FOLLOWERS

Tuesday 10 February 2009

Polis halang Nizar ke pejabat MB

Malaysiakini

Feb 10, 09 10:13am
kemaskini 1.05am Menteri besar Pakatan Rakyat di Perak, yang enggan mengiktiraf kerajaan baru BN, terus bertugas seperti biasa dengan mengetuai barisan exco negeri ke pejabat rasminya.Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin bergerak dari kediaman rasminya - yang dijadikan kawasan pentadbiran kerajaannya - menuju bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri pagi ini yang telah dikawal oleh sekumpulan 30 anggota polis unit pencegah rusuhan FRU.Kira-kira jam 11.05 pagi, beliau dan rombongannya tiba di depan pintu masuk bangunan tersebut tetapi kenderaan mereka dihalang oleh polis.



Nota Blogger : Pada pendapat Penghuni Gua, sudah-sudah le. Percayalah pada kada dan kadar. Dato kan orang islam dan warak pulak tu ( Purely Muslim ). Jadi cukup lah setakat itu derhakanya. Berbalik le ke pangkal jalan. Kalau nak lepas geram tu selesai le secara politik. Pergi bertanding di Bukit Gantang. Jangan nak provok PDRM pulak. PDRM tu, siapa yang memerintah mereka tetap jadi polis. Jadi cukup, cukup, cukup, cukuplah.



Penghuni Gua : Bertanding di Gua sahaja. Dengan pengundinya terdiri hantu dan syaitan. Iman saja yang mempertahankannya untuk terus bertapa.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR