FOLLOWERS

Sunday 5 April 2009

BETUL GEMPAQ DSAI : TAK ADA APA PUN !


Utusan Malaysia
4 apr 2009

Naib Presiden PPP isytihar keluar parti sertai PKR
04/04/2009 11:45pm

SUNGAI PETANI 4 April - Naib Presiden Parti Progresif Penduduk, Datuk M. Nadarajan mengisytiharkan keluar dari parti dan menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) dalam satu ceramah yang turut dihadiri oleh Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim malam ini.

Ketika mengumumkan perkara itu, Pengerusi PKR negeri, Johari Abdol berkata, kira-kira 6,000 ahli parti itu di Kedah turut mengikut jejak langkah Nadarajan. - Utusan


Penghuni Gua : Betul le telahan Penghuni Gua petang tadi bahawa gempaq yang di maksudkan oleh DSAI mengenai itu aje. Itu je gempaq nya. Tak gempar pun. Mana PPP ada pengaruh di Kedah. Ada le ahlinya dalam 100 orang di seluruh Kedah setahu Penghuni Gua le. Bt Selambau haram tak ada.

Ingatkan gempaq nak ambil alih Putra Jaya. Kesian, letihnya puak-puak PAS dan PKR menunggu dan berangan tentang berita gembira yang di bawa oleh 2 wali ini iaitu DSAI dan Saifuddin Nasation. Kena tipu lagi le. Hancur , lebur, golmal dan mukhlisin kata P. Ramlee. Punah harapan penyokong-penyokong mereka. Harapan mereka bahawa DSAI dan Saifuddin Nasation akan membawa khabar gembira seperti Ambil alih Putra Jaya ke. Perak di rampas semula oleh Ir Nizar ke ( Penghuni Gua periksa juga status ir ini , tak ada pun dalam laman web persatuan ini . Takkan pak lebai dan pejuang hukum hudud boleh menipu ). Kalau yang dua tu ada le juga dempaknya.



Kalau nak lihat lagi tentang gempak DSAI lihat Blog : Pisau yang mengatakan berlaku pergaduhan sesama penyokong PKR dan bekas PKR di Bukit Selambau baru kejap tadi. Ini gempaq sungguh. Baca le sendiri berita lanjutnya. Dah letih. Nak membuta kejap.

6 comments:

  1. kencing anwar menjejeh jejeh sejak 16 sept ya. tak basuh lak tu, eii asyem. takpe takpe kata pas ' halalan toyiban'

    ReplyDelete
  2. TQ JENIFER. IA MEMBERI SEMANGAT KEPADA SAYA UNTUK MENULIS DALAM KEADAAN DAH TUA BANGKA INI. iNI AJELAH SUMBANGAN YANG BOLEH DIBERIKAN UNTUK KEPENTINGAN ANAK CUCU KITA. ARIFOMAR / PENGHUNI GUA

    ReplyDelete
  3. AKU INGAT AHLI PPP YANG MENGUNDI NANTI HANYA SEORANG SAJA....TAK JADI KUDIS PUN PADA BN...GEMPAK AMENDA NYA....

    ReplyDelete
  4. 6000 ITU PUN DAH TAK BETUL...AHLI ADA 4000, KELUAR 6 RIBU...GILA APA?

    ReplyDelete
  5. putar al belit. biasa le. matematik k pas dulu kot

    ReplyDelete

PETA PELAYAR