FOLLOWERS

Monday 17 August 2009

SEEKOR BERUK MEMBUAT KACAU LAGI DI PERMATANG PASIR !





Penghuni Gua : Beruk membuat kacau lagi di PRK Permatang Pasir. Ini bukan kali pertama YB ini membuat kacau dan hendak menunjuk kelakuan samseng di PRK. Di dalam PRK Parlimen Permatang Pauh, YB ini juga telah membuat tindakan samseng seperti ini juga. Dalam PRK Permatang Pauh, beliau telah dituduh dengan beberapa tuduhan kerana menghalang penjawat awam menjalankan tugas dan beberapa kesalahan lain.

2. Ini kali kedua. Di dalam berita TV3 Jam 130 petang tadi PG melihat , kelakuannya amat samseng hingga ke satu peringkat cuba menumbuk polis ( hampir kena dimuka seorang pegawai polis ).

3. Mungkin YB ini ingat ia menjadi YB di piliharaya di Mumbai India. Di sana mungkin kelakuan ini amat ditakuti oleh rakyat dan polis disana. Ini bukan Mumbai. Ini Malaysia. Anda silap jika ingin menunjukkan kelakuan samseng kepada PDRM.

4. Kepada PDRM, tahan dan tuduh YB ini dengan seberat tuduhan sekiranya terbukti. Jangan biar mana-mana samseng samada samseng VIP atau samseng biasa. Samseng tetap samseng . Ia tidak mengira status dan bangsa dalam undang-undang negara.

5. YB ini ingat statuts YB dia ini terlalu besar? Tak ada pun. Tak ada siapa pun takut dengan taraf samseng beliau. PDRM bukan SPRM. Kau silap YB. Kau silap lawan.

3 comments:

  1. Kami rakyat Malaysia sudah bosang dengan gelagak MP dan ADUN Samseng dari PR ( Pakatan Rasuah )..harap PDRM jangan bagi muka lagi. Kami rakyat Malaysia mahu PDRM bertindak tegas dan ganas sikit. Kalau tidak mereka akan kencing kepala anda.

    ReplyDelete
  2. Ini lah sebabnya mereka minta ISA diharamkan ..supaya mereka boleh membuat apa yang mereka suka..contoh dah nampak..tendang pintu pejabat sprm..buat tuduhan kepada sprm dan polis...bila diberi waran saja buat kecoh supaya mereka boleh menjadikan perkara ini sebagai satu isu untuk mengutuk polis dan sprm serta kerajaan.

    ReplyDelete
  3. Aiyyaa Nostladamus Kaa17 August 2009 at 18:07

    heiyyaaa ini cibai kling kwai mumbai yindia mali kaa. lia mali tatak pasport maaa.

    cilakak lu kling kwai. mana lu pigi misti manyak kacyau punya. lu palia status angkat taik tau kaaa. mana lu palimen punya olang.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR