FOLLOWERS

Friday 2 April 2010

BAPA KATAK DAN BOLGGER KATAK : BERTAUBATLAH !




Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengaku beliau ada menghantar surat kepada Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin pada 19 Sept 2008 untuk memohon menghadap bagi memaklumkan sokongan majoriti ahli Dewan Rakyat terhadap pakatan pembangkang bagi membentuk kerajaan. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : DSAI dah mengaku bahawa beliau merajai pelan melompat / katak 16 sep.

2. Semua pemimpin PR dan blogger-blogger sebelah sana sebelum ini menenyeh PM-MP dan ADUN yang keluar PR menjadi ADUN bebas sebagai katak. Pemimpin mereka dan blogger katak mereka menempelak MP-MP dan ADUN-ADUN yang melompat dan keluar PR sebagai katak dan perlu meletak jawatan. Mereka menggelar sebagai katak. pengkhianat dan ada pulak yang memohon sembahyang hajat agar diturunkan bala kepada MP-MP dan ADUN-ADUN ini. Contohnya doa dan sembahyang hajat yang dipimpin dan diarahkan oleh Ustat Ahmad Awang terhadap YB Mohsin.

3. Jadi pada pandangan PG , DSAI ini adalah bapa segala katak, pemimpin mereka adalah juga katak. Dan blogger mereka juga adalah katak. Mereka semua adalah pengkhanat. Jadi Ahmad Awang juga perlu mendoakan bala kepada Raja Katak ini ( DSAI ) dan semua pemimpin PR serta blogger katak mereka kerana menyokong pelan 16 sep. Merekalah yang memulakan bab lompat melompat ini. TGNA juga baik diam.

3. Jadi baik diamlah mereka ini semua. Jangan dok menghina dan mengecam serta mengelar MP dan ADUN PR yang melompat ini dengan berbagai gelaran. Hina dan doalah bala kepada diri anda sendiri. DSAI dah mengesahkan peranan beliau dan PR dan menerajui bab lompat melompat ini.

4. Kepada DSAI, Pemimpin PR dan blogger anda semua, anda lah yang katak dan raja segala katak, andalah penghianat. Andalah semua yang perlu meletakkan jawatan dan perlu bertaubat. YB Karpal pun sudah minta DSAI bertaubat kerana merestui dan merajai lompat melompat ini. Jadi , pengajaran semua ini ialah : Ludahlah diri anda sendiri. Doa balalah untuk diri anda sendiri.

5. DSAI: andalah raja katak, Blogger anda juga adalah blogger katak yang ikut berkokok mengikut raja katak anda. Andalah semua yang perlu bertaubat. Andalah juga yang pengkhianat kepada pengundi.

6. Jadi anda semua : Shut up. Tutup mulut anda. Kepada PAS atau lebih tepat kepada si TGNA, TGHH, Mahfuz, Saifuddin, Tantawi, Samsul AMK / Shamsul toyol tu, ludahlag diri anda sendiri. Cukuplah membuat dosa dengan memberikan dan mengecam MP-MP dan ADUN yang keluar PR dengan berbagai gelaran hina. Andalah yang lebih hina.

7. Bertaubatlah dan minta maaflah dengan MP dan ADUN-ADUN yang anda hina tersebut sebelum Allah menutup mata anda semua. Sementara masih sempat tu, bertaubat dan minta maaflah.

8. Kan islam mengajar begitu! Berkata benarlah walaupun pahit. Jangan hanya pandai bercakap bab islam aje tetapi amalannya : HAMPAS.

9 Bertambah meluat.

5 comments:

  1. salam hormat bro

    susah nak buat puak2 dlm hamPAS ni fhm knp diorang kena kencing hidup2 dgn si bagero cifut vavi ni kecuali diorang dah lali minum air kencing anuwar hari2

    ekekek

    ReplyDelete
  2. Tu pasai dia habaq kat KETUA gang PR, hanya dia sorang yang ada list 30KATAK itu..

    Sebenarnya, senarai anggau dia rupanya..

    hahahaha yang luncai lain2 tu, LKS dan anak dia, puak2 seban ketayap TGNA, berdenyut2 jantung sampai sanggup hadir PESTA LONDEH seluaq.. Memang patut pun, seluaq depa semua kena londeh dek DSAI!

    Lawyer buruk sorang saja yang tak kenan hal ini. Tapi, dalam duk tak setuju pun, a small part of his heart WAS HOPING that the September 16 materialise!

    Bota

    ReplyDelete
  3. kipas!
    jgn x kipas!
    jilat!
    jgn x jilat!
    lu citer ape ni brader?mana ada org kt malaysia ni minum air kencing brader
    pk logik la brader..

    ReplyDelete
  4. PG, inilah bapak katak yg tidak sedar diri.... suruh orang berdiri untuk melihat kehadapan, tetapi apabila katak-katak itu berdiri, mereka masih nampak apa yang ada dibelakang..... sebab itu pemikiran katak-katak ini tidak berkembang...

    ReplyDelete
  5. Salam bro,

    Katak lebih baik untuk persekitaran kerana mereka memakan serangga merbahaya kepada kesihatan manusia.

    Peliwat pula kerjanya mencari jantan jambu dan merogol bontot mereka.

    beruk itam perasan bagus pirah tutoh bontot klik sini

    ReplyDelete

PETA PELAYAR