FOLLOWERS

Saturday, 24 April 2010

SERANGAN PERIBADI KERJA BODOH : TGNA



Nik Aziz: Serangan peribadi 'kerja bodoh'
Abdul Rahim SabriApr 23, 1010:12pm

Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat menyifatkan tindakan menyerang peribadi calon PKR Datuk Zaid Ibrahim sebagai perbuatan "orang yang tidak ada modal" untuk berkempen dalam pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor.Mursyidul am PAS itu menyifatkannya sebagai satu "kerja bodoh dan kebudak-budakan". Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Memang betul TGNA. Ini kali pertama PG setuju dengan TGNA.

2. Cumanya kerja bodoh dan kebudakkan tersebut dimulakan oleh PAS. Contohnya , PAS lah yang memulakan kerja bodoh dan kebudakkan tersebut di PRK Permatang Pasir dengan memburukkan peribadi calun BN Rohaizat kononynya beristeri dua. Kerja bodoh dan kebudakkan itu pula diketuai oleh si Mahfuz dan Mat seban si Tantawi tu.

3. Jadi kepada TGNA : hamburkan cemuhan kebodohan dan kebudakkan itu kepada 2 pemimpin anda tersebut. Beri didikan islam yang betul kepada mereka. Kami ini kurang islamnya. Jadi kami semua mengikut contoh pemimpin anda yang lebih islam seperti dakwaan anda. Jadi serangan peribadi tersebut dilihat direstui oleh PAS dan dua makhluk tersebut. Jadi kamimkira halallah. Sebab itu kami semua ikut.

4. Jadi ludah muka sendirilah Tok Guru. Jangan dok ludah muka orang. tahi itu anda yang bawanya ke mana-mana. Tak libatkan orang lain pun. Ludahlah muka anda dan pemimpin anda sendiri.

5. Semakin meluat melihat kepuraan mereka.

6 comments:

  1. org tua da nyanyok!! ckp pun merepek meraban la. ble da tua nyanyok dia lupe la spe yg mulakan dlu serangan peribadi.. yg bodoh juak2 pas mcm mahfuz tuh spm ja kot. tuh pun tak lepas.

    ReplyDelete
  2. Betul bro ,sendiri mau ingat lah

    ReplyDelete
  3. Betul tu PG. Aku sokong apa kau cakap.

    Kalau BN buat semua haram kalau PAS buat semua halal. Sekurang-kurangnya Orang BN buat pun dia tetap jaga adab dan tatasusila tak le sampai melampau macam Mahfuz dan Tan Tin Tut tu .

    Paling aku Marah ialah apabila Mustapa Ali mengungkit mengenai cerita yang melibatkan orang yang dah meninggal dunia.

    Apa orang PAS ni dah tak ada otak sangat ke sampai cerita dalam kain kafan pun nak diselak.

    Tunggu aja le balasan dari Allah.

    Mungkin itu le sebabnya TGNA berkerusi roda di Tanah Suci mekah Allah pun tak nak di jejakkan kaki dia di depan kaabah.

    Balik sini boleh lak di berjalan dan berkempen. Masa kat Mekkah macam dan nazak sangat.

    ReplyDelete
  4. e'eleh...
    citer depan2 la brader
    sembang blakang ape barang

    cencalok - yg ko pandai2 judge org ni apahal?
    pandai plak ko ckp Allah xnak org tua tu jejak kaki kt tanah suci.bile plak ko jadi penyimpan mohor Allah ni?atau bapak ko yg bangang tu ajar ko kluar statement mcm tu?
    tu la banyak sgt mkn udang busuk!
    hehehe

    ReplyDelete
  5. Anon 22:10
    Kau dah serang peribadi PG.Itulah sebabnya orang kata Pas kaki busuk.NA MENGUTUK PERBUATANNYA SENDIRI. Excuse me nak gelak kejap. Kah kah kah.
    Mak bapak PG pun kau seranah.Kalau PG bersalah mengapa mak bapak dia kau kata bangang. Macam NA jugak tak takut dosa. Cakap dan pendirian waktu pagi,t.hari,petang dan malam tak sama.Itulah NA yg sebenar.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR