FOLLOWERS

Saturday 2 October 2010

STANDBY ! DAP NAK BERGEGAR PETANG NI !!!


Pergeseran dalam barisan kepimpinan DAP Perak telah mencetuskan khabar angin yang timbalan pengerusinya, M Kulasegaran akan meletak jawatannya di negeri itu.

Dalam Twitternya, ahli parlimen Ipoh Barat dan timbalan pengerusi DAP kebangsan itu, menegaskan bahawa beliau akan mengumumkan "apa yang kurang" dalam kepimpinan Perak hari ini. Berita lanjut : KLIK
Penghuni Gua : Standby!!!! DAP nak bergegar petang ni. PG pun dapat juga sikit-sikit maklumat, memang YB Kula nak bercerai dengan DAP. Bukan apa, ini kerana banyak permintaan dan desakannya kepada DAP bagi faedah kaum India, dibuat sardin aje oleh parti paling perkauman ini. Parti yang mendakwa akan layan manusia Malaysia ini sama rata walaupun hakikat sebenar hanya melebihkan satu kaum atau bangsa Setiausaha Agung sahaja.

2. Masalah dan keperluan masyarakat India, maaf lah. Tak pernah diambil pusing pun oleh DAP. Hanya jika ada isu dan berkempentingan, adalah mereka bunyi. Tak lebih dari itu.

3. Lihat ajelah di Pulau Pinang, walaupun Tim Ketua Menteri India, ada ke Khalifah LGE nak ambil tahu dan ada ke perancangan jangka panjang untuk masyarakat India?

4. Sekadar rasuah dan gula-gula RM 100 dengan duit lumba kuda adalah.

5. Kepada kaum India , jangan haraplah anda akan dipedulikan oleh DAP. Lupakanlah. YB Kula ada jawapannya petang ini. Kita sama-sama lihat nanti !!!! Anda semua hanya menjadimkuda tunggangan DAP sahaja. Tak lebih dari itu. Lihat ajelah di Singapura, apa yang kaum India dapat? Bangsa India seolah lenyap di Singapura.

5 comments:

  1. KESIAN LAK KWN TENGOK SI KULA. DLU BKN MAIN GEMPAK DGN IMEJ DRAKULA SEMATA2 NK SOKONG SI KETUA BAPAK SEGALA DRAKULA PENGHISAP DARAH. SKANG NI BARU DIA TAU MANE INTAN MANE KACA. SAPE LEMBU SAPE GEMBALA..KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  2. Agaknya baru sekarang Si Kula ni baru nak mengunakan otak di dalam tempurung kepala dia,selama ni mungkin dia mengunakan otak didlam tempurung kepala lutut agaknya.

    ReplyDelete
  3. PG,
    kita tunggu pula Melayu haprak yang menyokong DAPig ni.
    Sampai bila mereka akan sanggup ditunggangi!!!!!

    ReplyDelete
  4. Salam,

    1 Ra'ikanlah kehancuran kekuatan yg berusaha melemahkan Deenullah kerana itulah kewajipan
    umat lslam. Sebaliknya bersedihlah atas apa juga usaha yg berniat melemahkan kesatuan umat ini, lalu berusahalah utk menghancurkan kerja busuk itu.

    2 Umat lslam itu bersatu bagai satu binaan; setiap bahagian mengukuhkan bahagian yang lain. Pemecah-belahnya adalah musuh Rasulullah saw sekaliupun dia bersumpah atas nama Allah dia pengikut baginda.

    wa Allahu a'lam.

    abu faiq

    ReplyDelete
  5. bolih percaya ke dengan keturunan anjing pariah nih...
    dalam satu saat bolih tukar2 cakap.
    ugama pun mereka senang2 tukar..
    dari hindu masuk kristian,lepas tu masuk islam,bila mampus tukar masuk hindu.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR