FOLLOWERS

Tuesday 7 April 2009

PENGUNDIAN BERMULA : BERITA TERGEMPAR DSAI : KITA TUNGGU MALAM INI !


Proses membuang undi di Pilihanraya kecil di Bt Selambau, Batang Ai dan Bukit Gantang bermula. Malam ini kita semua akan tahu siapakah yang lebih unggul di dalam mendapat mandat rakyat. Sama-sama kita tunggu.

Keduanya kita semua menungu untuk melihat apa dia berita TERGEMPAR yang akan diumumkan oleh DSAI seperti dijanjikan 2 hari lepas. DSAI kata , belaiu akan mengumumkan hari ini kerana jika diumumkan awal-awal akan merosakkan perancangannnya. Kita lihat lah nanti.


Kita juga sama-sama menunggu adakah Shamsul Ketua AMK berjaya menangkap hantu di tiga tempat PRK ini.


Inilah tiga perkara penting yang kita semua menunggu. Yang pertama sah akan diketahui sebelum jam 10 malam. 2 lagi yang di bawah tu, rasa-rasanya melopong lagi le kita. Selalunya begitulah. Mukhlisin. Golmal.

Penghuni Gua : Terus menunggu.

3 comments:

  1. Selamat membuang undi.Masukan kertas undi di dalam peti undi.Jangan buang di dalam tong sampah plak yee...

    ReplyDelete
  2. AKU PASTI BN AKAN SAPU BERSIH 3 - 0 SEMUA KAWASAN. ANWAR AKAN PENGSAN SELEPAS DENGAR KEPUTUSAN JAM 10 MLM NI,.TOLONG STANBY AMBULAN KAT MANA ANWAR BERADA AGAR SENANG DIBAWA KE HOSPITAL.

    ReplyDelete
  3. wuakakakakakakakakakakakakkakakakakakakakakkakakaka....siapa ye pengsan?? dengar kata Sidney Morning Herald, suratkabar utama Australia telah mendahului anwar dalam hal pengumumn ini tentang Malaysia....wallahua'alm...apa pun takut malu je ngaku muslim kat orang ethist

    ReplyDelete

PETA PELAYAR