FOLLOWERS

Friday, 16 April 2010

TAK NAK ANAK ? JANGAN BUANG ATAU BUNUH ! BAGI PADA PG !




Penghuni Gua : Inilah 2 ekor spesis ygtelah disyakki membunuh anak mereka 2 hari lepas. Keduanya disahkan positih dadah metaphetemine / syabu.

2. Kalau benci anak sekali pun, tak perlulah membunuhnya atau mencederakannya atau membuangnya kedalam sungai dan di tempat pembuangan sampah. PG pun sanggup memliharanya tak kiralah anak cina ke, melayu ke atau india ke atau lain-lain bangsa pun. Kalau PG tak mampu pun , boleh diserahkan kepada PG dan PG akan uruskan penempatannya di tempat yang terbaik yang disediakan oleh kerajaan atau orang persendirian yang lain.

3. Anak-anak ini adalah harta yang tak ternilai pada kita. Ada orang tak bertuah untuk memiliki anak. Yang ini dan yang lain tu, boleh bunuh dan membuangkannya pula. Anak-anak inilah yang akan paling tidak pun, yang akan berbual semasa kita tua atau yang boleh memicik belakang kita bila sakitdan juga dapat memberikan dan menyuapkan kita air dan makanan ketika kita sudah tak berupaya. Ingat tu. Malas lah nak sebut bab agama. Itu aje analogi mudahnya.

4. Tak ada anak ini, bila tua , kita jadi macam orang bodoh. Tak ada orang pun nak mencakna kita selain dari anak-anak..................

8 comments:

  1. tu namanya BARUA KUNDUR... kita yang beria-ia nak anak, susah sangat nak dapat... depa yang ada anak sendiri, senang-senang pi bunuh...

    hiii... geramnya! nasib baik negara ni ada undang-undang.. kalau tidak, sekor-sekor disula dan dicacakkan di kepala simpang, biar semua orang boleh tengok!

    ReplyDelete
  2. Bukan X nak bagi kat PG,

    Takut budak tu jadi manusia "zaman batu" pulak...sebab dok dalam gua.... :)

    Kalau jadi mcm Pemuda Al Kahfi tak apa....

    ReplyDelete
  3. isac
    kalau-kalau jangan nak cerita le. itu yang jadi fitnah , asyik kalau kalau yang jadi masalah. apa pun tak jalan.
    nabi pun dalam gua. tak ada masalah pun. semuanya kita.

    rimau

    ReplyDelete
  4. TAK APA LAH ISAC.
    ITU JE YANG MAMPU PG LAKUKAN. LAIN SERAH PADA ALLAH. TAKAT NI ANAK2 PG OK. JADI BOLEH LE DIGUNAKAN PENDEKATAN YANG SAMA

    ReplyDelete
  5. spesis2 ini main sedap dah boncet beranak buang macam sampah oooii spesis bangsat 'binatang pun sayang anak tau tak'

    ReplyDelete
  6. w'ever la..
    rimau ganu ni sembang blh tahan jgk
    blh selit bab nabi plak
    ko story ckit gua2 yg penah Nabi kita duduk?
    jgn pandai nak gempak org jer,padahal sendri pun bangang apa pun xtau

    ReplyDelete
  7. PG, kawan pun mahu, hantarlag berapa orang pun....InsyaAllah kawan dan isteri terima....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR