FOLLOWERS

Saturday 7 February 2009

FRU menggganas ?, masjid dibedil gas pemedih mata ?

































HARAKAH DAILY 7 FEB 2009


Lihat gambar siapa yang ganas dan mulakan kejadian kelmarin di Masjid Ubudiah Kuala Kangsar. Kena fikir secara rasional le. Mengapa FRU tak pukul kami di Kuala Lumpur ni.............fikirkan !!. Lihat gambar:

Kesimpulan dari gambar-gambar tu senang sahaja. Kome yang mulakan dulu. Halang kereta sultan, tidor di jalan raya. Menghalang jalan. Itu le yang FRU ambil tindakan. FRU tu cerdik pada kau orang. Dia dah bagi amaran banyak kali. Cuma kome aje telinga tak nak dengar. Dah kena asyik nak menyalahkan orang. Kalau FRU tu tak ada otak, semua kami di Kuala Lumpur pun tak selamat. Ini kerana di Cheras ada hampir 600 orang FRU. Tak kacau kami pun. Penghuni Gua guna bahasa dan fakta orang kampung aje. Guna bahasa tinggi pun bukannya faham sangat kome. Lu fikir le sendiri. Kalau lihat sekali imbas gambar tu , kome semua ni macam zionis yang tuhan sebut dalam surah Al Fatihah yang tuhan anggap sudah mati kerana seru dan amaran apa pun kome semua tak dengar. Berbuih FRU bagi amaran minta bersurai...........YOP , YOP.

Harakah Daily ini pun satu hal. Jangan fitnah pasukan keselamatan. Saya kata fitnah kerana soalannya, ada ke tidak FRU memberi sekurang-kurang 3 kali amaran. Keduanya ada atau tidak kome semua menghalang kenderaan VIP. Kalau ada kejadian di atas maka fitnah le namanya, bila kome kata FRU mengganas. Pengawal keselamatan PAS di rumah MB Perak pun buat perkara sama 2 hari lepas untuk kawal keselamatan MB Dato Sri Nizar. Cuba kita kacau rumah MB masa tu, tak ke perkara sama dilakukanya? Analogi mudah dan secara kampung aje buat ni. Itu aje standard kome semua. Tak faham aku tak tahu le lagi.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR