FOLLOWERS

Saturday 1 August 2009

DEMO ISA : 98 SAMSENG / PEJUANG ( ? ) TAHI KUCING DI TANGKAP !

GAMBAR-GAMBAR PEJUANG ( ? ) TAHI KUCING




Menurut Malaysiakini : Seramai 98 orang telah ditangkap berkaitan demo haram menyokong dan memansuh ISA. Semua mereka ini ialah pejuang tahi kucing dan juga samseng tahi kucing. Habis semua orang susah. PG masih terperangkap di dalam Bas Transnasional jeka jam 1030 pagi lagi. Pergi jahanam mereka ini. Sebuah ambulan masih lagi terperangkap di belakang bas di kawasan Loke Yew. Inilah hasilnya.

2. 98 orang samseng / pejuang ( ? ) tahi kucing ini ditangkap. Memang inilah pun tujuan mereka pun. Untuk ditangkap sahaja. Kemudian jadikan isu. Petang ini, semua peguam kemaruk pula akan berkumpul di depan mana-mana balai di KL katakan dari majlis peguam untuk tujuan membela samseng tahi kucing ini. Bila di tangkap peguam ini pula beralasan bahawa mereka bukan tunjuk perasaan di depan balai, tapi nak beri khidmat guaman. Kaki putar belit. Biasalah

3. Kita lihat lagi nanti gelagat beruk-beruk dan samseng tahi kucing ini. PG pun perhatikan tak ada pun ( kalau ada kecil aje bilangannnya ) samseng bukan Melayu. Mereka nak akan berkumpul isnin ini depan pejabat PNB bagi membeli saham 1Malaysia. Tak percaya lihatlah nanti.


4. Siapa bodoh? Samseng tahi kucing dan beruk-beruk melayu inilah.

2 comments:

  1. diorang ni jenis yang buat sesuatu tak fikir panjang. kononnya memperjuangkan hak orang yang dizalimi.tapi diorang tak fikir dengan berhimpun kat tejmpat awam dah banyak hak-hak orang awam diorang cabul...
    bak kata p.ramlee..."dah tua pun bodoh"

    pakcik-pakcik berkopiah di luar sana..dari dok buang masa wat kerja bodoh ni baik la bawak anak bini pegi tengok konsert nasyid kat shah alam..baru la mencerminkan pas. tak gitu pakcik?..ke pakcik ni dari golongan melayu pkr?

    ReplyDelete
  2. Ni suami tongong namanya. Lepas tu bising anak bini tak terjaga pasal dia dalam duduk dalam penjara. Apa punya bahalul manusia ni... yang kena tangkap tu antara bahalul2 yang diperkudakan.

    ReplyDelete

PETA PELAYAR