FOLLOWERS

Monday 9 February 2009

Arumugam letak jawatan exco, kekal Adun




Feb 9, 09 4:08pm


Anggota Exco Kedah V.Arumugam hari ini mengumumkan letak jawatan sebagai Exco tetapi masih kekal sebagai Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Bukit Selambau.

Nota : Bagi BN yang ini kena tapis dulu. Sebab YB ini dengar khabar angin yang disebarkan di Kedah dan terbaru , DYMM Sultan Kedah hari ini telah menitahkan YB Menteri Besar Kedah untuk mengadap dan sembah perkenan peri kelakuan YB ini. Ia dikatakan menyimpan perempuan dan mempunyai anak luar nikah.


PENING LAGI LE KOME DI PERAK TU. YANG DI KEDAH PUN DAH SENAK PERUT. ITU LE AMBIL LAGI CALUN LOMPAT TU, DARI BEBAS MASUK PKR. DAPAT EXCO. TAK RASUAH KE TU. KALAU BN BUAT MACAM TU APA TAH DIMAKI HAMUNNYA. TAPI DIA ORANG HALAL. BUKAN LOMPAT, DSAI KATA , TAPI HIJRAH .

1 comment:

  1. Askum..... Brader:

    From Penghuni Gua Junior,

    Aik..Modus Operandi YB ni lebih kurang je dengan yang kata TPM nak beri RM50juta tu. Semakin hari makin terserlah cara orang yang semakin sempit dalam kancah politik tanahair.

    Oh! Tanahairku

    Aduh! Tanahairku

    Wow! Tanahairku

    Daulat! Daulat! Daulat! Tuanku.

    Bagi Brader nun disana, teruskan perjuangan dalam menyuburkan bumi ini, semoga anda berada dalam RAHMAT DAN LINDUNGAN ALLAH SWT

    Tapi jangan lupa untuk menamatkan program MASTER
    dengan jayanya.....................

    ReplyDelete

PETA PELAYAR