FOLLOWERS

Saturday 18 April 2009

YB SIVA GANTUNG LAGI S. U DEWAN PERAK !!

Berita Harian
18 apr 2009


Sivakumar gantung tugas Setiausaha DUN Perak

IPOH: Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, V Sivakumar hari ini menggantung tugas Setiausaha DUN, Abdullah Antong Sabri berkuat kuasa serta-merta selepas mengeluarkan notis sidang dewan pada 7 Mei depan, tanpa pengetahuannya. Ini kali kedua Sivakumar menggantung tugas Abdullah Antong berikutan tindakannya menolak diadakan sidang DUN dengan alasan tidak mendapat perkenan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, Mac lalu. Berita lanjut : KLIK

align="justify">Penghuni Gua : Ayo yo yo Tambi. Buat hal lagi ke. Nak pulas tangan DYMM tak boleh , kau pulas tangan SU DUN pulak. Kau belajar dimana ni Tambi. Keputusan mahkamah kamu tak hendak pakai kerana di katakan hanya deklarasi dan tidak mengikat. Anda semua belajar dimana ini. Surat yang dikeluarkan oleh DYMM perkenan untuk sidang pada 7 mei 2009 pun anda tidak percaya ka? Ini bukan surat yang tiada tarikh. Ini surat dari DYMM Sulatn Perak siap dengan Tandatangan DYMM dan Perkenan Mohornya lagi.

Anda ingat ini surat dari Raja India yang dadah pupus semua sekali di India ke. Tak belajar undang-undang ke. Kalau tak mahu pakai mahkamah nak pakai apa apabila ada pertikaian? Nak pakai otak anda semua .


Kepada kerajaan, cara paling senang ialah istiharkan MAGERAN sahaja. Dan tangkap semua di bawah ISA kerana mengujudkan keadaan yang tidak stabil kepada keamanan negara. Laksanakan segera ISA kepada mereka ini yang terus menimbulkan keadaan tidak tenteram kepada negara dan juga mereka cuba mencabar badan kehakiman.


Kepada DYMM, Penghuni Gua memohon ampun perkenan, agar Ke Bawah Duli Tuanku, jangan menerima mengadap Tambi ini. Beliau ingat DYMM ini adik dia dan mak bapak dia ke. Hanya kerana nak sahkan surat berkenaan benar atau tidak dikeluarkan oleh Pejabat Ke Bawah Duli. Tambi ini ingat surat tu macam surat tanpa tarikh yang dia orang buat kepada semua wakil rakyat PKR ke.


Kepada ke bawah Duli Tuanku, pohon ampun perkenan sekali lagi, jangansesekali melayan YB Speaker yang biadap ini. Ini Speaker kaki lima yang cuba mencemar ke Bawah Duli. Kepada kerajaan sekali lagi di seru , tamatkan segera kemelut ini dan istiharkan MAGERAN segera.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR