FOLLOWERS

Saturday 4 April 2009

PENDEDAHAN TERGEMPAR DSAI : DENGARNYA !!!



Semalam dalam posting saya , ada mengatakan bahawa DSAI akan buat pengumuman tergempar di Bukit Selambau Kedah malam ini. Dari risik-risik hanya pengumuman wayang kulit aje. Ingatkan apa. Alahai. Ingatkan nak dedah tergempar apa. ( kalau macam gambar tu ada le gempar jugak )
Rupanya DS Anuar Ibrahim nak dedah tergempar tentang kemasukan sebahagian ahli PPP kedah ke dalam Pakatan Rakyat malam ni di Bukit Selambau ( mungkin 200 pun dah kira banyak tuuuuuuu ). Tak gempar pun. Biasalah. PPP pun bukannya BN nak pun. Ada PPP dalam BN pun buat habis ke beras aje. Presiden dia dah ancam nak keluar berapa kali. Tak keluar-keluar pun. Yang baiknya DSAI umum sekali Presiden PPP tu keluar dari BN. Lagi baik. Tak ada lagi kumbang kayu dalam BN. Berdegung aje tiap hari. Buat memekak telinga pemimpin BN dan kerajaan aje. Itu pun tak tergempar lagi. Parti nyamuk aje. Buat beban pada BN .


Tunggu le kome semua dengan terlopong mulut. Gelak betul le. Kesian orang kampung yang menyokong DSAI ini. Ingatkan pengumuman tergempar tu nak ambil alih Putra Jaya pada 7 Apr 2009 ni. Ada le juga gemparnya.

Kesian, kesian. Kita sama-sama tengok le betul ke tidak gempaknya .

2 comments:

  1. Betul ke PPP nk join mereka?

    Tapi kenapa PPP sangkal dakwaan tersebut..

    wassalam

    ReplyDelete
  2. sebahagain ahlinya sahaja di kedah. biasa le. tapi lagi bagus saya rasa kalau habis semua ppp keluar. tak ada duri dalam daging dalam BN. Ada PPP pun bukan menyumbang apa-apa pada pembangunan rakyat dan negara. arif omar

    ReplyDelete

PETA PELAYAR