FOLLOWERS

Wednesday 18 February 2009

ISU BOGEL : JAWAPAN BALAS PENENTANG ELIZ


Apa kata mereka iaitu penentang Eliz :

1. Utusan Malaysia : Soal moral wakil rakyat tidak boleh diletak ke tepi
2. Utusan Malaysia :Bukan lagi konspirasi

3. Utusan Malaysia : BISIK-BISIK : Media pula sekadar melapor. Bagi Awang, apa juga kejanggalan dalam rukun hidup masyarakat kita termasuklah yang melibatkan wakil-wakil rakyat, ia adalah satu berita.
Bagi Awang juga, wakil rakyat perlulah menjadi contoh dalam pelbagai segi, sekurang-kurangnya kepada kumpulan masyarakat yang diwakilinya.
Oleh itu sesiapa juga yang mahu menawarkan diri menjadi wakil rakyat perlulah terlebih dahulu memenuhi kriteria itu.

4.Utusan Malaysia : 'Rupa-rupanya kita diperbodohkan'

5. Ali Rustam: Sewajarnya Eli letak jawatan.

6. PAS S'gor: Pemimpin perlu berakhlak baik: sekiranya siasatan mendapati "ada masalah kesalahan moral berlaku di pihak Elizabeth", tindakan yang bersesuaian perlu diambil terhadapnya "demi menjaga integriti dan nama baik Pakatan Rakyat dan kerajaan negeri Selangor".

7. Dato Azalina Othman - Gambar bogel Elizabeth Wong soal kecil…ada kes yang lebih besar di sebaliknya.

8. Dr Khir Toyo : Dr Mohd Khir mendesak supaya Elizabeth meletak jawatan "secepat yang boleh". ...

9. Syed Hamid berkata kejadian itu tidak akan berlaku sekiranya PKR menyemak latar belakang setiap calon yang akan bertanding bagi kerusi Dewan Undangan Negeri dan Parlimen

10. Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz pula memberitahu, beliau bersimpati dengan nasib dialami Wong.

11. Datuk Noraini Ahmad berkata, beliau tidak melihat gambar-gambar yang dimaksudkan, tetapi apa yang penting ialah privasi wakil rakyat berkenaan perlu dihormati.

Penghuni Gua : Amalkan cara hidup sihat. Isu yang lebih besar, jangan lihat dari sudut politik atau peribadi atau privasi . Yang utama kita sepatutnya menghalang budaya hidup bersama pasangan tanpa ikatan perkahwinan yang sah. Semua agama melarangnya. Ini pulak pemimpin. Kesan nya amat buruk pada muda mudi di generasi akan datang. Jadi jangan halalkan perbuatan pemimipin sebegini dengan melihat dari sudut yang kecil. Lihat dari sudut kesan pada generasi hadapan.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR