FOLLOWERS

Friday 7 August 2009

DAP SYOR TATATERTIB TERHADAP HASSAN ALI : KEDUANYA BEBAL !





Penghuni Gua : Apa nak hairan! Kedua parti dan pemimpinya adalah pelacur politik. Satu menjual agama satu lagi tak beragama dan rasis. Yang haram kata halal. Anak haram dalam agama mereka pun dikatakan halal. Arak pun semua agama kata haram.

2. Biarkan mereka dan parti mereka ini. . Kepada kita dan anda semua: Fikirkanlah. Inikah parti dan pemimpin yang akan memimpin negara kita di alaf ke 21 ini ? Kepada PG, maaflah.

4 comments:

  1. SLM BRO..RONIE TGH BLAJA2 BUAT 'FATWA' SENDIRI. NAK MENYESATKAN LG PUAK PKR DAN PAS DGN MCM2 'FATWA'..TP ADE HIKMAH GAK. LEH JAHANAM CPAT LAAA DAP LEPAS NI HUHUHU!

    ReplyDelete
  2. mendidih darah aku!!!
    memang menyirap darah aku!!!
    memang terbakarrrrrr hati aku!!!

    memang dap ni!!!
    ini lah rupa sebenarrrnyeee!!!
    memang cina dap kapir harbi lahanat tak boleh buat kawan!!!
    memang ngkao sebenar benarnyeee musuh aku!!!
    memang ngkao dah menjelmakan rupa sebenarrrrr ngkao!!!

    celaka punye cina dap kapir harbi lahanat ni!!!

    sial punye cina dap kapir harbi lahanat!!!

    barua punye cina dap kapir harbi lahanat!!!

    memang kurang ajarrrrr punye mulut!!!
    memang dia nak mampussssss!!!

    ngkao jangan cuba cuba nak main mainkan tentang agama aku!!!
    ngkao jangan cuba cuba nak pijak pijak agama aku!!!
    ngkao jangan cuba nak main sentimen dgn agama aku!!!
    ngkao jangan kurang ajarrrrrr
    dgn saudara seagama dgn aku!!!
    dia jgn memperlekehkn saudara seagama aku!!!

    nyahhhhhhhhhhh ngkao dari bumi Melayu ni!!!

    memang celaka hidup ngkao cina dap kapir harbi lahanat!!!

    memang ngkao nak mampussssssss!!!
    memang ngkao nak carik nahasssss!!!
    memang ngkao nak carik geruhhhhh dgn aku!!!
    memang ngkao cina dap kapir harbi celaka!!!
    memang ngkao celaka!!!!!

    INGAT SEMUA MELAYU!!!
    INILAH RUPA RUPA CINA DAP KAPIR HARBI LAHANAT!!!
    INGAT!!!!
    INGAT!!!!
    INGAT!!!!
    MARI KITA INGAT SELAMA LAMANYA!!!

    DAN KITA KERJAKAN MEREKA BILA TIBA MASANYA NANTI!!!!!

    ReplyDelete
  3. janganlah kamu bersangka buruk kerana ia merupakan cabang fitnah yang boleh mambawa kerosakan.
    usaha yang dilakukan olen hassan ali untuk haramkan arak merupakan tuntutan islam.
    jangan lah taksub kepada kepartian baik pas mahupun umno tetapi bersamalah kita ke arah meghidupkan syariat islam.
    janganlah hidupkan kembali semangat assobiyah/puak/kaum kerana ia akan mengembalikan kita kepada kejahilan/bodoh (maksud hadis nabi muhammad)
    tetapi kembali kepada islam keseluruhannya bukan sebahagian.

    ReplyDelete
  4. SERULAH manusia ke jalan tuhanmu dengan hikmah dan pelajaran yang baik dan BANTAHLAH mereka dengan cara yang baik.
    Sesungguhnya tuhanmu Dialah yang lebih mengetahui siapa yang tersesat dari jalan-Nya dan Dialah yang lebih mengetahui orang-orang yang mendapat petunjuk (an-Nahl : ayat 125)

    ReplyDelete

PETA PELAYAR