FOLLOWERS

Monday 26 April 2010

PRK HULU SELANGOR : CONTOHI ADUN DAP TRIANG !




KUANTAN: Kejayaan Kamalanathan itu turut menerima ucapan tahniah daripadapembangkang, Leong Ngah Ngah (DAP-Triang) yang menyifatkan proses pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor semalam berjalan secara aman dan keputusannya perlulah diterima oleh semua pihak.Leong mengambil kesempatan itu dalam Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Pahang hari ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Tahniah PG kepada ADUN DAP Pahang ini. Beliau dilihat mempunyai otak sedikit dan profesional. Baliau menerima kekalahan dengan gentelmen dan seperti orang jantan.

2. Yang lain terutama pemimpin PKR harus dan wajib mencontohi ADUN DAP ini. Ini tidak. Sampai ke saat ini berbagai luahan dan kecaman PKR kepada BN atas kekalahan mereka di PRK Hulu Selangor. Ada yang kata BN tak menang, BN menang dalam kalah, BN tabur duit, DSAI pun kata BN belanjakan RM 64 k seorang di PRK Hulu Selangor ( berdasar projek yang djalankan dan diluluskan kerajaan di parlimen Hulu Selangor.

3. Dah kalah tu, terimalah. Menang tak kira le satu undi ke , 10 undi ke. Bertanding ni, matlamat utama nak menang. PAS pun menang dengan kelebihan dan memerintah Kelantan selepas PRU 11 dulu pun memerintah dengan hanya kelebihan 1 kerusi aje. BN tak bising pun. Menang tetap menang.

4. Jadi pemimpin dan penyokong PKR harus mencontohi rakan mereka yang berotak sikit dari DAP ini. Belajar menerima kekalahan dan tahniah kepada yang menang. Yang kalah perbaiki diri. Yang menang perlu kerja keras untuk menambahbaik perkhidmatan kepada rakyat. DSAI jangan cerita le. Semua orang salah. Serupalah macam perbicaraan liwatnya. dari polis hingga Hakim, ahli kimia semua tak betul. Dalam PRK ini pun semua salah. Dari SPR, polis, pengundi semuanya salah. Pengundi Hulu Selangor pun dituduhnya menerima rasuah dari BN dan kerajaan. Kepada orang Selangor: Ingat! Anda dituduh makan rasuah oleh DSAI kerana mereka kalah di PRK ini. Tentukan PR tumbang di seluroh Selangor dalam PRU 13 atas tuduhan berat ini.

5. Tahniah BN. Kalau malas kerja: Kami akan jatuhkan anda nanti dalam PRU 13. Ingat. Jerat tak pernah lupakan pelanduk...............................

Nota : Kepada MCA : Ada pun tak apa. Tak ada lagi baik. Sama le dengan GERAKAN TU. Buat semak aje.

4 comments:

  1. PKR..tgu PRU ke 13 nti..

    ReplyDelete
  2. cucu mamak kutty ori punya tau26 April 2010 at 19:45

    sepatutnya ambik contoh beghaim ali le.....nak hukum org cina.....kahkahkah

    ReplyDelete
  3. Pandai buat fitnah dan berbohong kalah juga. Buat kata pepatah inggeris.... clever clever squirrel jumping, one day surely fall down. kah kah kah.
    Dengar cerita PKR guna risalah palsu PERKASA minta sokong PKR. Aku tengok ada tukang komen pembangkang main kt blog yg sunyi. Tak berani nk masuk blog GAP,Pisau dan lain2.Malu agaknya. Jangan camtu CMK.Tak gentle. Blog sini tak boleh maki hamun,tak boring ke?Dah tak ori lagi...

    ReplyDelete
  4. tahniah all u "1 bloggers".. alhamdulillah..martabat bangsa, agama dan negara telah dgn jayanya ditegakkan di p94..
    terima kasih dari kami rakyat malaysia. teruskan perjuangan dan jgn undur selagi belum selesai perjuangan ini....takbir!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR