehi undi..persoalan utama yang akan timbul di benak rakyat adalah kenapa ianya timbul tatkala pilihanraya kecil Dun Galas akan berlangsung, maka rakyat akan berfikir ini adalah tindakan kerajaan BN meraih undi. (walaupun saya berharap ianya adalah benar)..Laporan polis yang dibuat Rahimi pada zahirnya memperlihatkan Nuwar Brahim akan tertekan tapi sekiranya diteliti, tindakan itu turut memberi advantage kepada PKR...sebabnya...PKR dianggotai oleh ramai peguam profesional, mereka ini arif dalam bab-bab memutarbelitkan cerita dan menimbulkan persepsi..Ini adalah usaha menimbulkan keraguan terhadap kerajaan BN sebenarnya...usaha untuk menyelamatkan Nuwar Berahim, usaha mengalih perhatian terhadap permasalahan dalam PKR yang sedang bergelora dek kerana pemilihan...Maka sama-samalah kita memerhatikan dengan penuh ketenangan...

    ReplyDelete
  10. Anon 11.42, UMNO juga yang salah? Kalau kau tak ada bukti lebih baik kau bertaubat sekarang sebelum pintu taubat kau tertutup. Kau tak nampakkah orang yang tinggalkan Anwar semuanya orang yang paling rapat dengan Anwar. Lu sape? Lu cuma dengar retorik yang memburukkan UMNO. SEDAR2LAH DIRI TU SIKIT. Yang mengatakan UMNO mendapat nama busuk tu kau sendiri.

    ReplyDelete
  11. bodoh punya PKR... agak2 la ahli2 pkr ni kalau bapak dia kena sodom ngan anwar pun dia cakap umno yang buat...

    ReplyDelete
  12. kepala otak kau UMNO yang buat..Klu dh dasar tkleh tirima kanyataan camtu la...Cuba klu ko sendiri yang kena bantai/kongkek ngan Anwar al juburi barula ko nanges air mata darah. Bodoh cam tenuk!!!sombong cam ungka!!!Tk reti di ajar cam babun!!!

    ReplyDelete
  13. ALJUBURI
    Ini semua adalah fitnah jahat UMNO untuk memburukan PKR, kami2 menyokong dan berdiri teguh di belakang Dato. Anuar Ibrahim untuk terus berjuang merealisasikan impian suci kami: Menenghalalkan Liwat di M'sia...yaaaahooo...
    Untuk abg2 machaaaa..jangan la garang2 sangat takut kita orang tau..

    ReplyDelete
  14. YEAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHANON 1352

    SAYA PUN SOKONG AL JUBURI JUGA BANG

    AUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Untuk anon 09:58,
    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH.......kesian!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Anon 7 October 2010 09:58 baik
    PKR baik
    Puak-puak ni semua baik tak ada yang jahat
    Yang nampak jahat UMNO
    Yang nampak buruk UMNO
    Tapi...kena ingat
    Tak ada UMNO samsing Keling Paria tu turun temurun jadi hamba kaum dia sendiri tau (Kasta).
    Anuar Ibrahim memang baik bagi Anon 7 October 2010 09:58 sebab baham jubur orang dan baham bini orang (Samsidar Isteri Azmin)
    Entah-entah bini Anon 7 October 2010 09:58 dibiarkan Anuar Ibrahim Balun
    Sebab tu bermati-matian membela Al Juburi ni.

    HIDUP PERKASA

    ReplyDelete
  17. semoga Allah memberikan perlindungan kepada mereka-mereka yang bercakap benar dan memberikan kesedaran kepada mereka yang bersubahat dengan kemungkaran.

    Aku Yang Bingai
    PRK DUN Galas - Siapa Menghina Siapa Terhina

    ReplyDelete
  18. Salam...,

    Tahiniah kpd pendokong aljubri anWar. Semoga terus berdener disungun oleh aljubri...

    ReplyDelete
  19. kalo ada bukti, kemuka kan. jadilah org berwaras. kalo bernai , jom la one by one...

    ReplyDelete
  20. e'eleh..
    hebat sangat ke mamat atas ni???
    agak2 bro.......................

    ReplyDelete

PETA PELAYAR