FOLLOWERS

Tuesday 6 April 2010

HOI DSAI ! MENGAPA MARAH BILA DIKATAKAN ANTI SEMETIK?




......................................Menurut beliau surat berkenaan akan dihantar kepada pihak istana pada hari ini. Sementara itu, ketika diminta penjelasannya sama ada beliau mempunyai pendirian anti Israel, beliau berkata: "Tak ada anti Yahudi, saya tak perlu jawab, saya dah ulang kerana ini bukan soal anti Yahudi, tapi soal keselamatan, risikan, penglibatan APCO dan kita terpedaya.Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Nah sekarang DSAI tak mengaku anti yahudi atau anti semetik. Mengapa takut dan marah semasa ditanya oleh pemberita bahawa beliau menentang segala apa mengenai israel. Mengapa anda takut nak mengakuinya?

2. Sebabnya semua kawanya di US adalah keturunan Yahudi. Itu yang setiap bulan sehingga meninggalkan sidang parlimen kerana nak berjumpa kawannya berketurunan israel di US. Sebab itu terperangkap hari ini apabila diajukan soalan begitu. Kalau berani katakan Ya , bahawa anda memang anti semetik. Mengapa menafikan dan marah-marah . KLIK

3. Sebelum ini berdegar kononnya menentang APCO kerena di dakwa syarikat / perunding yang ada pengaruh israel. PDRM juga dikatakan ada perisik israel. Jadi adakah ini bukan anti semetik?

4. PG percaya kali ini DSAI sudah terperangkap dengan jerat yang dipasangnya sendiri. Beliau memang anti semetik. Selepas tarikh ini beliau tidak akan berani lagi nak bersuara mengenai APCO atau perisik israel dalam PDRM. Tugas spin mengenai israel ini akan diserahlah kepada barua-barua dan budak suruhanya seperti si AMK pembontot tu dan juga kepada lain-lain penjilat dalam PKR. Lihat lah nanti.

5. DSAI tidak akan berani lagi mengenai ini. DSAI bimbang kawan israelnya di US akan memanglah kepalanya.

6. DSAI memang anti semetik. Esok akan lain tarinya. Lihatlah nanti. DSAI telah terperangkap dengan perangkap yang dipasangnya sendiri.

7. Meluat. Tak mengaku pulak dan marah bila dikatakan anti semetik. Tahu pulak takut.

4 comments:

  1. Padan muka UMNO... biar dia mampus dengan APCO si Yahudi tu.... orang Islam anti Yahudi... awak blogger bangang mana tau sejarah Islam, orang Islam memang anti -yahudi... hanya puak-puak munafik saja yang mengambil Yahudi sebagai penasihat....

    ReplyDelete
  2. SEMUA ORANG ISLAM BENCI YAHUDI DAN PG LEBIH LAGI. PG ANTI SEMETIK.

    ISUNYA, BETUL KE APCO ADA PENGARUH ISRAEL. KITA TUNGGU JAWATAN KUASA KHAS BERSIDANG. YANG ADA SEKARANG HANYA DAKWAAN DSAI AJE. BAISALAH KAKI PUTAR. BANYAK KALI DAH ANDA SEMUA KENA TIPU. TAK FAHAM LAGI KE.

    KEDUANYA, KALAU DAH DSAI BENCI PADA ISRAEAL , MENGAPA BILA DITANYA ADAKAH IS ANTI SEMETIK, TAK MAHU JAWAB PULAK DAN MARAH-MARAH. TAHU TAKUT. ITU NAMPAK HIPOKRIT NYA DIA. ITU AJE ISUNYA.

    ReplyDelete
  3. haha
    anoy x payah layan la blogger bangang ni
    lahawau ni mmg buta kayu
    nama jer Islam perangai mcm YAHUDI

    ReplyDelete
  4. Kuman2 hasil dari berjuboq dah naik kepala sbb tu mcm2 dia spin...

    ReplyDelete

PETA PELAYAR