FOLLOWERS

Wednesday 26 August 2009

SIVAKUMAR BERONAR LAGI !




IPOH: Anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Tronoh V.Sivakumar hari ini memfailkan saman terhadap Setiausaha Kerajaan Negeri Perak Datuk Dr Abdul Rahman Hashim untuk menuntut ganti rugi, ganti rugi teruk dan ganti rugi contoh.

Writ saman itu yang difailkan melalui Tetuan Chan & Associates di pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini tengah hari tadi, meminta defendan mengemukakan maklum balas dalam tempoh lapan hari dari tarikh ia difailkan.

Dalam writ saman itu, Sivakumar yang juga bekas Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) turut memohon injuksi untuk menghalang defendan atau ejen atau pekerja Abdul Rahman daripada menafikannya daripada memasuki dan menggunakan Dewan Negeri atau menghalang plaintif daripada menggunakan pejabat dan menjalankan tugasnya sebagai Speaker DUN. Berita lanjut ; KLIK


Penghuni Gua : Suda-sudah lah Siva. Zaman anda sudah berakhir dengan semua kes di mahkamah yang lepas tidak menyebelahi anda.

2. Cukup-cukuplah. Akurlah dengan kedunguan anda dalam berpolitik dan perundangan. Sudah-sudahlah.

3 comments:

  1. Saya minta Datuk Seri Najib kuatkuasakan ISA..Ini untuk menyelamatkan negara Malaysia.. Bertindaklah seperti Tun Mahathir dan bukan cara Pak Lah.

    Kumpulkan kekuatan Datuk Seri..Kita mahukan demokrasi terpimpin bukan demokrasi yang akan membawa bencana kepada negara yang tercinta ni..

    Langkah pendekar harus dibuka segera Datuk Seri sebelum keadaan tidak dapat dikawal lagi...

    Tangkap mereka yang boleh menimbulkan kekacauan di dalam nagara ini.

    ReplyDelete
  2. Dia cuba nasib, apa salahnya?

    Kalo menang saman, wah berangan nak balik Negara Asal tok dia jadi rupeeeeebillionaires!

    Kalo dia kalah, tau saja ler mereka ni, mesti minum todi banyak2, pura2 mabuk dan jatuh GILA..

    KARUT

    ReplyDelete
  3. Salam, bukankah Siva ni sedarah dengan Gobala yang buat perangai beruk kat Pematang Pasir dulu, dia akan buat apa yang Anwar suruh buat, sebab itu dia tak peduli keputusan mahkamah, titah Sultan, yang patut dia taat Anwar saja..... lain worang jangan dikat.....

    ReplyDelete

PETA PELAYAR