FOLLOWERS

Thursday 29 April 2010

PESANAN IBRAHIM ALI UNTUK MCA DAN GERAKAN !





Katanya, oleh itu, Perkasa tidak boleh disalahkan bagi menutup kelemahan MCA dalam mendapat sokongan pengundi Cina.

"Bila orang Melayu tidak mengundi calon MCA dalam pilihan raya umum akan datang, bolehlah MCA salahkan Perkasa. Tapi, jangan gunakan Perkasa sebagai alasan kemerosotan sokongan orang Cina di Hulu Selangor.

"Video lucah, tidak berkhidmat kepada rakyat dan pergolakan dalaman MCA sebenarnya punca orang Cina tidak mengundi calon BN," katanya melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) di sini hari ini.

........................................................................................Sementara itu, Ibrahim dalam SMS tersebut turut menempelak sikap Soi Lek yang menuding jari kepada Perkasa.

''MCA kalah sebelum Perkasa wujud lagi. Jadi jika nak salahkan Perkasa, salahkan saya kerana lambat tubuhkan Perkasa.

''MCA kalah dan malu alah kepada DAP, maka salah pihak lain. Nasib baik ada Perkasa untuk dijadikan alasan,'' ujarnya.

Penghuni Gua : Betul, betul tu Berahim. MCA dan Gerakan patut salahkan anda kerana lambat ujudkan PERKASA.

2. Boleh jalanlah MCA dan GERAKAN. Anda basuh berak sendiri lagi baik. Tahniah PERKASA dan YB Ibrahim. Bagus juga otak anda ni Ibrahim bila jadi YB bebas!!!!! Teruskan dengan pemikiran bebas anda. Tahniah Ibrahim Ali. Tahniah!

5 comments:

  1. mca dan gerakan patut muhasabah diri jgn ikut mainan politik kotor, da dr akar umbi yg bengkok maka ujung nya turut patah.soi lek sbg org no1 mca xpatut keluarkan kenyataan menuduh perkasa punca cina kurang berminat ngan umno tapi tnya diri sendiri kenapa org cina kurang berminat ngan umno???...bukan hanya pndai ckap tapi liat nak buat kerja..

    ReplyDelete
  2. MCA tak boleh salahkan PERKASA dalam kekalahannya dalam PKUS.Dia kena cermin dulu diri sendiri sebab pergolakan dalam MCA adalah penyebab utama orang Cina memulaukan mereka. Sebab kedua ialah jarum yang dimainkan oleh DAP, PKR dan PAS yang menghasut supaya membenci UMNO telah sangat2 berjaya.Orang Cina mesti ingat selama ini UMNO telah banyak berjasa dan berkorban untuk kepentingan orang CINA hingga mereka jadi senang lenang di Tanah Melayu kini.Cuba tanya orang Cina "Apa yang orang Melayu ada; yang orang Cina tak ada?". Ingat orang Cina kena berterima kaseh pada UMNO dan tinggalkan puak2 PKR,PAS & DAP sebab mereka cuma menggunakan mereka untuk berkuasa.........

    ReplyDelete
  3. Tahniah Dato Berahim....ajar sikit orang cina tak tau dek untung ni...

    ReplyDelete
  4. Salam YB...

    Ako sokong mu...jalan terus jangan undur kami Melayu bersama mu...bukan dibelakang al juburi...

    ReplyDelete
  5. Siapa krrokk krrokkk krrokk, tu..!,

    Allaaa... Brahimali .. sarung je belang rimau...dalam, katak...sapa takut... hisham [isha] pun cuma berani kasi amaran .. itu menteri tau.? dia ni aparra? kentut pun tarak bau...!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR