FOLLOWERS

Saturday 8 August 2009

PENYOKONG KEPADA KELAHIRAN ANAK HARAM TELAH MENUTUP BLOG ! TAKUT ?




( Inilah rupa laman blog si jahanam ini yang telah didelete semalam )


Penghuni Gua : Ketua Pemuda Kebangsaan Parti DAP Loke Siew Fook ( MP Rasah ) yang sebelum ini mengecam dengan keras dan dengan penuh penghinaan terhadap Dr Ridhuan Tee Abdullah dan mengecam agama serta keturunannya telah menutup laman blognya.

2. Inilah pejuang kepada cara kehidupan seks bebas dan perhubungan lelaki dengan wanita tanpa ikatan perkahwinan yang sah dan pemyokong kuat kepada kelahiran anak-anak haram di Malaysia ( termasuk isu utamannya untuk memberi dan meletakkan nama Teoh / SETOL yang bunuh diri di Masssalam ) kepada anak haram yang bakal dilahirkan ).

3. Kerana bimbangkan masa depan politiknya maka dengan serta merta beliau menutup blognya dan di delete semuanya. Ini kerana bahasa yang digunakan amat jijik dan menyentuh sensitiviti umat islam. Apa yang dikatakan dan dihina kepada Dr Ridhuan Tee bukan sahaja menghina Dr Ridhuan tetapi menghina umat islam.

4. Lihatlah apa si jahanam ketua pemuda DAP ini katakan kepada DR Ridhuan sebelum blog tersebut di delete :

1. "...........Who is this bastard of a Mohd. Ridhuan"(siapa anak haram Mohd. Ridhuan ini);

2. "What sort of fucking Dr. r u"(Dr pu... apa awak ni);

3. "Has everything be reduced to your fucking religion (iaitu Islam)"(Apakah semua mesti menurut agama (iaitu Islam) pu... awak itu);

4. "R your parents still alive mohd ? If they r not, their bones must be rattling in their graves,if they r they must be hiding in shame to know that a son they brought into the world is now considered a bastard by every non muslim n also by real muslims"(Apakah ibubapa kamu masih hidup Muhammad? Kalau sudah mati, sudah tentu tulang mereka berantakan didalam kubor, kalau masih hidup, tentu mereka bersembunyi dengan penuh malu yang anak lelaki yang mereka lahirkan dianggap anak haram oleh setiap bukan Islam dan Muslim);

5. "They would be happier now if they had flushed u down the toilet when u were born".(Sudah tentu mereka (iaitu ibubapa Dr. Ridhuan) akan bergembira kini jika mereka mengepam awak (Dr. Ridhuan) ke dalam lubang tandas semasa dilahirkan);

6. "U have tainted your family with your stupidity for monetary gain. Your conversion was not through conviction, it was with an ulterior motive". (Awak telah mencemar nama keluarga awak kerana kebodohan mendapatkan habuan duniawi. Kemasukan awak kepada Islam bukan kerana keyakinan, tetapi kerana niat tidak baik);

7. "As for your children they won’t be carrying your name. They will be ahmad bin abdullah or something akin to that. 2 generations down they will be saying “I don’t know who the fuck my grandfather is. He was an arsehole who brought shame to the family”. They will be like bastards who can’t trace a family history".

.(Bagi anak-anak awak pula, mereka tidak akan mewarisi nama awak. Mereka akan menjadi ahmad bin abdullah atau yang sewaktu dengannya. Dua generasi lepas itu mereka akan berkata, "saya tidak tahu siapa pu... datuk saya. Beliau adalah pu... yang telah memalukan keluarga". Mereka akan menjadi saperti anak haram yang tidak dapat mengesan salasilah keluarga mereka).

.8. "If u can be the president of the chinese muslim association I shudder to think what the other chinese muslims r like………? Thieves, robbers, criminals or some other unsavoury characters".(Kalau awak (Dr. Ridhuan) boleh menjadi presiden Persatuan Muslim Cina, saya tidak tahu apa jenis cina muslim yang ada......?Pencuri, perompak, penjenayah atau penyangak). ................"

9. Kepada kerajaan , sila ambil tindakan kepada si jahanam ini yang jelas menghina islam dengan mempertikaikan bahawa islamlah yang telah menyebabkan keturunan sesorang akan putus dan salasilah mereka akan hilang.

10. Pertanyaan PG : Adakah ketua Pemuda DAP ini tahu bahawa dengan menggalakkan perhubungan luar nikah dan membela nak sebegini ( walaupun bukan salah anak ini tetapi salah ibubapanya ) akan membanggakan Buddha. Adakah agama Buddha membenarkan perhubungan tanpa ikatan perkahwinan yang sah sehingga melahirkan anak?

11. Anda sendiri menghina agama anda dan keturunan anda jika agama anda sendiri di kesampingakan kerana hanya politik bodoh anda.

12. Kepada kita semua, fikirkanlah pada PRU13 akan datang, adakah parti dan pemimpin begini yang akan kita undi untuk menjadi pemerintah dan pemimpin kita?

13. Nota : Posting sebelum ini berkaitan isu ini sebelum blog si jahanam Ketua Pemuda DAP ini didelete ialah di : KLIK

Blog satu lagi iaitu blog MP Rasah masih ada dan ada sedikit membincangkan isu ini. Jom bantai di: http://lokesiewfook.blogspot.com/2007/10/welcome-to-my-blog.html

8 comments:

  1. memang celaka cina nie... event cina kampung x celaka mcm nie....bodoh punya cina...mungkin dia nie cina bukit....

    ReplyDelete
  2. Kot sapa2 nak dapat saham neraka undilah lagi si-mala'un ni for next general election! Sebenarnya kaum kafir ni sama saja ... Cuma menonjol atau tidak je, dalam penentangan mereka terhadap Islam !

    ReplyDelete
  3. Cry my beloved country...itulah ungkpan Dr. Mahathir dalam blog beliau baru-baru ini.
    mungkin katanya kemerdekaan ini adalah satu kesilapan katanya, menampakkan betapa beliau begitu kecewa dengan situasi sekarang. Kita berkorban banyak, kita berkorban untuk mahukan kehidupan yang aman antara semua namun ia tidak dikenang ataupun dihargai oleh mereka. Menghinacerca bangsa masih boleh dimaafkan tetapi menghamun agama kami?
    mana pejunag Islam yang mahukan Nagara Islam dulu?
    Mana mereka yang mahukan undan-undnag Islam dulu?
    kini semakin kecut isi perut mereka dengan ngauman singa persis kota singa.
    Mana............?

    ReplyDelete
  4. sudah tutup??? alaaaaaaaa... baru nak terjah ke sana...

    ReplyDelete
  5. ada satu lagi blog iaitu blog MP Rasah. lawati di : http://lokesiewfook.blogspot.com/2007/10/welcome-to-my-blog.html
    jom lawati dan sama-sama bantai.

    ReplyDelete
  6. Kat Negara Tok Moyang mereka, anak sah dalam kandungan pun terpaksa digugurkan kalo lebih dari seorang suami isteri sah! Inikan pulak anak luar nikah!

    Habis depa ikut budaya mana? Agama mana? Hai tak padan kulit kuning mata sepet nak ikut rentak gaya dan budaya orang barat? Mereka ni datang nun jauh dari TIMUR..

    Ini ler mereka yang memberi laluan kepada generasi anak muda kita. Yang meninggal TEOH, apahal perempuan ini nak ambil kesempatan pulak.. dan sedih sekali, DIA SEORANG PENDIDIK?

    Nowonder I noticed some schoolkids in uniform, kalo kat fast food restaurant, berucium meraba2 tak segan silu depan orang ramai.. Tak sangka MakAyah dan ada cikgu mereka yang duk ajar macam nih.

    IBU

    ReplyDelete
  7. Lying, incompetent, hypocrite, faking, denial, crook, corrupt, unjust, stupid, pretending, all these words are apt to describe them Umno.

    How on earth Malaysia could sink low low low!

    ReplyDelete
  8. Telur dia dah kecut, bulu-bulu dia dah gugur... sebab tu dia tutup...

    eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

    ReplyDelete

PETA PELAYAR