FOLLOWERS

Thursday, 15 April 2010

ADUN BAKAR ARANG KELUAR PKR : HE HE HE HE !!!!




Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bakar Arang, Tan Wei Shu meninggalkan PKR hari ini. Beliau sebelum ini merupakan exco kerajaan Kedah sebelum digugurkan dalam rombakan exco pada 10 Mac lalu.

Tempatnya diambil alih oleh seorang lagi wakil PKR, ADUN Sidam, Tan Show Kang.Pada sidang medianya di sebuah hotel di Kuala Lumpur pada jam 3.30 petang ini, Wei Shu mendakwa tindakannya itu kerana dipermain-mainkan oleh pemimpin partinya.

Penghuni Gua : Berak kapor le DSAI dan PKR kali ini. Itupun nanti nak salahkan BN.
2. Berapa pulak BN rasuahkan ADUN ini? Sebelum PKR dakwa BN rasuahkan ADUN ini , ada baiknya PG tanya lebih dulu. Sebabnya itulah yang selalu digunapakai oleh parti orang kecewa ini.

3. Kepada pengundi di Hulu Selangor, fikirlah. Adakah PKR ini adalah parti yang boleh membela anda atau suara anda? Fikirkanlah kejadian dan kisah di atas. Jangan rugikan masa dan tenaga anda pergi mengundi , hanya untuk mengundi parti sampah ini.

4. Fikirkan.......................

7 comments:

  1. mungkin bn bg 100,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000 bazillion ringgut kot? hehe tak bersih2 lgi ke pkr ni? dulu kata dah tak ada daki dan kotoran degil...kuahahaahahaha!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..ni la bn/umno i malaysia..aku org jhr umnongok pun fedup ngan umnongok dah....kuat rasuah..kaki arak...judi..bunuh org..smbang pejuang agama..tp kes liwat pun mahkamah syariah x leh wat apa2..

    ReplyDelete
  3. haha
    anoy 12:38
    aku sokong 100%!
    oi blogger blh bg komen ckit!
    apsal mahkamah syariah senyap menyepi?
    bg komen ckit wahai blogger yg berlagak pandai!

    ReplyDelete
  4. woi!
    jawab la!
    ko ni bangang ke bahalol?
    suruh jawab soalan apahal ko senyap?
    jawab la bahalol!

    ReplyDelete
  5. untuk anon 13.5117 April 2010 at 16:48

    Tak yahlah nak jawab... berjela-jela nanti... seperti yang dah sedia maklum.... we ke ke

    ReplyDelete
  6. Anwar dan keluarga serta seluruh keturunanya akan dilebal sebagai manusia pengkhianat bangsa nya sendiri.
    Masa nya hampir tiba.Keturunan haprak ini akan menerima kehinaan yang berterusan angkara Anwar sendiri.
    Jangan salah kan orang lain nanti.
    Masanya semakin hampir.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR