FOLLOWERS

Monday 16 February 2009

ISU BOGEL EXCO SELANGOR : INI JAWAPANNYA DARI PR

SEPERTI YANG DIJANGKA: INILAH JAWAPAN DARI PR. DAH TAHU TAHUN LEPAS LAGI JAWAPANNYA. HA HA HA HA HA ................

Malaysiakini : 16 feb 2009

1. Exco S'gor: Mengapa foto bogel Eli timbul sekarang?

Jimadie Shah Othman Feb 16, 09 1:45pm

Tidak timbul soal exco kerajaan Elizabeth Wong meletakkan jawatannya ekoran penyebaran foto bogelnya kepada umum, kecuali telah benar-benar terbukti bahawa beliau ada masalah moral, kata rakan sejawatannya di Selangor, Rodziah Ismail. Secara peribadi, katanya, beliau tidak bersetuju wanita dijadikan objek dan agenda konspirasi politik.
Berita lanjut : ....


ADA LAGI JAWAPAN BARU ABGI ISU BOGEL EXCO SELANGOR. BIASALAH ! SEPERTI YANG TELAH TERTULIS : ALASANNYA SAMA : SRANGAN JAHAT DAN KONSPIRASI. ITU KALAU DIA. KALAU ORANG LAIN ISU MORAL, MISTI LETAK JAWATAN. KAH1 KAH! KAH ! KAH ! KAH !

Ini jawapan terbaru :

Malaysiakini 16 feb 2009


"Saya menjadi mangsa dalam insiden ini," katanya dalam satu kenyataan tengah hari ini (teks lengkap di bawah). "Saya dimaklumkan beberapa orang sedang cuba mengedarkan foto-foto atau rakaman video yang menunjukkan saya separuh bertelanjang dalam keadaan tidur dan juga dalam posisi intim."Tambahnya, pengedaran gambar-gambar ini serangan jahat terhadap keperibadiannya. Berita lanjut : .....

Nota : Jawab le lagi.......................misti banyak lagi jawapannya. Tapi yang jelas misti atas alasan konspirasi. Bantai le Labuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............akan sambung lagi lepas ni.

1 comment:

  1. Dah jangka dah jawapan. Kalau orang BN yang buat, itu tidak bermoral. Kalau orang PR yang buat itu angkara jahat BN. Daripada kepala sampai ekor seoran pun puak-puak PKR ni yang boleh pakai. Semua nya tak bermoral.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR