FOLLOWERS

Friday 6 February 2009

PENGHUNI GUA : DAPAT ILHAM LAGI MASA BERTAPA

KES DI PERAK

Walaupun ada yang mengatakan BN memalukan, tak bermoral dan tak terhormat merampas negeri Perak tetapi itulah petua Anwar Ibrahim ketika cuba nak merampas kerajaan Malaysia yang kononnya pada 16 September lalu. Kalau tak, takkanlah Tian Chua sampai ke Taiwan nak kejar ahli2 Parlimen BN di sana. Nasib baiklah gagal. Kalau berjaya tentulah dengan cara yang sama berlaku di Perak. Ahaks... nampaknya senjata makan tuan. BN patut berterima kasih kepada Anwar sebab memberikan idea untuk mengambil alih Perak .
Jadi kome semua jangan le nak cakap lebih-lebih tentang demokrasi dan undang-undang. Kome lagi kotor. Pujuk memujuk kome yang dulu mulakan. Ini terbukti dari kes di atas. seluruh dunia tahu. dalam tv semau keluar. Akhbar harakah buat liputan ttg lawatan ke Taiwan dalam misi mengejar ahli parlimen BN hampir 3 suku halamannya. Hari-hari. Lupa kot. Kome kata UMNO pujuk tak ada bukti. Kome yang pujuk ade bukti. Lihat le kebelakang. Sejarah merupakan cermin kehidupan kita..................
NOTA : LUPA KOT. MASA KE TAIWAN , LAPURAN CUACA KATA TAUFAN MELANDA TAIWAN . PERGI JUGA TIAN CHUA DAN NASATION. TAK TAKUT PUN PADA TAUFAN. SIAP BAGI SIDANG AKHBAR LAGI DI AIR PORT KLIA BILA MENDARAT BALIK. KATANYA MISI BERJAYA. HAI TAKKAN LUPA KOT. PENGHUNI GUA TOLONG INGATKAN.................. PENGHUNI GUA NAK BERTAPA LAGI. MANA TAHU DAPAT PETUNJUK LAGI KOT........................TAKQIN UNTUK KERAJAAN LAMA.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR