FOLLOWERS

Sunday 16 August 2009

SPRM PONDAN 3 : DR ABDUL RANI KAMARUDDIN UIAM MENULIS !



Apapun kerja kita, akan tetap dikutuk. Nabi Nuh as pun dicaci dan dicerca. Nabi Muhamad saw pun juga. Apa pun, kerja sapu jalanpun akan dikutuk juga. Bekas MB Selangorpun pernah juga suatu ketika menghadiahkan penyapu kepada seoarang kakitangan nya.

Kenyataan tersebut tidak bertanggungjawab dan membelakangkan undang2 yang sepatutunya dikuatkuasakan terhadap mana-mana orang yang melakukan kesalahan dibawah Akta Rasuah 1997. Saya setuju dengan PG supaya SPRM mengambil tindakan disiplin agar tiada lagi pegawai SPRM membuat kenyataan sebegitu.


Dr Abdul Rani Bin Kamarudin
16 August 2009 09:41

6 comments:

  1. salam cikgu PG

    suruh mana2 pegawai dalam SPRM tu memohon kembali untuk kerja dalam jabatan yang lain tak payahlah nak merajuk dah memang kerja awak buat ajelah

    salam

    ReplyDelete
  2. salam tuan,
    SPRM ditubuhkan dan diperkasakan dari BPR kepada SPRM pun tetap dengan asas untuk memerangi rasuah dan menegak keadilan. Itu sumpah setia yang mereka lafaz kan apabila menjawat jawatan ini.
    SPRM dan negara tidak memerlukan individu pengecut, bacul, mengkhianati amanah dan tidak berrtanggungjawab dalam membenteras jenayah rasuh!
    terima kasih

    ReplyDelete
  3. jika SPRM sukar melaksanakan dan mendapat tentangan semasa nak menangkap wong ini atau sesiapa sahaja, mereka / SPRM boleh meminta pihak polis atau menalipon mana-mana bilik gerakan polis untuk emminta bantuan seperti kereta peronda polis untuk membantu menyempurnakan tangkapan tersebut. ini balik tangan kosong dan amat pengecut sekali.

    ReplyDelete
  4. SLM BRO..SUSAH2 SGT REKRUT ORG LAIN JE. KLU X SANGGUP LETAK JAWATAN ABIS CITER!..KEJE TETAP DITERUSKAN..KLU TUNDA2 LG BYK KES X SIAP!

    ReplyDelete
  5. salam bro

    Menteri Dalam Negeri pondan, SPRM pondan sapa lagi nak diharapkan. huhuhu

    ReplyDelete
  6. betul amirhamzah64....
    sebetulnya tempan menteri dlm Ng tu duduki oleh Ibrahim Ali.... Jantan Melayu sejati. Bukan pondan mulut lebar tu. SPRM pun pengecut ... harap makan gaji buta ker????????????????

    ReplyDelete

PETA PELAYAR