FOLLOWERS

Monday 5 April 2010

APCO : SUDAHLAH PAS !




PAS hari ini menyerahkan memorandum kepada Majlis Raja-Raja supaya campurtangan untuk membatalkan kontrak antara kerajaan Malaysia dan firma perunding Apco Worldwide.

Timbalan presidennya, Nasharuddin Mat Isa menyerahkan memorandum tersebut yang ditandatangani oleh presiden dan kesemua ahli parlimen PAS di pejabat penyimpan Mohor Besar Raja-Raja di ibunegara hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Apa nak kepoh sangat berkenaan APCO. Apa sibok sangat hanya ada beberapa orang ( kononyalah ) bangsa Israel terlibat dalam APCO. Isu keselamatan negara kata PAS. Sebab itu mereka kepoh. Sudahlah.............

2. 1Malaysia. Memang baik slogan ini. Kalaupun benar APCO yang mencadangkan 1Malaysia, apa masalahnya. Takkan bodoh sangat kerajaan nak serahkan maklumat keselamatan negara kepada mereka. Hanya kerana kononnya ada bangsa israel di dalam APCO maka PAS cadang agar kontrak APCO dibubarkan.

3. Perkara yang baik samada datang dari syaitan pun ( nak guna falsafah TGNA ) apa salahnya. Kalau baik kita gunalah. PAS sudah kering idea kot. Dah tiada isu.

4. Kalau sebab keselamatan negara yang menjadi taruhan PAS bagi mendesak kontrak APCO ditamatkan maka apa bezanya berbagai pertemuan MB Kelantan dan MP PAS dengan pegawai-pegawai kedutaan seperti US, Australia dan sebagainya. Juga Lee Kuan Yew juga datang jumpa TGNA. Apa semua tu. Semua mereka ini tiada lain hanyalah untuk mendapatkan maklumat dari sumber tertinggi pembangkang.

5. Saifuddin Nasation pun semasa PRK Permatang Pauh telah berbincang secara sembunyi dengan pegawai kedutaan Singapura, di Kelab Cinta Sayang Sungai Petani. Apa urusannya pegawai kedutaan ini? Tak lain menggunakan dan mengambil kesempatan dari kebodohan Saifuddin bagi mendapatkan gambaran mengenai senerio politik Malaysia dari sumber pembangkang. Itu aje. Bodohlah kita memberikan maklumat ini kepada musoh. Singapura lagi. Tak sampai ke maklumat yang Saifuddin beri tu kepada Israel. Singapura tu rakan kongsi israel.

6. Jadi , kalau PAS nak batalkan kontrak APCO atas alasan isu keselamatan, lupakanlah. Nasihatkan diri dan parti sendirilah. Parti dan pemimpin PAS sendiri pun diperguna dan dieksploitasi sepanjang masa oleh mereka yang saya sebutkan di atas.

7. Lihat nanti, siapa yang akan datang jumpa pemimpin PAS dan PKR dalam PRK Hulu Selangor. Misti ada pegawai kedutaan dari Singapura, Australia dan US datang. Mereka akan datang dengan berbagai nama seperti setiausaha pertama, setiausaha kedua, pegawai khas duta, atase itu, atase ini dan berbagai nama. Semuanya adalah misi perisikan.

8. Sudahlah PAS. Lihat diri sendirilah. 1Malaysia. Kepada DS Najib. Teruskan apa yang telah dirancang. Jangan pandang kebelakang lagi. Pedulikan dengan komen-komen bodoh tok-tok janggut ini. Buang masa aje melayan mereka. Mereka ini pun hanya boleh melalak aje. Perancangan sendiri hapah tak ada. Hanya pandai kompleh yang kerajaan buat.

9. Meluat.................Selesai masalah baiah yang haram tu lagi baik. Juga selesaikan isu derma balak yang dibangkit oleh kickdefella lagi lebih baik. KLIK, KLIK, KLIK

9 comments:

  1. SAPA YANG BERKAWAN DENGAN YAHUDI...
    DIA PUN YAHUDI LAH...
    PKR ADA KA BERKAWAN DENGAN YAHUDI?
    DAP ADA KA?
    PAS LAGI LAH TAK ADA ....
    UMNO??? DULU KINI DAN SELAMANYA....

    ReplyDelete
  2. Memang pun... apa kena tah UMNO ni...
    ambik APCO pula untuk jadi penasihat... kan ada hadis nabi dah bagi amaran : Yahudi ni tak akan ikhlas kepada umat Islam hingga hari kiamat....
    takkan itu pun UMNO tak tahu....

    ReplyDelete
  3. ....Nasib baik PAS dedahkan isu ni....kalau tidak tak ada sapa yang tahu....hidup PAS!!!
    Aku tak berparti sebenarnya.... tapi perjuangan Pas menepati jiwaku...

    ReplyDelete
  4. Woiii, pelik juga aku, ada juga kaki busuk yang suka kat Yahudi, macam mana nak jaga Islam kalau Yahudi dah jadi penasihat.

    ReplyDelete
  5. PG, PAS dan Anwar sudah tidak ada apa cara lagi nak kambus semua bangkai-bangkai yg sudah banyak mengeluarkan bau..... jadi mereka carilah apa saja yg boleh menutup semuanya....

    ReplyDelete
  6. DSAI LAGI BANYAK PENASIHAT YAHUDINYA. ITU YANG KERAP KE US. APA KOMEN ANDA SEMUA. HALAL KE? SUDAHLAH

    ReplyDelete
  7. UMNO lagi teruk... awak tak ingat ka. zahid haimidi pi jumpa kepala Yahudi, mahathir pula terhegeh-hegeh guna pelobi yahudi, UMNO tak payah lah cakap soal halal/haram. memang UMNO jenis makan benda haram.

    ReplyDelete
  8. Loya tul aku baca komentar kaki jilat terompah nie..Sumer dia lah betul..aku rasa korang PAS TOTOK nie kalau dah perintah negara..Kepala taik Yahudi jadi menteri pun bole jd halal..Dengan Syaitan bole kawan takkan ngan Yahudi tak leh kot... Hidup PAS Hidup Israel!!!!

    ReplyDelete
  9. Masih banyak orang Melayu di Malaysia ini yang naif tentang Yahudi.

    Di Malaysia ini banyak orang Yahudi yang bermastautin di sini. Jika tak kerana negara Israel diwujudkan dalam tahun 1948 tu, rakyat Malaysia berketurunan Yahudi mungkin meningkat kepada jutaan bilangannya kerana mereka tak berhijrah balik ke sana (Israel).

    Di Malaysia juga ada Persatuan Yahudi dan aku dapati orang Yahudi Malaysia ini lebih baik perangainya daripada sebahagian besar orang Melayu sendiri terutama yang mengaku dia tu alim dan dekat dengan Allah.

    Bak kata kawan Yahudi tu, orang Islam ini kalau berkelahi sama sendiri cukup best, tak perlu orang lain masuk campur. Seperti bangsa Arab juga. Boleh bunuh sama sndiri.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR