FOLLOWERS

Wednesday 1 April 2009

BELI CALUN : PKR TAK BUAT REPOT KE TENTANG POLITIK WANGNNYA !


Agendadaily

RM50 ribu lawan RM60 ribu

Calon Bebas yang menggunakan lambang kapal terbang bagi pilihan raya kecil Bukit Selambau, T. Chandrarajan mendakwa PKR menawarkannya habuan RM50 ribu sekiranya beliau bersetuju untuk menarik diri daripada bertanding. Namun secara sinis beliau sebaliknya menawarkan kepada PKR sebanyak RM60 ribu sekiranya calon parti itu yang menarik diri. "Saya bertanding bukan kerana wang atau jawatan," katanya kepada Agendadaily hari Selasa.- 31/3/2009


Penghuni Gua : Kepada PKR yang nampaknya amat tegas hal rasuah buat juga kerja yang sama ? Buat lah repot polis dan kepada SPRM tentang ini kepada orang anda sendiri. Itu cabaran saya. Jika anda jujur buatlah. Kalau kena pada UMNO tak sempat seminit anda semua berduyun-duyun buat repot kononya bersih sangat. Sekarang buat le repot.


Juga apa cerita dengan Tim. Ketua Menteri Pulau Pinang tu. Tak rasuah ke. Senyap-senyap anda minta letak jawatan kerana bimbang untuk menghadapi pengundi di Bt selambau dan Bt gantang. nak lari luar negeri lagi secara senyap-senyap melalui Singapura supaya tak dapat dikesan. Pandai le anda. Tindakan YB Fairos tu tak ubah sebiji macam DSAI. Jenis sorok-sorok dan begitu taktikal ini serahlah pada DSAI. Jadi si Fairos tu lari waktu suboh ke Singapura tu nak elak ditangkap sebelum PRK.


Nampak gaya penyeludupannnya untuk bersembunyi diluar negeri melalui Singapura dengan alasan nak belajar tak menjadi. Kerana apa, Fairos dan semua yang sama dengannya adalah jenis yang memperlekehkan kekuatan orang lain.


Tak berbunyi langsung PKR tentang isu ini. Kemetot semua. DAP pulak yang lebih sikit dengan tindakan menutup 2 kuari tu semalam. Jawab le PKR. PAS pun boleh lah bantu sama untuk menjawabnya.Penghuni Gua : Tak makan rasuah tapi makan hati aje.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR