FOLLOWERS

Saturday 1 August 2009

DEMO HARAM ISA : PERHIMPUNAN MELAYU BODOH ( GAMBAR )








Penghuni Gua : Pejuang / samseng tahi kucing melayu yang terus diperkudakan oleh rider yang hanya 3 ke 4 ekor rider bukan Melayu iaitu Lim Kit Siang, Tian Chua, Sivarasa. Rider-rider ini bukan nak datang sangat. Cuma nak tunjuk muka dan bagi perlihatkan kepada kuda-kuda yang akan ditunggang. Adakah kuda-kuda ini bagus atau tidak. Juga bagi memujuk kuda-kuda agar terus mengganas. Rider-rider bukan melayu yang lain relak.

2. Badan muka kepada melayu bodoh yang merosakkan Kuala Lumpur dan menyusahkan semua peniaga dan orang ramai di Kuala Lumpur hari ini.

3. PG cadang, biar pewaris buat demo depan rumah MB-MB dan Ketua Menteri di Selangor, Pulau Pinang dan di Kelantan. Tengok dia orang marah ke tidak jika harta benda mereka rosak dan anak bini mereka terganggu.


4. Try, cuba , test kepada samseng tahi kucing ni.

15 comments:

  1. alahai...kesiannya mereka ni. bodo mcm lembu, CPU dah korup dah. rela kene terik idung ngan limkitsiang. cuba la mereka toleh kiri kanan mereka tu ada tak rakan2 mereka dari dap, hindraf yg nak dtg.

    cuba tgk bangunan kiri kanan mereka tu, siapa yg punya, cina dap dan hindraf yg punya.

    kalau perjuangan mcmana nak tukar empunya bangunan tu ke org melayu/islam, aku la org pertama yg sampai dan yg paling depan.

    terima ksih kepada penyokong2 PAS dan nuar brahim yg bingai.

    hj.karim

    ReplyDelete
  2. BRO PG

    MEREKA INI SEBENARNYA BERLATIH UNTUK MENANTI KETIBAAN PEMIMPIN ULUNG MEREKA YANG SEBENARNYA...

    NAMA PEMIMPIN ULUNG MEREKA NI ADA PELBAGAI JENIS GELARAN KALA DALA ISLAM IANYA DIGELAR DAJAL YANG BERTANDAKAN HURUF "KAF- FA - RAW" MAKNANYA KAFIR

    DALAM BIBLE DIGELAR ANTICHRIST DENGAN TANDA "666"

    BIARAH MEREKA BERLATIH...

    ReplyDelete
  3. Pada hari nie maacam macam kita dengar di Kuala Lumpur berkenaan GMI.Ada kena tanggap, ada masuk hospital dan macam macam lagi.

    Tapi itu yang semua orang sibuk sekarang.Ada kata mesti mansuh ISA ada kata jangan tapi kaji semula ok. Kenapa isu Kg Buah Pala tak ada sapa pun nak turun padang ambil berat.

    Pekatan Rakyat sokong penduduk dan UMNO pula buat pekak ja macam tak tau cerita nie.Dalam masa sama PR memerintah sekarang dan selogan PR membela rakyat sedangkan tanah tu tanah kerajaan patutnya bela tuan tanah la tapi dah terbalik.

    Media pula main peranan hangatkan isu supaya nampak PR tak stabil.Semua kerja-kerja nie menguntungkan sapa.Apa disebalik kerugian yang perlu orang melayu tanggung.Di sebalik konflik ini sebenarnya anggota koperasi yang rugi kerana terpaksa menanggung kerugian dan maruah tercalar kerana konflik politik malaysia.

    Anggota kopreasi 83% orang melayu.Ada mana NGO,parti politik dan individu yang tolong.Semua mendiamkan diri kerana konflik ini antara PR dan rakyat tetapi rakyat melaysia lupa bahawa tuan tanah tersebut adalah koperasi yang terdiri daripad orang melayu.Pada hari nie koperasi benar-benar terkilan dengan sikap bangsa melayu sendiri yang membiarkan isu nie.Berbanding penduduk kg Buah pala di mana liputan meluas oleh media, orang politik dan banyak lagi.Ini kerana mereka bersatu MIC,NGO,DAP,PKR dan banyak lagi bersungguh-sungguh mahu membela meraka.

    Sekiranya ini berlaku negara kita akan hilang suatu hari nie kerana asyik bergaduh sesama sendiri yang mementingkan kepentingan politik dari kepentingan bangsa sendiri.

    Sedarlah semua.Politik ada batasnya jgn sampai melayu tergadai.....

    ReplyDelete
  4. Saya sungguh sedih melihat kebodohan anak bangsa Melayu yang suka kepada benda benda yg tak berfaedah macam demo/protes/perarakan haram jenis macam ni?

    Apa yang ditentang? Apa lagi yang tidak adil yang kerajaan sekarang buat?

    Dari 6 gamabr yang ada ni susah nak jumpa sekor pun muka Cina atau India dalam demo atau rusuhan ni..semuanya Melayu?

    Dah lebih 50 tahun merdeka bawah pemerintahan Melayu apa lagi yang kurang? apa lagi yang tidak adil?

    Orang Melayu ni dah sempit otak ke nak menjahanamkan kerajaan Melayu dan bersungguh sungguh hendak kerajaan campuran memrintah Malaysia?

    Sudah bersediakah Melayu melayu yang memberontak (tanpa usul periksa ni) kalau kerajaan CIna seperti kerajaan negeri Penang melaksanakan sistem meritokrasi? Dah bersedia sangat kah?

    Kalau nak sangat keadilan kalau di hentam sistem meritokrasi sudah bersediakah?

    Jangan masa tu nanti baru nak menyesal...

    Yang pakai tudung ni pun sama menyebok..bukan ke anda ni semua sepatutnya berada dirumah (untuk surirumah), di office untuk yang bekerja, dan di premise perniagaan kepada yang berniaga

    Aku tak faham laaaa dan aku rimas tengok melayu melayu jenis macam ni....bila bangsa melayu dikatakan malas..marah...pandai pulak marah....

    Munkin dah nama me-layu...akan layu jugak melayu atas bumi malaysia.

    betil kata drebar taxi cina pada orang rumah aku tempoh hari...yang akan menjahanamkan malaysia ni melayu jugak....

    Bodoh punya Melayu....Kenapa lah Melayu ni macam ni??


    Bangsat..........

    ReplyDelete
  5. Apa motif GMI? AnwarIbrahim, LimKitSiang, KarpalSingh, NikAziz atau HadiAwang kah yang dok kat dalam ISA skrg ni..?

    Jawapannya mudah sahaja. Demontrasi ini diada-adakan untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap isu2 kg. buah pala, isu liwat, isu memaki hamun org lain, isu kandang babi termoden, isu salahguna wang wakil rakyat dan isu konspirasi kematian teoh. Yang paling penting, Zionis dan Yahudi boleh bagi 'suppport' duit kepada parti sbb selama ni musuh Islam tu sgt susah nak tembus negara Islam ini dari musnah macam negara2 lain.

    Tak percaya? kita tengok skrg 'marketing' parti2 depa. PAS kaya ker? PKR mampu cari duit sampai 60 juta? Sebab tu depa dah sombong ckp promosi UMNO lembap dan takde duit..

    pemudagerik: Pemimpin Rakus, Rakyat Hancus...!

    ReplyDelete
  6. SLM BRO...TU SEMUA MELAYU2 PENGOR!!..XDE OTAK!..X TAU NK PIKIR LANGSUNG!!..BAGUS GAK KLU RAMAI2 DI SUMBAT DLM ZOO! KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  7. Salam sejahtera PG,
    Memang benar seperti yg tuan katakan di para 3 tu. Pewaris kalau nak popular atau nak berjuang demi umat Melayu/Islam harus menganjurkan satu tunjuk perasaan besar-besaran di Selangor dan P.Pinang untuk membantah penglibatan DAP dengan kongsi gelap.
    Selain itu ada banyak penyelewengan mereka yg boleh didedahkan kpd rakyat. Sekarang adalah masa yg sangat baik untuk melahirkan tidak puas hati rakyat terhadap pemerintahan dan kepimpinan negeri yang melibatkan DAP&PKR.
    Kalau dah duit Baitulmal pun depa nak sapu, tak lama lagi duit tabung masjidpun depa kebas untuk tadbir negeri. Duit peruntukan negeri depa dok pakat sapu kayakan tabung DAP.
    Gerakan kongsi gelap yg melibatkan pengedaran dadah dan pelacuran membolehkan DAP jadi kaya dgn cepat.
    Bila depa dah banyak duit, semua hartanah dan tanah-tanah berniali di negara ini akan mereka beli dgn mudah. Akhirnya Melayu akan tinggal atas pokok dan di dalam laut serta sungai.
    Ayuh Pewaris! Bangun dan tunjukkan kemampuan anda.
    Sanasinigitugini sedia membantu semampu mungkin.

    ReplyDelete
  8. Alahai semuanya muka Melayu..berkupiah pun ada..yang bertudung pun ada...Sedihnya tengok orang Melayu nak bunuh kerajaan Melayu...sedih sedih..nak tanya sikit..kat mana yang tak adil tu? tolong habag mai?

    Bukan ke waktu demo ni kita sepatutnya berada di pejabat, disekolah, dikuliah pada yang belajar, sedang memasak pada surirumah full time?

    Apa kejadah buat demo ni? Apa menafaat nya? Dimana keadilan yang dituntut?

    Mmg sedih..dizaman dunia yang semakin maju dan lebih 50 tahun merdeka..ada lagi orang bangsa ku yang masih suka dan leka dengan benda benda yang tidak mendatangkan faedah...

    Kan elok kalau orang Melayu ni suka kan benda benda yang berfaedah seperti menuntut ilmu.

    Tak nampak pun orang Cina dan India kat demo ni?
    Student university melayu puna ada demo. (sedangkan pada masa yang sama student cina dan india di university sedang pulun belajar untuk dapat score yg bagus, student Melayu yg selalunya corot masih leka dan dbuai khayal, berdemo untuk tujuan dan hala tuju yang bagaimana?)

    Sedih amat sedih...bangun la orang Melayu sekelian....jangan la diperbodohkan dan diperkotak katikkan oleh bangsa lain...jangan guna nafsu..guna la akal untuk berfikir...

    Pada student university, kalau dah kena buang University, apa akan jadi pada masa hadapan anda? Siapa yang akan rugi?

    Anwar Ibrahim ke yg akan bagi kamu kerja nanti kalau dah kena tendang dari Uni?

    Fikir lah wahai bangsa ku...Fikirlah

    ReplyDelete
  9. diri penyokong mansuhkan ISA bagaikan dirasuk untuk menjathkan kerjaan MELAYU... dimana kesedaran diaorang ni.

    ReplyDelete
  10. salam,
    akal, hati dan budi telah rosak dirasuk iblis kerana semangat berkawan dengan iblis begitu menyerap dalam diri mereka hingga sifat kebinatangan begitu meraja didalam diri...
    rosak dan merosakkan
    tq

    ReplyDelete
  11. yang hantar komen tu terima kaseh semua. PG amat sedih melihat semuanya melayu yang diperkuda untuk membuat kacau. ada 5 orang bukaan melayu sahaja yang hadir . itu pun menyorok di pejabat PAS. apa nak jadi dengan bangsa kita.

    ReplyDelete
  12. orang melayu sedih2 August 2009 at 12:59

    ISA ada pro dan kontra. Dalam dunia semua orang melayu sudah celek dan senang dengan rahmat yang Allah beri di bawah kepimpinan pemimpin yang mempunyai kepintaran. Orang melayu juga turut mendapat rahmat. Mereka yang sertai perhimpunan itu bukan orang Melayu bodoh tetapi pintar seperti pemimpin2 Melayu yang dimiliki oleh orang Melayu.Sama ada dari kerajaan atau opposition. Pemimpin Melayu kerajaaan yang pintar akan memainkan sentimen kemajuan dan kemajuan itu telah memakan diri mereka sendiri. Isa diguna pakai untuk menyelamatkan kepintaran mereka. Pemimpin melayu OPPOSITION pulak akan menggunakan ISA untuk menagih sokongan rakyat untuk menambahkan kepintaran mereka. Kepintaran pemimpin melayu dan bukan melayu sa ada dari kerajaaan atau opposition adalah hasil dari perjuangan UMNO selama lebih 50 tahun.

    ReplyDelete
  13. sesama melayu pun nak gaduh ke? akai ada keee????

    ReplyDelete
  14. Aku dengar Pewaris nak turun demo ari tu, kata 200K akan turun? ptuiii....mana? mana? penakut ka? ke sembang jer? haha..kalau dah keturunan penakut..buang jer la telo tu dalam laut, bagi jaws makan(agaknya jaws pun x sudi nak makan sebab telo tu pun dari jenis x ada kualiti) haha...Hancur ISA! Bodoh punya Melayu yg sokong ISA ni...buduh nak mampuss...

    ReplyDelete
  15. melayu PERLU ada sikap perkauman... mcm kaun CINA... kalau melayu dah xdak sikap perkauman, apa lg yg ada... HIDUP MELAYU!!!

    ReplyDelete

PETA PELAYAR