FOLLOWERS

Saturday 8 August 2009

PENYELEWENGAN YB RODZIAH : FIKIRKANLAH

Dipetik dari Blog : Buaya Merah



Penghuni Gua : Penyelewengan yang dikatakan dilakukan oleh YB Rodziah. Fikirkan lah sendiri. Kita semua tak beriman dan jahat. Mereka dari kumpulan ini beriman dan tidak jahanam.

2. Fikirkanlah sendiri. Bukan kita yang dedah. Puak mereka juga yang dedah pekung sendiri. Lebih bagus kalau Mahfuz Omar boleh ulas isu ini. Diakan seorang yang amat berani dan tahu serta amat pakar dalam segala hal ! Komen sikit Mahfuz.

6 comments:

  1. MAHFUS TU CAKAP TAK SERUPA BIKIN. KATA ORANG DIA YANG LEBIH. ORANG MELAYU ARI INI SELEPAS PASCA PRU12 SUDAH BIJAK MENILAI SAMA ADA MAHFUS YANG MUNAFIK ATAU UMNO YANG MUNAFIK. APA YANG PAS BOLEH BANTU DALAM BEBERAPA ISU BERSAMA KERAJAAN PAKATAN RAKYAT? HABUK PUN TARAK! PRU13 NANTI ORANG MELAYU AKAN KEMBALI MENYOKONG UMNO, INSYAALLAH!

    http://suaraperpaduanmelayu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ye..betul tu..
    mahfuz...bg la komen...bro...

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Sesungguhnya, bila kita sentiasa menyangka jahat pada orang lain, ianya akan kembali kepada kita juga....... itulah kesudahan bila mereka diberi Allah kedudukan dan kuasa, mereka diuji Allah dengan apa yang pernah dia lemparkan kepada orang lain.....

    ReplyDelete
  4. MAHFUZ KALAU IKUT SEJARAH DARI KECIL LAGI MEMANG BENGAP DAN BODOH.CAKAP BANYAK TAPI GELEMBONG DAN KELENTONG LEBIH.TENGAH SEMBAHYANG NAMPAK KHUSYUK TAPI POMPUAN LALU BOLEH JELING LAGI,MAHFUZ MAHFUZ,.ISU ROZIAH NI KITA DAH TAU APA DIA NAK KATA,TAK YAH LAH KOMEN.AKU KEKENAL SESANGAT BUDAK MAHFUZ NI,.MASA DARJAH 6 LAGI DAH JADI SAMSENG. ITULAH PEMBAWAKAN PERANGAI SESAORANG KENA TENGOK DARI KECIL.

    ReplyDelete
  5. Kerja-kerja seleweng ni selalunya orang UMNO je yang buat.......Dah terbalik la pulak....huhuhuhu.....Orang PAS,PKR dan DAP semuanya suci......

    ReplyDelete
  6. aku tak percaya org2 umno yg buat dulu dan skrg ....kecuali dibuktikan di mahkamah. mesti ada yg memberi , yg menerima, tarikh, masa dll semua kena buktikan dimahkamah. atau adakah yg memberi tau maksud dan yg menerima faham maksud.

    bukan senang nak menipu di mahkamah cuma yg otak tiga suku aje yg senang terima ckp2 pembangkang.

    pembangkang hanya pandai wujudkan persepsi kata mahkamah tak adil.

    salim

    ReplyDelete

PETA PELAYAR