FOLLOWERS

Tuesday 18 August 2009

CARA TANGKAPAN : CADANGAN KEPADA SPRM, PDRM, KDRM DAN LAIN-LAIN !






PG ingin mencadangkan agar di masa-masa hadapan , sekiranya PDRM, SPRM atau sesiapa sahaja yang ingin menangkap penyokong dan pemimpin Pakatan Rakyat : SPRM dan PDRM wajib membawa sebuah kerusi roda atau alat bantuan berjalan. Sebab dilihat penyokong atau pemimpin PR ini amat lemah sekali fizikalnya ( berbanding dengan mulut mereka yang begitu lantang ) . Bila ditangkap sahaja mereka terus cedera yang amat parah sehingga..........................................Lihat sahajalah gambar di bawah.


2. Dicadangkan juga bawa bersama seorang pembantu untuk menolak kerusi roda. Juga jangan lupa ubah suai kenderaan SPRM dan PDRM agar senang di naiki / menolak kerusi roda pemimpin PR ini.

3. Ops ! Jangan lupa ye : bawa bersama penompang leher seperti yang DSAI kerap pakai semasa meliwat Azizan dahulu.

4. Ingat! Jangan lupa perkara-perkara yang dicadangkan ini. Inim kerana penyokong dan pemimpin PR akan sakit hanya di bahagian Kaki, Pinggang ( mudah patah ) dan leher. Tak ada tempat lain yang akan sakit.

5. Betul tak. PG fikir SPRM dan PDRM patut fikirkan cadangan ini!

Lihat juga Vedeo lakonan DSAI : KLIK

9 comments:

  1. salam,

    hahaha! kelakarnya. tapi saya sokong 100% idea tuan itu. saya cadangkan sprm dan pdrm mengambil serius cadangan tuan ini. lebih sempurna jika di `stand by' kan ambulan untuk hantar pakatan ini ke hospital. baru nampak real.-noor

    ReplyDelete
  2. Jangan lupa bawa tilam dan AMOY2 dari rumah URUT juga.

    Nanti pula ada yang akan patah pinggang..

    Terpaksa berikan instant relief, massage thai style.

    Stretcher

    ReplyDelete
  3. Nanti susah pulak pelakon yang real cari makan. Sebab byk sangat pelakon tipu macam kat atas tu. Semua orang dah tahu...tak heran. Dia ingat rakyat sekarang ni bodoh macam semasa PRU 12 dulu kot!!...Memang mereka bebal dan bodoh

    ReplyDelete
  4. Salam tuan Arif,

    Saya setuju dengan cadangan tuan itu. Kalau boleh sentiasa dikemaskini dari masa kesemasa agar bersesuaian dengan lakonan bergaya artis-artis pakatan pembangkang ini.

    Dulu seingat saya Tan Sri Rafidah Aziz pun pernah buat operation kat lutut dia..tak juga sampai kena pakai kerusi roda..betul-betul lembik jantan-jantan pakatan pembangkang nih.

    Yang peliknya tuan...si Cina yang dulu kena gila babi tu..sakit dia kan di lutut saja tapi kenapa sampai satu kaki pulak yang berbalut dengan simen???hehehe...lucu, lucu...

    Satu lagi yang India tu pulak...cakap semalam dikaki dia yang sakit...tetapi kenapa pulak hari ini tangan dia yang dibalut dengan penyokong siku...hisss...betul-betul macam dalam ceriter P.Ramlee..."Madu Tiga" kan tuan...

    ReplyDelete
  5. pakai seluar dgn betul...takut terlondeh pulak

    ReplyDelete
  6. Mesti tak lama lagi juga ada yang tunjuk gigi semua hilang dek MACC/POLIS... Padahal dia terlupa nak pasang gigi palsu dia masak berdemi.

    Jangan lupa Khir Toyo dapat beri pengesahan apakah gigi palsu terlupa pasang atau gigi ori patah!

    Yang demo perempuan, kena pakai overall.. silap2 terlondeh kain, terkangkang nah, keluar VCD macam Elizabeth Wong, susah!

    PADAT

    ReplyDelete
  7. Mula mula aku tengok si India tu bukan main garang lagi, tapi semalam aku nampak di TV macam takut aje......ada takut ka?

    Deei...Pooooo daaaa...cit

    Anak Melaka.

    ReplyDelete
  8. Itulah pemimpin pakatan rosak, yang sememangnya pandai bersandiwara.

    Orang dapat melihat akan lakonan mereka itu.


    Podah...........Ota Paria.

    ReplyDelete
  9. Saya cadangkan kita adakah anugerah pelakon terbaik dan pelakon pembantu terbaik kepada puak mereka.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR