FOLLOWERS

Friday 23 April 2010

PELAN 16 SEP GAGAL TAKDIR ALLAH ? SILAP TU DSAI !




..................................................."Bagaimanapun Allah mentakdirkan perkara itu tidak menjadi," katanya sambil merayu agar pengundi memberi sokongan kepada calon PKR Datuk Zaid Ibrahim dalam pilihan raya kecil Hulu Selangor 25 April ini. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Anda , DSAI , jangan memutar belit kenyataan dan nak membabitkan Allah pula dalam kegagalan pelan 16 septenber anda.

2. Anda jangan cuba menipu pengundi dan penduduk Hulu Selangor. Mereka dan kami semua bukan bodoh dan boleh diperbodohkan oleh anda.

3. Anda katakan kegagalan pelan 16 sep adalah kerana takdir Allah. Silap DSAI. Silap besar anda sebenarnya.

4. Keadaan sebenarnya ialah Allah tak izinkan ianya terjadi. Allah akan halang ianya terjadi . Ini kerana Allah Maha Mengetahui siapa anda. Allah tak akan izinkan Malaysia ini ditadbir oleh mereka yang buruk perangainya dan pendendam. Allah tak akan izinkan sampai bila-bila.

5. Pengundi di Hulu Selangor ! Anda jangan sesekali mengundi parti dan calun dari pemimpin ini. Jangan sesekali lakukan kesilapan. Anda boleh lihat apa yang berlaku. Seorang demi seorang pemimpin utama PKR telah keluar. Adakah semuanya salah MP dan ADUN - ADUN PKR ini.? Atau memang benar kata mereka semua bahawa anda seorang pembelit dan hanya pentingkan diri sendiri ?

6. PG berpendapat DSAI dah tak ada modal dan juga kepanasan kerana ayam sabung dan kuda sabungnya masih berada di belakang calun BN di PRK Hulu Selangor......Panas! Panas!

7 comments:

  1. alahai... dah dasar org giler... cakap ikut sedap mulut aje... jgn tkejut kalau Bn menang sok dia nyalahkan Allah plak sbb tak menyebelahi dia... na'uzubillah min zalik... wallahu'alam...

    ReplyDelete
  2. CIFUT BABI....
    Kenapa Allah tak izinkan yee?????
    A. Anda peliwat tegar
    B. Anda pengguna KY-Jelly tegar
    c. Anda pembongak tegar
    D. semua di atas.

    kesian kak Wan ber"madu"kan jantan....

    ReplyDelete
  3. Yang baik dari Allah dan sebaliknya dari diri kita sendiri ~~ 16Sept tak jadi sebab di ilhamkan oleh orang yag munafiq dgn niat yang tak ikhlas dan bertujuan utk membalas dendam......sebab itu Allah tak izinkan!!

    ReplyDelete
  4. alasan..alasan..dah malu semua salahkan Tuhan..itu lah juak pembangkang..mempergunakan agama semata-mata!

    ReplyDelete
  5. Jangan salahkan takdir ya,Allah maha besar lagi melihat apa kerja kamu di muka bumi ini semua allah melihat kamu jangan sangka tiada org yg memerahati kamu di muka bumi ini jangan sabitkan allah dalam kamu membuat dosa dimuka bumi ini kamu tunggu saja pembalasan dari nya sekira nya kamu masih berat mulut dan hati untuk bertaubat selagi itu seksaan nya terhadapan kamu tidak luntur sehingga hari qiamat dan bagi pengundi diH/Selangor harus memilih calun yg bolih membela kita jangan bersama sama org yg berbuat dosa dan kita tak pernah dengar calun PKR tu bertaubat sehingga hari ini berdosa kita bersama org yg berbuat dosa dimuka bumi ini.

    ReplyDelete
  6. fuiyooo
    hebat glerr
    pandai baca ketentuan dari Allah S.W.T
    hebat gler korang
    malaikat mana yg sampaikan utusan "kerja2 Allah"
    kt korg?hebat la korg
    dapat tafsir "kerja2/ketentuan" dari Allah S.W.T
    oi sidiq azani
    belajar dulu nak type nama ALLAH
    jgn ikut sedap hati mak bapak ko jer nak main type.dh bangang ada hati nak jadi blogger

    ReplyDelete
  7. anoy 19:42
    gua sokong sama lu
    jgn sokong calon Islam yg berbuat dosa tu
    mari kita pilih calon KAPIR LAKNAT!
    sebab dorg xtau dosa!Insyaallah kite ke syurga!
    hahahahaha!

    (bangang punya anoy!woi p blk blajar dgn bapak ko yg bangang tu mcm mana nak kluar statement!pandai2 ko jer ckp seksaan Allah kt dorg berterusan!mana ko tau?Allah ada citer dgn bapak lu ke?blk muhasabah la woi..

    ReplyDelete

PETA PELAYAR