FOLLOWERS

Friday 7 August 2009

KETUA BARU PENGGANAS TAMIL EELAM DITANGKAP DI MALAYSIA ? TAK HAIRAN !

( Ketua Pengganas / penjenayah LTTE lama yang telah ditembak mati oleh Sri Lanka )






Penghuni Gua : Penghuni Gua tidak hairan jika sumber berita di atas adalah benar bahawa ketua batu pemberontak Tamil Eelam Sri Lanka di tangkap di Malaysia. Sebelum ini pun ada maklumat mengatakan isteri Prabakhabaran ( ketua Tamil Eeelam lama yang dibunuh oleh tentera Sri Lanka juga lari ke Malaysia.

2. Memang PG tak hairan. Ini kerana penyokong tegar mereka ada di Utara negeri Semenanjung dan merupakan pemimpin politik terkemuka. Pemimpin ini tidak segan silu melahirkan sokongan dan diantara mereka yang menyumbang dana kepada pemberontak / pengganas Tamil ini.

3. Walau pun kerajaan menafikan penangkapan ketua baru Tamil Eelam ini ditangkap di Malaysia, tetapi PG masih percaya sebahagian dari pengganas ini yang kalah di Sri Lanka telah lari ke malaysia mungkin dengan menyamar sebagai pelancung atau ahli perniagaan. Ini kerana orang yang amat bersimpati dengan pengganas ini berada di Utara Semenanjung.

4. Sebahagian laman web / blog ini pun dengan jelas betapa pemimpin ini adalah penyokong tegar kepada pengganas ini. Walau bagaimana pun, sebahagaian dari blog nini telah dibersihkan oleh pemimpin ini setelah pengganas ini kalah kepada kerajaan Sri Lanka. PG telah menulis berkenaan ini sebelum ini.

5. Pergi jahanam dengan pengganas ini. Jangan sesekali Malaysia memberi muka kepada sebarang anggota pengganas walau punatas nama hak asasi manusia atau kemanusian. Ia amat merbahaya kepada ekselamatan negara di masa depan.

2 comments:

  1. betol.. memang betol pon pathmanathan tu ditangkap di Msia dan dihantar ke Sri Lanka. Aku yang check-in dia dan print boarding pass dia utk diterbangkan ke Colombo melalui pesawat UL318 dari KLIA ke Colombo... hehe

    takyah dok nafi la..

    ReplyDelete
  2. Cari itu dap ramasamy tak pkai kancing bju atas... tu mp samseng dap penang..dia cakap pi mampus melayu..aku kata pi mampus hindu blk india le

    ReplyDelete

PETA PELAYAR