FOLLOWERS

Saturday 14 February 2009

DSAI : SENYAP AJE. JAWAB LE



Penghuni Gua dah beberapa hari membelek semua akhbar dan blog di internet . Tak ada pun jawapan dari Anwar Ibrahim tentang kecaman YB Karpal padanya. Walaupun TV 3 sudah menyiarkan hampir setiap malam kecaman Karpal padanya tapi sehingga kini DSAI masih membisu. Sekali aje DSAI memberi komen , katanya " itu hanya pandangan peribadi Karpal ".
Takkan komen itu aje kot. Macam kentut aje. Kesannya tak sempat lepas ke mana. Jawab le lebih sikit. Satu lagi, takkan komen macam tu , pendapat pribadi. Karpal dah akhir baligh baru DSAI lahir. Pengerusi DAP lagi. Dan sejak dewasa sudah menyertai DAP. Tak keluar-keluar dari parti berkenaan. Bukan kecil anak sokongan ahli DAP kepadanya. jawab Anwar.

Bagi penulis Blog yang menyokong PR yang sempat saya layari ( hampir 50 blog ) satu blog pun tak ada buat kutipan pendapat dari segi peratusan sokong Karpal atau sokong DSAI tentang isu ini. Tidaknya, asal ada isu aje buat POLL, POLL, POLL, POLL, POLL. Buat le. Dah jadi kemetot semuanya blog-blog ini kot. Gentlement le sikit. Saya nak tengok juga.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR