FOLLOWERS

Saturday 8 August 2009

WASIAT DYMM : MAHFUZ KATA PIHAK YANG BANGKITKAN WASIAT HANYA KERJA SIA-SIA !





Penghuni Gua : Besarnya mulut Mahfuz ini. Yang mengutarakan wasiat ini iaitu DYMM Raja Nazrin dikatakan oleh Mahfuz sebagai melakukan kerja sia-sia. Beraninya dia dan kurang ajarnya Mahfuz ini.

2. PG malas nak ulas apa-apa kenyataan bodoh Mahfuz ini . Tetapi satu sahaja PG nak tanya Mahfuz : Kalau anda berani sangat dan sering mengaku pejuang islam tegar , mengapa sekarang nak sebut hudud pun tak berani. Nak batuk pun tak berani bimbang nanti keluar perkataan hudud melalui batuk anda. Mengapa?

3. Kalau anda dan PAS pejuang islam dan nak laksanakan hukum islam bila memerintah : Menagapa tiada dalam perlembagaan PAS tak ada pun para yang menyatakan hudud akan menjadi hukum utama pemerintahan kerajaan PAS.

4. Nizar pun pernah memberitahu di dalam DUn tahun lepas, bahawa PAS tak pernah pun cakap nak laksana hudud kerana PAS tidak pernah sekalipun ada di dalam perlembagaanya mengatakan hudud akan dilaksanakan jika memerintah mana-mana negeri.

5. Jadi , jika anda mengkritik PM dan wasiat tersebut adalah sia-sia, maka anda dan PAS juga munafik kerana hanya pergunakan islam dan hudud untuk menipu warga islam di Malaysia kerana kepentingan politik. Jika benar PAS nak kan hudud mengapa tidak dipinda perlembagaan PAS dengan memasukkan kalusa hudud di dalamnya semasa muktamar Agung PAS baru-baru ini? Juga mengapa lagu hudud langsung tidak kedengaran sekarang. Adakah anda sekarang sudah melacurkan hudud? Sehingga nak menyebutnya pun takut?

6. Jika tak jawab pertanyaan ini: Jangan cakap lebihlah Mahfuz. Nampak sangat kita ini munafik. Neraka kita bila mati nanti.
7. Dalam kenyataan di atas Mahfuz menyatakan semua pihak dalam kerajaan tidak berani bersuara dalam segala hal menyentuh mengenai bangsa dan agama islam. Jadi PG seru agar Mahfuz bersuaralah m\engenai hudud dalam setiap ceramahnya dan juga tulis tentang rancanagan PAS akan laksanakan hudud didalam Harakahdaily setiap minggu.


8. Anda kan berani! Jadi mulai sekarang anda dan semua pemimpin PAS war-warkanlah hudud dengan seluas-luasnya . dah berani sangat. Jika tidak anda juga adalah munafik sebenar.

6 comments:

  1. Sudah pasti Mahfuz yang nak mampus ni biadap. Wasiat Raja-Raja Melayu diperlekeh... Seolah-olah ianya wasiat UMNO... PAS sememangnya biadap terhadap Raja-raja melayu, puak-2 mcm ni elok hantar je ke Selatan Thailand, biar diorang rasa betapa peritnya...

    eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

    ReplyDelete
  2. betul ke berkecualii.....
    senget semacamje....

    ReplyDelete
  3. ingat bang hudud hukum Allah bukan hukum Pas. Jika Pas tak mampu nak laksanakan dalam hati kita kena ada nakkan hudud. Jangan persendakan hudud...
    sekadar Ingatan.....

    ReplyDelete
  4. isu dia ialah PAS KAFIRKAN UMNO KERANA KERANA KATANYA TAK LAKSANA HUDUD. PAS APA KURANGNYA. NAK SEBUT PUN TAK BERANI. HUDUD PUN UMNO BUKAN TAK BUAT. TETAPI MASANYA SECARA BERANSUR DAN DENGAN BERHEMAH. TAPI PAS KAFIRKAN. DAH BANYAK UMNO BUAT TENTANG PERUNDANGAN ISLAM. SECARA PERLAHAN TAK PERLU WAR-WARKAN DAN KAFIRKAN ORANG. PAS HIPOKRIT. NAK SEBUT PUN TAK BERANI KERANA TAKUT KALAH PRU. DULU BUKAN MAIN LAGI.

    ReplyDelete
  5. Mahfuz tu mungkin pertama kali dengar 7 wasiat raja-raja Melayu seperti kebanyakkan orang. Kalau nak komen, komen la tanah rizab Melayu. Yang ini UMNO kena ambik perhatian!.Mungkin orang UMNO pun lupa wasiat raja-raja ni. hehehe

    ReplyDelete
  6. orang2 PAs & PKr memang dah lupa asas perjuangan mereka kerana mata dah kelabu dek kuasa.. cakap tak serupa bikin! masa BN perintah Perak dulu, daging ba.. tak berani dijual secara terbuka dengan van.. sejak Nizar berkuasa, merata2 ada jual sebab takutkan Ngeh & Ngor.. sebab apa??? sebab nak title MB yang tak boleh buat apa2... dulu PAS memang membela agama, tapi sekarang dah sanggup pejam mata demi kuasa.. orang melayu perlu sedar!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR