FOLLOWERS

Saturday 10 April 2010

PRK PARLIMEN SIBU : INGAT ORANG SARAWAK, INGAT PENGHINAAN TGHH PADA ANDA !




MP Sibu meninggal dunia
Apr 9, 10 12:15pm


Timbalan Menteri Pengangkutan, Datuk Robert Lau yang juga anggota parlimen bandar Sibu meninggal dunia di Hospital Selayang, hari ini akibat barah.

Lau, 68, dari SUPP memenangi kerusi tersebut dengan majoriti 3,235 undi. Beliau menewaskan calon DAP Wong Ho Leng dan calon PKR Lim Chin Chuang.Kematiannya akan membawa kepada satu lagi pilihan raya kecil - yang kesebelas selepas pilihan raya umum 2008. Berita lanjut : KLIK

Penghuni Gua : Takziah buat mendiang Datuk Robert Lau. Semuga keluarganya dapat mengharungi keadaan yang sukar ini dalam keadaan kehilangan orang tersayang.

2. PRK Sibu akan diadakan dalam tempoh 60 hari. Itu yang pasti. SPR akan menentukan tarikh sebenar PRK Sibu akan diadakan,

3. Apa yang PG nak sampaikan hari ini ialah, pengundi Sibu khasnya dan rakyat Sarawak amnya haruslah dan satu kewajipan menghukum PR dengan tidak memberi undi langsung kepada PR dalam PRK ini nanti. Ini kerana pengundi Sibu dan rakyat Sarawak amnnya mesti ingat baik-baik apa yang telah pemimpin PR khasnya Tuan Guru Haji Hadi ( Presiden PAS ) yang telah menghina pengundi Batang Ai selepas kalah dalam PRK di Batang Ai.

4. Apa penghinaan yang ulama dan presiden PAS ini katakan? Lihat di bawah dan lihat juga di KLIK. Juga KLIK


11 jul 2009




3. Anda semua di hina dan dicerca. Kerana di Batang Ai masih pakai cawat ( maknannya bodoh orang di Batang Ai ) lah maka PR kalah di sana. Ditempat yang tak pakai cawat semuanya PR menang. Itulah maksudnya.

4. Inilah manusia yang mengaku ulama tetapi otak dan mulutnya mengalahkan mulut kita semua. Ingat orang Sibu. Kuasa ditangan anda. Hukuk PR dan calunnnya di PRK parlimen Sibu nanti atas keceluparan ,mulut pemimpin PR ini. Inilah wajah sebanar mereka. Jangan percaya an tertipu dengan penampilan dan nak menunjuk baik mereka. Lihat jugalah apa yang telah mereka buat dengan mencelakakan sesama islam, mendoakan bala kepada sesama islam.

5. Kepada pengundi Sibu, hukum pemimpin calun PR di dalam PRK Sibu nanti. Hukum mereka atas penghinaan yang telah mereka buat terhadap anda semua.

6. Pemimpin PR ini akan memberi berbagai fatwa dan dalil untuk menghalakan apa yang telah buat dan cakapkan walau pun ia tidak benar. Mereka cari berbagai istilah bagi menghalalkan perbuatan terkutuk mereka. Contoh dalam penghinaan ini. Cumanya dalam kes ini TGHH dan pemimpinnya telah terperangkap ( mungkin Allah nak mengunci mulut hodoh mereka ini ) . Mereka tidak dapat dan jumpa fatwa untuk dikeluarkan dan akhirnya hanya menyalahkan wartawan sebagai salah petik. Salah petik apa. Kalau salah petik saman ajelah. Saman fitnah. Kan mereka pakar. Jadi saman fitnahlah terhadap Malaysiakini serta semua akhbar utama.

7. Tapi tak ada pun sehingga sekarang samannya. Jadi sekali lagi kepada pengundi Sibu dan penduduk / rakyat Sarawak, hukum calun dan pemimpin PR ini. Biar mereka pulang dari Sarawak dengan bercawat iaitu sehingga hilang wang pertaruhan mereka.

8. Hukum mereka sekali lagi seperti yang anda semua lakukan seperti di Batang Ai.

2 comments:

  1. ingat wahai orang sarawak! say no to pakatan hina org!

    ReplyDelete
  2. Sampai sekarang tiada pohon maaf dari pada Hadi Awang kepada org serawak setelah kenyataan nya menghiris hati org serawak dari itu PRK nanti jgn bagimuka kepada puak puak PR ni menang.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR