FOLLOWERS

Saturday 11 April 2009

INI KOT PENGUMUMAN TERGEMPAR DSAI : KABINET BAYANGAN - TAPI KENA TUNGGU LAGI !

Utusan Malaysia
11 apr 2009

........................Sementara itu, ketika ditanya berhubung kenyataan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang ingin mengumumkan Jawatan Kuasa ’bayangan’ kepada Kabinet kerajaan Barisan Nasional (BN), Muhyiddin berkata ia adalah hak pembangkang untuk merencana apa juga perancangan.

Itu jawatan kuasa bayangan yang khayal pasal dulu (Anwar) tak berjaya nak membentuk kerajaan pada 16 September lalu, oleh itu nak bagi gambaran kepada rakyat dia sudah sedia ambil alih kerajaan.

“Itu hak mereka nak buat bayangan ke khayalan, tapi bagi BN dengan barisan saf yang baru, kita bukan barisan bayangan, ini yang sah dan ada mandat untuk melaksanakan yang lebih baik untuk rakyat jelata,” katanya.

Dalam satu rancangan bual bicara yang disiarkan saluran stesen televisyen kabel berbayar malam tadi, Anwar berkata pakatan pembangkang dijangka akan mengumumkan barisan jawatan kuasa tersebut pada minggu depan. — Bernama . Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Oh !!! Ini rupanya kot pengumuman tergempar yang ditangguh-tangguh tu. Dari 7 apr ke 8 apr sekarang dah tukar ke ke minggu depan. Melopong lagi le menungggu kita semua. Kesian penyokong mereka asyik menunggu buah yang tak gugur. Itu pun boleh lagi dia orang mendewakan dan percaya pada DSAI. Heran juga aku ni. Mungkin kerana tuhan dah tutp mata fizikal dan mata hati mereka ini hingga tidak tahu menilai samada benar atau salah.

Penyokongnnya asyik diperbodohkan aje. Sedarlah kawan-kawan semua. Cukup lah anda semua diperkuda dan dipermainkan. Kesian tengok harapan anda semua asyik diperkecaikan. Hiduplah di alam nyata.

Kalau fikiran kita tidak dibelenggu dan dikawal oleh orang lain, kita dapat fikir secara bebas. Begitulah sebaliknya. Jadi kalau hendak menjadi manusia yang merdeka , maka kita perlu segera merdekakan pemikiran kita. Bukan susah , fikir secara logik. Betul kita sokong. Salah kita kritik. Tak perlu pun kritik dengan memeaki hamun dan menfitnah. Kritik dengan berhemah dan beri cadangan.

Penghuni Gua: Kita tunggu minggu depan. BUka komputer anda setiap masa. Tapi rasanya tetap dikecewakan . Berdasarkan sejarah...............

3 comments:

  1. DSAI nak bagi org lupa kes liwat dia...tu yang dok reka cerita tergempar tuu....si bangang pun tunggu la...siannnnnn kat diorg

    ReplyDelete
  2. salam,

    kalo stakat nuar punye strategi, hehe, aku 'hua-hua-hua'kan jek..

    dia panas bro, risau tuh... hehe

    aka MP-MelayuPuchong

    ReplyDelete

PETA PELAYAR