FOLLOWERS

Monday 24 August 2009

KALAU MAHFUZ JUJUR ! BELALAH ISTERI KETUA DEWAN ULAMA PAS PERLIS !


Berita Harian
24 jun 2009


10 tahun kahwin isteri hanya diberi nafkah RM300


KANGAR: Seorang ustazah mendakwa hanya menerima nafkah RM300 daripada suaminya, Abdul Rashid Rahman, 59, yang juga Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, sepanjang 10 tahun mendirikan rumah tangga.


Dakwaan itu dibuat Siti Rosmala Mohamed, 37, di hadapan Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah, pada hari pertama perbicaraan kes tuntutan fasakh yang difailkannya, semalam. Beliau berkata, nafkah RM300 itu diterima pada bulan pertama iaitu September 1999 dan tiada lagi nafkah sehingga hari ini.


Siti Rosmala turut mendedahkan suaminya juga bertindak kejam dengan memukulnya termasuk di kepala, selain dirotan hanya kerana kesalahan kecil.


“Dari luar dia memang kelihatan baik dan warak, tetapi sebenarnya dia lelaki yang kejam dan panas baran,” katanya. Menjawab soalan peguamnya, Shazril Khairy Mustafa mengenai nafkah batin, Siti Rosmala berkata suaminya tidak pernah lupa menunaikannya.

“Dari segi batin dia tidak pernah lupa. Kalau boleh setiap hari dia mahu sehingga kadangkala dia tetap memintanya walaupun saya dalam pantang,” Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Mahfuz dan PAS beriya benar membongkar kisah Rohaizat beristeri dua. Pada pandangan PG , jika PAS an Mahfuz dah ikhlas sangat nak bela perempuan atau isteri terinaya maka Siti Normala inilah yang patut di bela oleh PAS dan Mahfuz.

2. Juga Ketua Dewan Ulama PAS Pulau Pinang iaitu orang yang pertama mendedahkan bagi menghancurkan rumahtangga Rohaizat dengan isteri pertamannya. Jika anda ikhlas nak bela isteri kedua Rohaizat kononnya : di cadangakan anda belalah isteri rakan sejawat anda di Perlis tu. jangan harap serban aje besar di kepala tetapi hati busuk dan munafk dalam percakapan.

3. Berilah komen anda mengenai perangai Ketua Dewan Ulama PAS Perlis tu. Bantulah si isteri yang teraniaya itu atau sekurang-kurangnya membantu dengan memberikan bantuan peguam syariah dengan percuma. Sehingga sekarang apa yang PAS beri bantuan kepada wanita ini. Dah kata pejuang islam. Ada ke sebarang bantuan kepada wanita ini?

4. Ada ke PAS Malaysia pernah sekali termasuk Muslimat PAS memberikan bantuan dan membuat lawatan ke rumah Siti Rosmala ini. Tak pernah sekali pun.

5. Inilah rupa sebenar kemunafikan pemimpin dan parti PAS tersebut. Cakap aje lebih. Cakap nak bela isteri kedua Rohaizat kononnya. Hampas. Jadi Kepada Mahfuz, Ketua Dewan Ulama PAS Pulau Pinang dan juga kepada PAS, berilah bantuan segera kepada Siti Rosmala ini jika anda betul-betul iskhlas.

6. Berhentilah jadi munafik. Menyampah.

9 comments:

  1. Hehehehe...Muslimat PAS nak tolong Elizabeth bertelanjang ok jer!

    ReplyDelete
  2. bintara muda
    Itu lah pepatah mengatakan parti pas ini kalau kuman hujung dunia dia nampak tapi kalau bangkai gajah mati dah naik busuk depan mata dia tak nampak. Itulah parti PAS parti jenis merancuk bawah pokok pisang.....
    wkakakakak

    ReplyDelete
  3. SLM BRO..WALAUWEYHHH..MANE DIA SUARE2 SI MAMPUZ TU?..CKP LEBIH SUDU DARI KUAH LA MAMAT TU!..PENGANUT SENDIRI BUAT PE'EL X NAK PLAK BALUN? PIRAHHH MABOK!!..HARKK PTUIHH!!

    ReplyDelete
  4. Parti Amoi sundal ni mana nak bela perempuan yang baik2. Dia nak bela perempuan yang berbogel atau amoi2 sundal. Terutama si Mamfuz tu... mata pun dah lebam asyik tengok betina bogel.

    ReplyDelete
  5. Orang Yang Mempermainkan ISLAM demi kepentingan politik... NERAKA JAHANAM TEMPAT TINGGALNYA.

    ReplyDelete
  6. Menzalimi bini tu memanglah memalukan. Lebih2 lagi peringkat pimpinan! Bila malam tau pulak nak cari...Hisss ini yg masalah.

    ReplyDelete
  7. Dalam bab poligami ni pemimpin PAS ni memang juara. Kalau tak dapat kahwin di Malaysia mereka sanggup pergi ke Kemboja atau hingga ke Ethiopia...yang penting boleh panjat hari2, bagi makan belakang kira. Dapat rasa syurga dunia dan dah dijamin 'syurga akhirat'..Marilah kita ramai2 masuk PAS....

    ReplyDelete
  8. Salam semua, macam itulah perangai pengikut ajaran sesat bergurukan situa nyanyuk. mereka ni menghalalkan cara apa yg berpihak pada mereka boooolllleehhhh saja. kalau puak lain betullah macammana salah saja. Apa nak di hairankan dgn perangai pengikut ajaran sesat ni, kau orang ingat tak masa aawal kes menjuburi tu kan ada leader dia orang ( aku tak ingat siapa) mengeluarkan fatwa, kita suami boleh buat apa saja ngan isteri waima belakang pun halal.

    ReplyDelete
  9. MAMAT JANGGUT DAH 2 TAHUN DIBUANG JAWATAN PAS SEBELUM KES INI.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR