FOLLOWERS

Friday 7 August 2009

ANAK HARAM SETPOL : KERAJAAN DI SERU BERTEGAS !


Penghuni Gua : Sekali lagi PG tegaskan bahawa jangan sesekali kerajaan berlembut dengan isu ini atas apa alasan sekalipun.

2. Ini masalah undang-undang dan banyak implikasinya dari segi keselamatan, keturunan, pembahagian harta dan karajaan perlu ingat jika ia dibenarkan maka beribu lagi anak-anak tak sah taraf / anak haram sebegini yang ada di Malaysia sebelum ini : mereka semua akan membuat permohonan yang sama denga rujukan kepada ke Teoh ini.

3. Juga jika diluluskan permohonan tunangnya ini maka isyarat yang salah diberi kepada rakyat Malaysia bahawa perhubungan tanpa ikatan perkahwinan yang sah telah direstui / dibenarkan oleh kerajaan.

4. Akibatnya amat buruk. lagi pun semua agama melarang dan mengharamkan perhubungan lelaki perempuan tanpa hubungan pernikahan yang sah. Apa agama pun.

5. lainlah pelacur seperti pemuda DAP yang mencaci teruk pendakwah terkenal agama islam Dr Ridhuan Tee bdullah kerana memberikan pendapat seperti di atas yang melarang kerajaan dari meletakkan nama Teoh sebagai bapa kepada anak tak sah taraf ini. Inilah otak DAP ini. Agama sendiri pun mereka tak hormat . Adakah kita boleh harapkan mereka menghormati agama islam.

6. Fikirlah semua. Apa pun kepada kerajaan sekali lagi diseru dan diingatkan: JANGAN LAYAN PERMINTAAN HARAM INI. Negara ini berdiri di atas kedaulatan undang-undang. Jika kerajaan mahu rakyat menghormati undang-undang maka kerajaan perlu mencontohi dahulu bahawa kerajaan juga patuh kepada undang-undang negara.

7. Jangan sesekali membenarkan pembiakan anak haram berleluasa di Malaysia.

Nota : Apa istimewa sangat si SETPOL ini yang perlu dilayan sebegitu istimewa? Adakah is keturunan DYMM Raja-Raja Melayu?

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR