FOLLOWERS

Thursday 12 February 2009

Rakyat tidak Faham ? Ya ke ? Faham...........!!!!

Utusan Malaysia 12 Feb 2009





SELEPAS 10 tahun mengemudi Bank Simpanan Nasional (BSN), Datuk Seri Abdul Azim Zabidi bakal menamatkan perkhidmatan beliau selaku Pengerusi secara rasmi pada 30 Jun ini. SELEPAS 10 tahun mengemudi Bank Simpanan Nasional (BSN), Datuk Seri Abdul Azim Zabidi bakal menamatkan perkhidmatan beliau selaku Pengerusi secara rasmi pada 30 Jun ini.
Menyifatkan BSN sebagai platform terbaik kepada rakyat Malaysia, Abdul Azim memperhebatkan peranan itu menerusi pelbagai pembaharuan yang dilakukan sepanjang usia perkhidmatannya.
Bendahari UMNO Malaysia ini seronok memperkatakan apa yang telah dilakukan untuk meningkatkan imej BSN.
Sebagai bekas calon Barisan Nasional yang bertanding di kerusi Parlimen Bukit Gantang pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU-12) lalu, Abdul Azim terpanggil untuk berkongsi pandangan mengenai kemelut politik semasa, lebih-lebih lagi apa yang berlaku di Perak.


Penghuni Gua : Memang rakyat tidak faham. Itulah kata Bendahari UMNO ini. Cukup le memperbodohkan rakyat. Tiba-tiba aje nama kome keluar hari ini. Nak promosi diri untuk calum MP Bukit Gantang ke. Rakyat bukan bodoh dan tidak faham. Kome yang tak faham. Cara ini pun cara lama berpolitik untuk mencalunkan diri. Masa anda dah tamat dan tamat tempoh. Rakyat dah tolak pada PRU ke 12. Jadi kepada MB Perak Dr Zamry..... Lupakan calun ini. Cari lah calun yang lebih muda dan lebih berwibawa. jangan tertipu lagi dengan calun-calun yang mendakwa mereka tokoh. Cari tokoh kecil yang baru lahir. Ini yang terbaik untuk Bukit Gantang, Perak dan Negara. Lebih-lebih lagi untuk BN dan survival UMNO. Sudah-sudah le mempromosi diri. Cuba anda promosikan UMNO lagi baik. kami tak nampak perbezaan pun tentang BSN seperti di dakwa Kome!!!. Itu kejayaan BSN tu kerja pengurus besar aje yang buat bukan kome.

1 comment:

  1. sekarang ni kena cari calon yang betul2 ikhlas dan berwibawa dalam menjalankan tanggungjawab dan amanah yang diberikan...dan generasi muda sekarang patut diberi peluang dalam memimpin dan menerajui sesebuah parti agar boleh melihat bagaimana sesorang calon yang diterajui oleh generasi muda memikul tanggungjawab yang diamanahkan kepadanya

    ReplyDelete

PETA PELAYAR