FOLLOWERS

Friday 7 August 2009

PAS LAKSANA HUDUD ? LUPAKANLAH !


PAS akan laksana hudud di malaysia? Lupakanlah. Nak bercakap bab hudud pun tak berani sekarang. Parti ini sudah jadi pelacur politik. Dulu UMNO di kafirkan kerana dikatakan tidak melaksanakan hudud.

2. Sekarang, mereka jangan kata nak laksanakan. Nak sebut pun tak berani. kalau pejuang islam sebenar seperti yang didakwa mereka mengapa sekarang diam mebisu tentang hudud. Apa perancangan hudud selepas PRU 13 nanti jika PAS berkuasa? Adakah sudah ada pelan untuk perlaksanaan hudud atau bila dah memerintah baru le terkial-kial nak buant itu dan ini? Jika ada tunjukkan kepada umum.

3. Dalam kes arak Ronnie di Selangor pun, PG lihat peranan PAS dan pemimpinnya kemetot. Pemimpin tertinggi PAS pusat pun macam pelacur diam membisu kes isu arak di Selangor. Jadi kalau bak arak halal Ronnie pun PAS Pusat tak berani nak keluarkan kenyataan parti keseluruhannya : jangan lah cakap lagi PAS akan perjuangkan hudud di masa depan.

4. Parti ini hanya menipu rakyat dan menggunakan islam untuk survival politik mereka sahaja.

5. Hudud, hudud. Kau telah dilupai oleh PAS. jangan kan nak laksana , meraka nak sebut hudud pun tak berani. Inilah juga yang terjadi kepada Ibrahim Libya. Jangankan nak buat doa untuk Ibrahim Libya, mereka ingat pun tidak kepada Ibrahim Libya. Setengah pemimpin PAS tak pernah dengar pun. Mereka dah menang besar . Apa lagi nak sebut-sebut bab hudud dan Ibrahim Libya.

6. Kalau kalah teruk dalam PRU 13 nanti baarulah mula semula menyebut dan memperingati hudud dan Ibrahim Libya. Kesian hudud dan Ibrahim Libya.

7. Sepanjang masa : pemyokong PAS hanya ditipu mentah-mentah aje. Kesian.

No comments:

Post a Comment

PETA PELAYAR