FOLLOWERS

Sunday 5 April 2009

PENGUMUMAN TERGEMPAR , DSAI MINTA TUNGGU LAGI: 7 APR 2009


DSAI semalam kata beliau akan membuat pengumuman tergempar di satu ceramah di Bt Selambau. 7000 orang menunggu di dewan untuk mendengar ceramahnya. Berkulat menunggu. Alih-alih atas sebab strategi katanya dedah tergemparnya ditangguhkan kepada 7 apr 2009. Lihat Berita Perdana TV3 jam 8 malam tadi. Tunggu le lagi kita semua. Kesian aku tengok mika-mika semua tu , panas punggung menunggu. Akhirnya hampas pun tak ada.

Nak tahu apa DSAI cakap : Nah diperturunkan apa yang sempat dicatit tadi:

“ Kita sudah bincang semalam dan kita jangka.. kalau kita buat pengumuman itu malam ini, risikonya besar. Sebab itu saya mahu pada 7 haribulan, kita menang di Bukit Selambau, menang di Bukit Gantang dan menang di Batang Ai, dan saya akan buat pengumuman itu,”

7000 penyokong fanatiknya menunggu dari petang lagi. Tingginya harapan mereka semua. Mungkin mereka berharap pengumuman bahawa PR akan mengambil alih Putra Jaya atau ambil alih semula Perak.

Itu le jenis pemimpin anda. janji hanya tinggal janji. Mukhlisin kata P. Ramlee. Itupun mereka tidak sedar bahawa mereka hanya diperdayakan. Opss , mana boleh kata DSAI perdaya orang.

Walau apa pun , kita tunggu lagi. Tak apa kena tunggu lama sikit. Perkara tergempar katakan.

Penghuni Gua : JOM KITA TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Kepada semua penyokong DSAI, sudah-sudah lah. Jangan buang masa anda lagi menunggu buah yang tak gugur. Jangan sesekali membenarkan lagi akal dan fikiran kita dikongkong oleh orang lain. Bebaskan diri kita. Baru kita boleh berfikir dengan bebas.
Jika terus juga menunggu mungkin anda semua menjadi seperti gambar di atas. Hanya tinggal tulang sahaja. Itu pun dah cukup baik. He He He He. Jaga anak di rumah dan melayan isteri lagi baik dari mendengar fitnah dan cakap kosong.

1 comment:

  1. penghuni gua, dah boleh ludah dah anwar ibrahim...sokmo dia menipu

    ReplyDelete

PETA PELAYAR